Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Loka 17, 2019 5:57 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ke Touko 04, 2016 9:40 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Peukut pystyyn, että yksiö järjestyy! Mille tilanne nyt näyttää, Dina? Eipä tosiaan kuulosta ruusuiselta tuo kämppistilanne, samassa saumassa itse olleena ymmärrän täysin... miten hieno asenne siulla onkaan tuon hellanjättelijän kanssa, minoisin (ja olin) samassa tilanteessa jo kiipeilemässä pitkin seiniä.

Myyntisuunnitelmaasi kuulostaa myös fiksulta, muistan, mikä onni itsellä oli kun sai ihan eriparihuonekaluja pikkuhiljaa vaihdettua vähän fiksumpiin ja kivemman näköisiin kokonaisuuksiin. Ja vaihdettua kolhuista Ikeaa antiikkiin, köh... Toivottavasti ylimääräsänky menee kaupaksi, ainakin näillä kulmilla sängyt liikkuvat kippiksillä yms todella huonosti. Kannattaahan sitä tosiaan kotiin panostaa, jos nyt ei tonnikaupalla niin sen verran kuitenkin, että kivalle näyttää! Sanoo hän joka on dyykannut puolet kämppänsä sisuksista... no mutta kun ne dyykit näyttää hyvältä!

Jospa sitä täällä tulisi vintillekin tilaa, kun kaveri tulee viikonloppuna shoppailemaan sinne. Siellä on mm. 4 ylimääräistä kattolamppua ja mitäs kaikkea muuta, ops, sitä on kertynyt... kämppä itsesssään on sangen ilmava ja avara, ja täällä ei juuri ylimääräistä tavaraa ole, mutta vintti pursuilee. No, eiköhän sitä nyt kelien lämmittyä saa sitäkin ojennukseen ja tavaraa ulos ^^

ViestiLähetetty: Ti Touko 10, 2016 4:34 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Huhhuh saa vaan olla onnellinen että asuu "pienellä" paikkakunnalla ( verrattuna helsinkiin yms) mut onhan täällä melkein 20000 asukasta niin ei iha pieni kummiskaa ole. Meinaan ei tarvia missä soluasunnoissa asua. Semmone ois mun pahin painajainen! :D itse siis asun 50,5neliöisessä kaksiossa ja vuokra 405e. Mut täältä saa remontoituja kaksioita alta 300e myös. Haluaisin muuttaa isompaan asuntoon, tuntuu että tila ei riitä esim makkarissa, vessassa ja keittiössä. Keittiöön tarviin reilusti enemmän pöytätilaa! Sekä vessan pitäs olla isompi, kissanvessa ja pesukone vie hirveesti tilaa :D makkarissa ei mahu mitää tekemää ku sänky vie puolet tilasta :( omakotitalo ois paras, tässä kattelen asuntoilmotuksia ja ootan että tulis joku näpäkkä omakotitalo vuokralle :D mut rajansa kaikella, vielä tässä tuilla eletään että en ainakaan yksin pysty mitää 800e maksamaan :D poikaystävä varmaan muuttaa samaan mutta ei ennenko saan töitä. Muuten ei tule tukia mulle paljoo.

ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2016 2:14 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Pip, hienoa, että osaat olla onnellinen moisesta;D Täällä tuon kokoinen asunto kustantaisi paikasta riippue 800-1200e kuukaudessa. Toki täälläkin on jotain yksittäisiä poikkeuksia, ikivanhoja yksityisiä vuokrasoppareita ja osakuntien omistamia asuntoja, joissa asutaan puoli-ilmaiseksi, mutta ne ovat todellakin vain pisara meressä.

Miulla on nyt käytössä noin 52 neliötä, ja tuntuu, että tänne eksyy. Makkarissa kaikuu, ja tilaa on ihan älyttömästi kämppiksen lähdettyä. Niin paljon, että melkein hävettää. Onko sinulla jotain paljon tilaa vieviä harrastuksia tahi muita sellaisia? Tai kettiössä paljon kodinkoneita, jotka vievät pöytätilaa? Tosin tämä miun, kuten Damiska kutsuu, norsunluutornini, on toki ylen näppärästi suuniteltu ja täynnä joko edellisen asukin tai miun pykäämiä nerokkaita tilaratkaisuja, jotka tuovat reippaasti lisää tilaa tähän jo valmiiksi holkkihallimaiseen asuntoon, ja on osittain sen takia niin ison oloinen kuin on (tai ehkä se vain minusta tuntuu:D).

