Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Loka 14, 2019 6:50 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 99 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Lemmikit
ViestiLähetetty: To Maalis 31, 2016 11:55 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Kovin kovasti nyt ärsyttää kun en saa liitettyä kuvia :DD

Enihuu.

Tässä meidän Poitsupalleroinen: https://www.dropbox.com/s/7ebnarsx9kqpj ... u.png?dl=0
Toukokuussa kisuherran ikämittariin tulee jo 16 vuotta. Kovin on Poitsu jo papparoitunut, pylly on sellanen luikkunen ja takatassuihin alkaa tulla sellasta vanhuskarvaa. Rassureppana <3
Poitsulta ollaan myös jouduttu hammassyöpymän takia poistaa 3 kulmahammasta, joten aika Peikkopoika Poitsu nykyään on :D Sen takia Poitsu joutuu pitämään kauluria, kun meni nuolemaan tippakohdan auki x/ Se alkaa tosin alkaa olla jo aika hyvin parantunu, että Poitsu saa olla ilman kauluria mun valvovan silmän alla >:)
Poitsulla on oma paikka sohvalla jossa hän yleensä nukkuu ja öisin hän yleensä tulee nukkumaan minun ja mieheni tyynyjen väliin. Muita öisiä nukkumapaikkoja on miehen puolen jalkopää, tai kaatuneen matkalaukun päällä lattialla. Se matkalaukku on ollut siinä jo tammikuusta asti nurin, kun eihän sitä nyt raaski toisen petiä alkaa purkamaan. Ajattelin tosin seuraavaksi käydä Ikeasta hommaamassa nuken sängyn Poitsulle, että sais sen matkalaukun pois tieltä :D

ViestiLähetetty: Ma Huhti 04, 2016 4:10 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

voi mitä ihania kisuja ♥w♥

vähän vakavempaa asiaa tällä kertaa .___. me löydettiin pontuksen hännästä patti viime kesänä, konsultoitiin asiassa roduntuntevaa eläinlääkäriä ja hän totesi että kyseessä on melko varmasti hyvälaatuinen kasvain ja neuvoi varaamaan syksyllä leikkausajan. tietty meidän tuurilla elämäntilanne muuttui niin radikaalisti (jouduttiin kolmeksi kuukaudeksi evakkoon) ettei sen stressimäärän takia haluttu stressata koiraa vielä lisää leikkauksella. ollaan päästy jo hyvän aikaa sitten kotiin, mutta rahatilanne on ollut niin kehno ettei saatu varattua leikkausaikaa kuin vasta tänään.

ens viikon tiistaina häntä leikataan, toivonmukaan kasvain on tosiaan hyvälaatuinen ja helposti poistettavissa ja toivottavasti nukutuksesta ei aiheudu mitään komplikaatioita. mua jännittää ja pelottaa aika hirveesti, leikkauksen suorittava eläinlääkäri on kylläkin todella ammattitaitoinen ja luotan hänen taitoihinsa, mutta kun ei osaa yhtään odottaa mitä siitä tulee, kauanko leikkauksessa kestää ja miten tuo reagoi siihen nukutukseen ja siitä heräämiseen.

apuvah. onneksi kuitenkin saatiin aika noin pian, sitten se on pois alta. ja kun on nuori koira, niin toipumisen pitäisi olla helpompaa ja nopeampaa. voi mun mussukkaa ♥

ViestiLähetetty: Ma Huhti 04, 2016 5:16 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Tsemppiä odi ja Pontus ja kaikki! Nukutus on itelle ankeaa, kun koira menee ihan veltoksi ja elottomanoloiseksi, mutta Totti;__;<3 selvisi lukuisista nukutuksista ilman mitään ongelmia ja se ei tosiaan ollut terve koira. Eli vaikea uskoa, että Pontsilla oisi sen suhteen hätää. Toivottavasti tosiaan on hyvälaatuista ja helposti hoidettavaa. Voimia<3

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Ti Huhti 05, 2016 10:38 pm 
Poissa
Pulkka
Pulkka

Voi Pontusta, toivottavasti kaikki sujuu hyvin! <3

Tajusin, etten oo tänne vielä laittanut Piiti Puolukka Lässynlää Matkakaiuttimesta kuvaa, joten tässä teille sellainen!

