Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 10:11 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hiukset
ViestiLähetetty: Ke Syys 30, 2015 12:50 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Heeeei Turkulaiset, osaisiko joku suositella jotain osaavaa kampaamoa? Mulla nyt näyttäis olevan äkillisesti muutama roponen ylimääräistä ja ajattelin tuhlata vähän päähäni, mutta inhimilliset hinnat on toki silti plussaa. Mulla ei mitään tarkempaa visiota ole mielessä, joten ois kovin näppärää jos kampaajalla ei menis sormi suuhun kun asiakas ei oikein tiedä itsekään mitä haluaa. Kyllähän noita kampaamoita on melkeen yhtä tiuhassa kun Salossa kebabravintoloita, mutta suurin osa näyttää siltä että ovat erikoistuneet lähinnä eläkeläisten permanentteihin eivätkä ole näinollen kovin kutsuvia... :D

I think I'm fallin' asleep
But then all that it means is I'll always be dreaming of you

ViestiLähetetty: Ke Syys 30, 2015 5:11 pm 
Poissa
Hanipuppeli
Hanipuppeli

^Mää tykkäsin kovasti siitä Hämeenkadulla olevasta kampaamosta (nimi taitaa olla Hämeenkadun hiuspalvelu?). En oo tosin käynyt kampaajalla sitten vuoden 2013, mutta ainakin siellä oli silloin sellainen topakka vanhempi naisihminen, joka päätti hyvinkin itsenäisesti, mitä mun tukalleni tekee. :D<3 Totesi heti alkuun, että latvoista näkee läpi, leikkasi pyynnöstäni viisi senttiä ja sanoi sitten, että eihän tää näytä yhtään erilaiselta, otetaan vielä kymmenen senttiä. Kiva oli lopputulos, ei harmittanut vaikka tukkaa lähti melkoisesti. (Olivat oikeasti huonossa kunnossa kesän ja värjäysten jäljiltä.) Hintakin taisi olla jotain vajaat 20 euroa, joten sikälikin oikein miellyttävä käynti.

ViestiLähetetty: To Loka 01, 2015 8:40 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Heeeei Turkulaiset, osaisiko joku suositella jotain osaavaa kampaamoa? Mulla nyt näyttäis olevan äkillisesti muutama roponen ylimääräistä ja ajattelin tuhlata vähän päähäni, mutta inhimilliset hinnat on toki silti plussaa. Mulla ei mitään tarkempaa visiota ole mielessä, joten ois kovin näppärää jos kampaajalla ei menis sormi suuhun kun asiakas ei oikein tiedä itsekään mitä haluaa. Kyllähän noita kampaamoita on melkeen yhtä tiuhassa kun Salossa kebabravintoloita, mutta suurin osa näyttää siltä että ovat erikoistuneet lähinnä eläkeläisten permanentteihin eivätkä ole näinollen kovin kutsuvia... :D

Parturikampaamo Milla Kerttulinkadulla. Osaava ja mukava naisihminen, joka tarjoaa odotusajalla kahvit ja muotoilee aina maksutta kuten haluan. Nykyaikainen ja trendikäs - eikä ole kovinkaan kivuliaat hinnat! :-)

ViestiLähetetty: Su Loka 04, 2015 8:12 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mä oon nyt melkein kaks vuotta kasvatellu omaa väriä takasin. Kasvatuksen alotin lähes mustasta tekemättä värinpoistoja lainkaan. Jossainvaiheessa juurikasvu näytti ihan järkyltä, mut nyt noi latvat on punaruskeet (tumma kulunu pois ja vanha punanen yrittää pilkistää). Tukka näyttää itseasiassa vähän liukuvärjätyltä kun menee niin tasasesti.
En tosin tiedä vielä mitä tukalle teen, kun tää projekti on valmis. Ehkä jatkan värjäilyä, ehkä en. Pidennyksiäkin pidin sillon joskus ja vähän himottais nytkin, mutta eihän tähän sekamelskaan sais sovitettua mitään väriä. Ehkä joskus. Mut ompahan reuhka saanu levätä ja kunto on parantunu ainaki tuhatkertasesti.