"Norsunluutorni" on tosiaan Damiskan joskus kiukuspäissään miulle heittämä kommentti, joka viittasi toki muuhun, mutta johon ihastuin, sillä se kuvaa hyvin asuntoani: se on vaalea (kuten Kouvalasta tänne muuttanut höpönaattoriystäväni puuskahti ensivisiitillään "Niin helsinkiläinen!) ja sijaitsee ylimmässä kerroksessa, eli täysi torni, siis. Ja ei hissiä, sitä tulee puhistua joka kerta, kun portaita kipuaa ylös, etenkin painavien dyykkikamojen kanssa... etenkin kun viereisessä rapussa ON hissi:D Tässä on vain hissikuilu, ei hissiä! Mikä on toki hyvä sinänsä, että jos tässä olisi hissi, olisi tämä ollut niin kallis, etten olisi tätä saanut.

Täkäläiset asuntojen hinnat ovat kyllä välillä aivan hulluja. Totta kai ne vaihtelevat paljon kaupungin sisällä, mutta tietysti mitä lähempänä asunto on rautatieasemaa ja merta, sitä kalliimpi se on. Uustuotannossa on näkynyt 40 neliön yksiöitä myytävän puolella miljoonalla, siis puolella miljoonalla, mutta ne ovatkin sitten kunnon luksuskämppiä. Sen sijaan pommikuntoinen 15 neliön koppero, jossa ei ole edes keittiötä (lienee vanha palvelijanhuone) Helsingin vanhoissa osissa maksaa äkkiä 200 000 euroa. Siis 200 000e! Ei keittiötä! Toki kun huitaisee radanvartta tahi bussilinjoja pitkin vähän kauemmas merestä ja keskustasta, saa 200 000 eurolla jo näpsäkkäästi kaksion. Ja sitten kattelee, kun jossain Siilinjärvellä kaksio maksaa 35 000e. Eh. Tai että paikallisen YKSIÖN hinnalla saisi jostain Paltamosta kokonaisen 200 neliöisen kivitalon designtakkoineen. Oh.

Mutta en kadu, viihdyn täällä loistavasti. On paljon tekemistä, menemistä, ihmisiä, tapahtumia, tilaa, julkinen liikenne, omanlaisensa kulttuurit, rannasta laivat vievät ihastelemaan vanhaa hansakaupunkia...

ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2016 6:05 pm 
Poissa
Pulkka
Pulkka

Mulla on itselläni nykyisin 58 neliön kaksio Kuopion Neulamäessä, ja maksan tästä 580 e / kk, mikä on paikalliseen hintatasoon nähden suhteellisen halpa vuokra. Talo tosin on 70-luvulta, seinissä on melko reilusti naulan- ja ruuvinreikiä ja ompeluhuoneen ikkuna on hieman halki, mutta eivätpä nuo minua haittaa. Sainpahan paljon tilaa halvalla, eli juuri sitä, mitä hainkin! Itselle tällainen hieman vajaa 60 neliöä tuntuu ihan sopivalta asunnon koolta, kun on kolme kissaa kaverina, kumppani hengailemassa mun asunnollani ja ompeluhommat viemässä tilaa melko paljon. Pitää joskus, kunhan jaksan purkaa muuttolaatikot loppuun, ottaa tänne Radolaan kuvia nykyisestä asunnostani.