ViestiLähetetty: Ti Huhti 12, 2016 11:54 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

kiitos kovasti tsempeistä hilbert ja illuusia! c:

oon niin onnellinen. kaikki meni tänään niin loistavasti että itkettää. pontusta ei ensinnäkään tarvinnut nukuttaa, pelkkä rauhoitus riitti. saatiin olla silittelemässä pontsoa sen nukahtamiseen asti ja saatiin olla herättelemässä kun leikkaus oli ohi. kyseessä ei ollutkaan kasvain, vaan kapseloitunut talirauhanen joka oli kasvanut täyteen karvaa, kesällä se olisi kuulemma melko varmasti revennyt auki ja tulehtunut, joten oltiin ihan ajoissa poistattamassa patti.

nyt se nukkuu tuolla peiton alla ♥ ei se siitä rauhoituksesta oikein tykännyt, ei ois millään pistänyt maate vaikka silmä alkoi lurpsumaan ja herättyään oli ihan turhautuneen näkönen :D voi mun mussukkaa ♥

ViestiLähetetty: Ti Huhti 12, 2016 12:20 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Ihanaa odi! Toipumisia Pontukselle!

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Ti Huhti 12, 2016 1:20 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Oi voi, ensi kuussa tulossa näillä näkymin am-akitan pentu taloon... <3 Miten malttaa odottaa... Suurin piirtein kaikki tarvikkeet on jo olemassa edelliseltä koiralta. Uusi peti, joitain leluja ja sitten pentupanta ja aikuispanta täytyy hankkia. Nuo entisen koiran pannat sopivat nuorelle sitten. Pentupannan, tai siis pari sellaista, kävinkin jo aamulla ostamassa... Onko muilla ollut vastaavia oireita ennen pennun, tai minkä tahansa lemmikin tuloa, että tuntuu pakonomaiselta ostella kivoja tarvikkeita sille... ;D

ViestiLähetetty: Su Touko 01, 2016 2:04 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ei oo lemmikkejä. Haluaisin kissoja, jos olis mahdollisuus ottaa, olisin sellanen hullu kissanainen. Pupuja mulla on joskus ollu. Oon noin muutoinkin kauheen eläinrakas ja voin helposti tuhlailla tunteja katellen youtubesta vaikka kissavideoita

ViestiLähetetty: Ke Heinä 27, 2016 1:12 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Kohta on 5kk vanha tuo jenkkiakita, mutta ei vieläkään sisäsiisti.. kakit on osannut tehdä luovutusiästä asti ulos. Yön pidätellyt kans hyvin aina ja edelleen. Ennen lomareissua käytin parin h välein pissalla ja joka kerta tuli pisut. Lomalla sai kaksi viikkoa olla ulkona oman mielen mukaan, jolloin pissarytmikin katosi.
Nyt koira ei oikein tahdo tehdä pissoja ulos ja jos tekeekin niin mieluiten talon etupihalle, johon ei saisi. Saatan tunninkin kiertää sen kanssa lähimaastoissa, mutta ei, vasta kun pääsee etupihalle niin sinne lorottaa. Jos ei pääse siihen niin sitten eteiseen heti sisälle tultua. Pitäisi voida olla ulkona niin kauan kunnes ne pissat sinne tulee, mutta ihan tosi, ei ole realistista se kun tuo pentu pystyy hyvin sen 8 tuntiakin pidätellä. Kyllä pissojen pitää puolen tunnin sisään tulla. Ja vaikka koira osaa pidätellä, niin se saattaa parin tunnin päästä viime lenkistä kusaista sisälle, vaikka voisi pidätellä...
Kovasti sitä kehutaan ja palkataan kun pissii sinne minne pitääkin eikä vääriä pissejä huomioida.
Noh, pitää toivoa että tässä parin viikon aikana löytyisi uusi pissallakäyntirytmi...

