Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Loka 17, 2019 6:00 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hiukset
ViestiLähetetty: Su Joulu 11, 2016 7:21 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mäkin laitoin tänään suoravärin! Käytän sitä Biozellin suoraväriä ja sävyä bubblegum pink. Toimii mun viljan vaaleessa tukassa tosi hyvin, kun se tekee sellaisen pehmeän mansikkablondin sävyn.

Suosittelen kyllä noita Biozellin suoravärejä, mut lähtökohtainen neuvo: jos sun oma väri on tasainen on se sit värjätty tai luonnostaan oma sävy niin sitten myös nuo suoravärit tarttuu tasaisesti.

ViestiLähetetty: To Joulu 15, 2016 2:34 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Onko hiusasia edennyt? Kampaamojen hinnat tosiaan on aika karmivia, ja juujuu, työnteko maksaa, ei siinä, mutta ainakin itselläni on niin monesti käynyt että yli sadan euron värjäys/leikkaus on mennyt aivan päin metsää, ja siinäpä sitten maksat siitä lystistä itsesi kipeäksi... lopulta kyllästyin etsimään sitä kuuluisaa luottakampaajaa ja aloin värjäämään ja leikkaamaan kotona kaverin avustamana:D Silloin, jos väri menee vähän pieleen, ei niin ota kalloon koska homma ei tullut kalliiksi. Ja tähän asti kotivärjäys on aina onnistunut paremmin kuin kampaamossa tehty...
Samassa kunnossa hiukset edelleen:D Juurikasvu ehkä vielä vähän pidempi. Ja tekee entistä enemmän mieli saada vähän (shokki)väriä päähän. Aionkin varmaan väliaikaisratkaisuna heittää taas pinkkiä latvoihin. Värjäys ei onneksi ole ongelma kun on sisko luottovärjääjänä.

Pari vuotta on ollut käytössä joku Directionsin pinkki väri, mutta voisi ehkä kokeilla jotain uuttakin. Mahdollisesti jotain Cybershopin valikoimista (paitsi ei Crazy Coloria :l), sieltä saa helposti ostettua väriä kun on liike samassa kaupungissa.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 27, 2016 9:18 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Oujee ostin tänään Babyliss Pro 180 38mm kihartimen mun kutreilleni ja kyllä tuleekin kivat volyymit hiuksiin. Helppo käyttää, tehokas ja lämpee nopeeksi ja lopputuloksena antaa upeat "löyhät" Hollywood-laineet. Uudeksi vuodeksi on nyt sitten tukka mintissä kaikin puolin, kun vielä laitettiin viljan vaalea väri + sävyte päähän Tapaninpäivänä.

ViestiLähetetty: Ke Joulu 28, 2016 12:55 pm 
Poissa
Pulkka
Pulkka

95 päivää värjäämättä, jee :D Päätin jonkin aikaa sit lopettaa tukanvärjäyksen ku tää pehko oli niin kamalassa kunnossa (jokapaikasta erimittainen, ohut ja katkeileva) - eikä mikään ihmekään kun blondina värjäsin juurikasvua 3-4 viikon välein.

Mäkin aattelin kihartaa tukkani uudeks vuodeks, tai sitten laittaa nutturalle, en oo vielä päättäny :)

ViestiLähetetty: Ma Tammi 09, 2017 1:58 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
95 päivää värjäämättä, jee :D Päätin jonkin aikaa sit lopettaa tukanvärjäyksen ku tää pehko oli niin kamalassa kunnossa (jokapaikasta erimittainen, ohut ja katkeileva) - eikä mikään ihmekään kun blondina värjäsin juurikasvua 3-4 viikon välein.

Mäkin aattelin kihartaa tukkani uudeks vuodeks, tai sitten laittaa nutturalle, en oo vielä päättäny :)
Onnittelut, tukka taatusti kiittää värjäämättömyydestään. Millainen letti tuli uudenvuoden hulinoihin?