ViestiLähetetty: Ti Loka 06, 2015 4:41 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Nyt on hiukset pätkästy jee tykkään. Kampaajaa vaan nauratti et lähti suunnilleen metri mun hiuksia pois:'DD mut onpahan kevyempi olo, eikä nyt sampootakaan kautta hoitsikkaa mee niin paljon puhumattakaan kuivumisajasta jes!

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: To Loka 08, 2015 1:05 am 
Poissa
Hanipuppeli
Hanipuppeli

Osaako joku suositella todella, todella superkosteuttavaa ja -hoitavaa hoitoainetta, joka olisi hajusteeton? Hakusessa on sekä suihkussa käytettävä että hiuksiin jätettävä (mielellään voidemainen, ei suihke tai öljy) hoitoaine. Joudun suurella todennäköisyydellä luopumaan kaikista hajusteellisista hygieniatuotteista töiden takia, mikä tarkoittaa luopumista siitä ainoasta hoitsikasta, joka pitää mun hiukseni hengissä. ;__; Inhottaa ajatus paluusta rutikuivaan ja katkeilevaan tukkaan täynnä kaksihaaraisia, joten suositukset otan suurella ilolla vastaan.

ViestiLähetetty: To Loka 08, 2015 9:16 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

^missä sä oikeen oot töissä jos ei saa edes hajustettuja hoitoaineita käyttää :o eihän ne kummiskaa jää tuoksumaa pitkäks aikaa hiuksii..

ite tässä mietin mitä ihmettä tekis hiuksille. pitää vissii lopettaa vaalentaminen (juurikasvu aina sillon tällön) koska hiukset on niin huonossa kunnossa. ja muutenkin niin ohkaset yms :/ mut ei nyt luulis vaikuttavan jos yhden kerran vaalentaa hiusta (vaan se aina mikä on ruskeeta ja omaa väriä, ei siis enää uudestaan ikinä vaalennettuja kohtia) ymmärrättekö :D

pitää keksii joku hyvä shampoo/hoitoaine kombinaatio millä saa huijattua hiukset hyvännäköseks..

ViestiLähetetty: To Loka 08, 2015 11:13 pm 
Poissa
Hanipuppeli
Hanipuppeli

Lainaa:
^missä sä oikeen oot töissä jos ei saa edes hajustettuja hoitoaineita käyttää :o eihän ne kummiskaa jää tuoksumaa pitkäks aikaa hiuksii..
Toivottavasti henk. koht. avustajana (huomenna haastattelu!). Se on tosi tarkkaa, en saa ees pestä vaatteitani samassa pesukoneessa, jossa pestään vaatteita hajustetulla pyykinpesuaineella. Tai laittaa ruokaa samalla kun kuivaan vaatteita, ettei niihin tartu hajua vaatteista.

ViestiLähetetty: Ma Loka 12, 2015 9:23 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Lainaa:
Toivottavasti henk. koht. avustajana (huomenna haastattelu!). Se on tosi tarkkaa, en saa ees pestä vaatteitani samassa pesukoneessa, jossa pestään vaatteita hajustetulla pyykinpesuaineella. Tai laittaa ruokaa samalla kun kuivaan vaatteita, ettei niihin tartu hajua vaatteista.
Johan on tarkkaa! Tavallaan ymmärtäähän sen, jos on tuoksuherkkä niin on, mutta kylläpä menee avustajan työnulkopuolinen elämä haatavaksi.

Kotiuduin viikon mittaiselta Italian matkalta, ja vaikka paikalliset pistokkeet kiltisti ottivat vastaan kännykkäni laturin, eivät ne huolineet suoristusrautaani, joten viiletin siellä sitten viikon tukka pystyssä... ja kyllä, muistin harmitella sitä noin 27 kertaa päivässä! Oli suorastaan ihanaa päästä takaisin Suomeen, saamaan tukka hyvin!