ViestiLähetetty: To Heinä 28, 2016 10:52 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Meillä on kaksi kissaa, syyskuussa 8-v. tyttö ja ensi maaliskuussa 15-v. poika.
Näillä helteillä kun pitää olla katon tuuletinvalaisimen tuuletin päällä melkein 24/7, niin kissat on parkkeerannu itsensä suoraan sen alapuolelle. Ei siinä muuten mitään, mutta kun miehen tietokone on just siinä samassa kohtaa ja hän haluaisi välillä konettaan käyttääkin. ;D

ViestiLähetetty: Ke Elo 10, 2016 3:21 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mä omistan tätä nykyä kolme gerbiiliä, mutta niistä vain yksi on alkuperäistä jengiä, toinen on hänen lapsi. Kolmas on samalta kasvattajalta, joka hoiti mun pappagerbiilin astutuksen, kun poloinen jäi yksin. Nyt tämän papparaisen oma poika on kasvattajalla yrittämässä jatkaa sukua! Mua on itseä alkanut todella kiinnostaa näiden eläinten kasvattaminen, ja on ihanaa kun saa olla siinä mukana tällein että lainaa omia eläimiään tutulle kasvattajalle :3

ViestiLähetetty: La Syys 03, 2016 3:21 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Oh, olen nyt viikon ajan kissan väliaikainen omistaja. Ystäväni lähti viikoksi Pariisiin, ja kippasi mennessään kattinsa miun hoteisiin. Olen aina kuvitellut olevani suurikin kissaihminen, mutta rajansa näköjään silläkin: tämä kisu nimittäin sellainen karvainen rakkauden tsunami, että oksat pois, ja pörrää koko ajan sylissä ja tunkee suuhun asti - ja tämä tietysti tuskastuttaa minua niin kerpeleesti:D Rajansa sillä lähimmäisrakkauvellakin! Nykki hää istuu tuossa polvellani ja katsoo minnuu syyttävästi kun en käytä vähintään toista tai mielellään molempia tarttumaraajojani hänen rapsutteluunsa.
Kaiken lisäksi katti on vanha kuin taivas, ainakin 18v, ja pelkään koko ajan että se kuolla kupsahtaa ihan vain silkkaan vanhuuteen hoteissani ollessa. Iiink. Ei sillä, ihana ja sööppis ja herttainen se on, mutta en ole tottunut että jokin noin karvainen pörrää koko ajan ihossani kiinni.

ViestiLähetetty: La Syys 10, 2016 11:10 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Ostin toisen kissan. Aattelin hommata omallle kissale kaverin ku joutuu nykyää olemaan yksin niin paljon kun minä ja poikaystäväni molemmat käymme töissä. Ompahan nyt vilinää ja melskettä ku rajut leikit noilla :D toinen on vielä ihan pieni pentu niin ei taho leikeissä pärjätä isommalle.. :D ai kamala ku eläinten leikit näyttää usein tosi rajuille vaikka ihan leikkimielessä ne leikkiiki.

ViestiLähetetty: Ma Syys 12, 2016 10:52 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Paljon kissaihmisiä täällä näköjään. Kuvia sais mun puolesta laittaa myös. :p
Kuva
Kida ulkoilemassa (valvotusti) omalla pihalla. <3

ViestiLähetetty: To Syys 15, 2016 2:10 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Voi hyvänen aika miten soma Saturuksen Kida on! Lullunlullun...! Oma hoitokisuni, joka oli täällä reilun viikon, muistutti enemmän... näätää! Semmoinen luikku otus, mutta mitä muuta 18v katilta voi odottakkaan:D Ei sillä, ihana se oli, paitsi öisin kun herätteli ja silloin kun oksenteli sohvalle, hrr! Mutta kun häntä oli niin vaikia paijata kun hän olt niin laiha! (Ennenkuin joku huolestuu: hän on ihan terve, laihuudestaan huolimatta, ja syö hyvin ja hyvää ruokaa)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 99 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00