Lainaa:
Oujee ostin tänään Babyliss Pro 180 38mm kihartimen mun kutreilleni ja kyllä tuleekin kivat volyymit hiuksiin. Helppo käyttää, tehokas ja lämpee nopeeksi ja lopputuloksena antaa upeat "löyhät" Hollywood-laineet. Uudeksi vuodeksi on nyt sitten tukka mintissä kaikin puolin, kun vielä laitettiin viljan vaalea väri + sävyte päähän Tapaninpäivänä.
Ah, kas tässä se on, valitustopassa mainittu peto :D

Miun tukka on kuin petolinnun peräpää. Se lähti tästä: tuhti tumma juurikasvu ja latvaa kohti oranssiksi taittuva vaalennus, kääk, ja värjäyksen jälkeen olen kuin paholaisen vanupuikko :D näin käy, kun ei ehdi laittaa hopianaamiota heti värjäyksen jälkeen, keh! Noh, tänään saan kutrit hopioitua ja sitten pitäisi hellittää... tuloksena lienee joko valkoinen tai vaalean violetti letti.

ViestiLähetetty: Ti Tammi 10, 2017 12:27 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

tänää lyheni hiukset :) ja torstaina väriä päähän (tällä hetkellä violetit hiukset,ja violettia lisää sillo torstaina) jepajee

ViestiLähetetty: Ti Tammi 10, 2017 3:33 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 5:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2017 6:32 pm 
Poissa
Pulkka
Pulkka

Rado, ihan vaan kiharsin (tai annoin äidin kihartaa, kun ite en oikeen osaa tehä kauniita kiharoita) :)

ViestiLähetetty: To Maalis 23, 2017 4:21 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Tiistaina kävin pitkästä aikaa kampaajalla ja nyt taas on tukka niin mintissä että. Pituudesta napsastiin vain tarvittava, eli yleisilme jätettiin yhä pitkäksi, koska viihdyn paremmin pidemmässä tukassa! Lisäksi minä leikkasin sellaisen pehmeän ja seksikkään otsatukan! Jää siis juuri täydellisesti tuohon kulmakarvojen alaosan tienoille ja tarvittaessa sen saa myös kammattua sivuun. Olen niin tyytyväinen <3

ViestiLähetetty: Ma Huhti 03, 2017 8:31 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Rado, ihan vaan kiharsin (tai annoin äidin kihartaa, kun ite en oikeen osaa tehä kauniita kiharoita) :)
Selvä juttu:) Kihartaminen tosiaan on helpompaa, jos siihen saa jonkun avustamaan (tai tekemään ne kiharat...:D)
Lainaa:
Tiistaina kävin pitkästä aikaa kampaajalla ja nyt taas on tukka niin mintissä että. Pituudesta napsastiin vain tarvittava, eli yleisilme jätettiin yhä pitkäksi, koska viihdyn paremmin pidemmässä tukassa! Lisäksi minä leikkasin sellaisen pehmeän ja seksikkään otsatukan! Jää siis juuri täydellisesti tuohon kulmakarvojen alaosan tienoille ja tarvittaessa sen saa myös kammattua sivuun. Olen niin tyytyväinen <3
Kuulostaapa nätiltä! Ihana myös kuulla ihmisten onnistuneista kampaamokäynneistä, kun itsellä ne on aina olleet aika horroria :D Siksi tulee nykyisin laitettua kotona värit ja muut, olkoonkin, että siinä on riski että menee vähän metsään (tai keltaiseksi tai violetiksi tai harmaaksi, kuten on nähty), ei se harmita niin paljon jos tästä mistiin menosta maksaa 12e, kuin jos siitä maksaisi 120e (hinta, jonka juuriväri + latvojen leikkaus yleensä täällä kustantaa). Tänään letti on kuin betonia, ostin Lushista vihdoin palahoitsikan, joka lupasi kirkastaa väriä... hmm, ehkä se kirkasti ja märkänä fleda tuntui hienolta, mutta kun se kuivui se on lähinnä niin, betonia :D ihme tankeaa ja pystyssä sojottavaa. Ei ehkä nyt mennyt ihan kuin strömssössä!