ViestiLähetetty: Ti Joulu 01, 2015 9:03 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

help!

olen huomannut, että talon vesijohdosta irtoaa punertavaa metallia ja tuo punertava väri on ajan saatossa tarttunut etenkin takatukkaani ;___;

olisiko siis mitään kotikonstia, jolla saisin metallit poistettua hiuksistani? tietty mielellään jokin sellainen tapa, joka ei kovasti vahingoittaisi tätä suomalaista, hentoa hiusta.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 01, 2015 9:26 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
help!

olen huomannut, että talon vesijohdosta irtoaa punertavaa metallia ja tuo punertava väri on ajan saatossa tarttunut etenkin takatukkaani ;___;

olisiko siis mitään kotikonstia, jolla saisin metallit poistettua hiuksistani? tietty mielellään jokin sellainen tapa, joka ei kovasti vahingoittaisi tätä suomalaista, hentoa hiusta.
Siitä on täällä puhuttu, olikos se nyt C-vitamiinihuuhtelu, jonka piti auttaa? Vai aspiriini?

ViestiLähetetty: Ti Joulu 01, 2015 9:36 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Lainaa:
help!

Siitä on täällä puhuttu, olikos se nyt C-vitamiinihuuhtelu, jonka piti auttaa? Vai aspiriini?
no ei ainakaan tässä topassa osunut silmään, vaikka oon jo kolmeen kertaan lukenut viestit läpi. lisäksi se vihertävyys on ilmeisesti yleisempi ongelma kuin punertavuus, joten mietin että saako samoilla aineksilla metallin kuin metallin irtoamaan hiuksista.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 01, 2015 9:42 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Lainaa:
Lainaa:
help!

no ei ainakaan tässä topassa osunut silmään, vaikka oon jo kolmeen kertaan lukenut viestit läpi. lisäksi se vihertävyys on ilmeisesti yleisempi ongelma kuin punertavuus, joten mietin että saako samoilla aineksilla metallin kuin metallin irtoamaan hiuksista.
Niin, se oli siis ennen, kuin töpö meni uusiksi!:) Muistalen, että C-vitamiini tai aspriini auttoi metalliin kuin metalliin, taisi olla... Ziya(?) tai Unique(?) joka siitä on ainakin kertonut.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 01, 2015 11:45 pm 
Poissa
Hanipuppeli
Hanipuppeli

Lainaa:
Niin, se oli siis ennen, kuin töpö meni uusiksi!:) Muistalen, että C-vitamiini tai aspriini auttoi metalliin kuin metalliin, taisi olla... Ziya(?) tai Unique(?) joka siitä on ainakin kertonut.
Minun muistini mukaan oli itse asiassa Cailin. :D Sillähän on käytännössä valkoiset hiukset, jotka vihertyy välillä vesijohtovedessä olevien metallien takia. Hoitokeinona toimi askorbiinihappo (eli c-vitamiini), jota voi joko ostaa valmiina jauheena apteekista (n. kolme euroa) tai tabletteina ihan mistä tahansa ruokakaupasta ja murskata. Sekoitetaan sampooseen tai hoitoaineeseen, lähmitään tukkaan ja annetaan vaikuttaa jonkin aikaa ennen pesua. Käry on kamala, tai näin ainakin muistan Cailinin valittaneen vanhalla foorumilla, mutta poistaa metallit kuin metallit tukasta tehokkaasti.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 01, 2015 11:56 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Ah, totta, Cailinhan se olikin! Hassua, kun muisti tosiaan todella tehokkaasti tuosta keskustelusta monta yksityiskohtaa, kuten sen kärtsän ja pilleiden murskaamisen, muttei sitten nimeä kumminkaan:D Sano nyt edes, että kommentoit siellä usein, etten ollut ihan hakoteilläXD

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00