ViestiLähetetty: Ke Huhti 05, 2017 8:55 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Parhaiten säästän itse kampaamokuluissa kun leikkaan hiukset ite ja annan äitin värjätä :'D näin menty jo monta vuotta eli varmaan satoja euroja säästynyt. Kerran kävin koulun kampaajaopiskelijoilla värjäyttämässä kun ilmaiseksi värin sieltä sain. Lopputulokseen olin tosi tyytyväinen, opettaja valvoi koko ajan prosessia ja neuvoi. Aikaahan siinä vierähti mutta meinaan kyllä hyödyntää jatkossakin!

ViestiLähetetty: To Huhti 06, 2017 1:08 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

tuossa tiistaina tuli läntättyä ihan ekaa kertaa päähän vaalennus+shokkiväri (violettia). No nyt on ainakin kirkasta! :D,tosin puol päätä loistaa punasen sävyissä ja puolet taas violettia. Joten tämä on aika mielenkiintoisen näköinen. Mutta olen tyytyväinen,ja värinä käytettiin Splat merkkistä shokkiväriä. Jospa tämä tästä tasoittuu :).

ViestiLähetetty: Ma Huhti 10, 2017 10:38 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
tuossa tiistaina tuli läntättyä ihan ekaa kertaa päähän vaalennus+shokkiväri (violettia). No nyt on ainakin kirkasta! :D,tosin puol päätä loistaa punasen sävyissä ja puolet taas violettia. Joten tämä on aika mielenkiintoisen näköinen. Mutta olen tyytyväinen,ja värinä käytettiin Splat merkkistä shokkiväriä. Jospa tämä tästä tasoittuu :).
Kuulostaa upialta, ja varsin värikkäältä!:)
Lainaa:
Parhaiten säästän itse kampaamokuluissa kun leikkaan hiukset ite ja annan äitin värjätä :'D näin menty jo monta vuotta eli varmaan satoja euroja säästynyt. Kerran kävin koulun kampaajaopiskelijoilla värjäyttämässä kun ilmaiseksi värin sieltä sain. Lopputulokseen olin tosi tyytyväinen, opettaja valvoi koko ajan prosessia ja neuvoi. Aikaahan siinä vierähti mutta meinaan kyllä hyödyntää jatkossakin!
Sama, kyllästyin maksamaan jopa 120 euroa paketista, joka sisälsi vain tyvivärin ja latvojen pätkäisyn, etenkin kun se noin neljällä kerralla viidestä meni aivan mistiin, hrr! Nykyisin kertakäsittely maksaa noin 12 euroa, ja onnistuu neljällä kerralla viidestä :D
Oma letti sojottaa tällä hetkellä aivan pystyssä, ajattelin toivorikkaana, että ei tätä suoristaa tarvitse, riittää kun vähän luonnonharjalla kesyttää... no, ei se ihan toiminut, pää on kuin atomipommin jättämä laskeumapilvi:P

ViestiLähetetty: To Heinä 27, 2017 1:04 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Ah, ihana paikka jossa voi puhua hiuksista. Itse olen varsin tyytyväinen omiin hiuksiini. Moni kampaajaparturimikälie on hirveesti kehunut näitä "paksuja hiuksia". En minä näissä näe mitään ihmeellistä. Oma hiusten väri on tälläinen.. kupariblondi(?) Johon olen varsin tyytyväinen. Moni on kehunut paksuutta ja väriä, en nyt sitten tiedä että kuinka aitoa se on.

ViestiLähetetty: Ti Marras 14, 2017 9:25 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^ Know the feeling tosta hiusten paksuudesta muaki on joka kampaaja kehunut silleen "miten sää raaskit leikata näitä ,yyberihanaat" ja ite aina on ihan kyllästynyt ku nää kasvaa siis suunnilleen metrin vuodessa: D...
Oon tässä just ens viikolla menossa kampaajalle vihdoin(1.5v välissä et onha jo kasvanutkin..) enkä osaa millää päättää et haluisko repästä jtn ennen kokeilematonta vai pitäytyy vaan lättätukassa(en jaksakäyttäämitäänhiustuotteitahem),mitä nyt vähän kuivuuksia napsisis pois.

ava c mortgraphics

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00