ViestiLähetetty: Ma Touko 30, 2016 9:37 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Peukut pystyyn, että yksiö järjestyy! Mille tilanne nyt näyttää, Dina? Eipä tosiaan kuulosta ruusuiselta tuo kämppistilanne, samassa saumassa itse olleena ymmärrän täysin... miten hieno asenne siulla onkaan tuon hellanjättelijän kanssa, minoisin (ja olin) samassa tilanteessa jo kiipeilemässä pitkin seiniä.
Elossa ollaan, ei oo kämppä palanut enkä oo liukastunut suihkussa :D Meni tosin vähän hermo, ku tulin viikonlopun jälkeen takaisin kämpille ja hella oli kuvottavan näkönen, joku oli onnistunut niihin nuppeihinkin saamaan rasvatahroja ja se oli muutenkin ihan rasvassa. Hyi. En oo vielä saanut asuntotarjousta, toivottavasti saisin sen elokuulle... Lupaan tulla riemuitsee tänne heti kun asuntotarjous kilahtaa mailiin.

Elättelin ehkä vähän turhia toiveita et pääsisin muuttaa jo heinäkuussa, mut ei toi HOASin asuntotilanne nyt niin hyvä oo, eikä mulla oo päällepäin pakottavaa syytäkään muuttaa. Pistin hakemukseenki vaa et nyt ku on työpaikka ja opiskelut ni yksiöasuminen ois sen kannalta parempi vaihtoehto.
Lainaa:
Myyntisuunnitelmaasi kuulostaa myös fiksulta, muistan, mikä onni itsellä oli kun sai ihan eriparihuonekaluja pikkuhiljaa vaihdettua vähän fiksumpiin ja kivemman näköisiin kokonaisuuksiin. Ja vaihdettua kolhuista Ikeaa antiikkiin, köh... Toivottavasti ylimääräsänky menee kaupaksi, ainakin näillä kulmilla sängyt liikkuvat kippiksillä yms todella huonosti. Kannattaahan sitä tosiaan kotiin panostaa, jos nyt ei tonnikaupalla niin sen verran kuitenkin, että kivalle näyttää! Sanoo hän joka on dyykannut puolet kämppänsä sisuksista... no mutta kun ne dyykit näyttää hyvältä!
Toivon mukaan menee, sain nimittäin porukoilta luvan myydä tän mun varsinaisenkin sängyn. Aiemmin ne ois siis halunnut vaan ottaa sen varastoon talteen "koska se oli niin kallis, ei sitä voi myydä". :D Oon pikkuhiljaa panostanut nyt, ostin esim. kaverilta parillakympillä semmosen koristetikasjutun missä on lamppu mukana.

Sitten sain ilmatteeksi taloyhtiön fb-ryhmän kautta hienomman kirjahyllyn, jee! Se on tommonen Ikean tummanruskee Expedit/Kallax?. Suunnittelin alunperin 4x4 hyllyä tilanjakajaks, mut toi 2x4 on myös sen verta iso, et ois saattanut tulla ahdasta yksiössä varsinkin sen parisängyn kaa. Mut ehdottomasti kannataa dyykata tai koittaa vaikka fb:stä bongata ilmatteeks asioita! Toikin hylly ois maksanu 70euroa uutena.

ViestiLähetetty: La Kesä 11, 2016 3:10 pm 
Poissa
Pulkka
Pulkka

Mulla on yhtäkkiä kamala sisustuskuume, vaikkakin omaan asuntoon pitäis muuttaa ennenku sitä pystysin toteuttaan, lol :D Eikä toki minkäänlaisia tuloja nii ei se muuttaminenkaan ny oikeen onnistu. Ja siis kadehdin teitä joiden kaksiot maksaa 400-500, ku täällä tuohon hintaan saa just ja just yksiön. Ainaki käsittääkseni. Tosiaan empä mää mihinkään oo vielä muuttamassa, vaikka tekis kyllä kovasti mieli. Opiskelupaikkakaan ei oo vielä varma, eikä töistä tietookaan. Silti mää unelmoin niin kovasti siitä et pääsisin - opiskelijabudjetilla tosin - omaa kämppää sisustaan :D Sain valmistujaislahjaksi kaverilta kahvikuppisetin, ja innostuin jo siitäki niin paljo, mietin vaa kuinka tulevaan asuntooni laitan hienoja kahvikuppeja lasivitriinikaappiin esille :'D

ViestiLähetetty: Ke Kesä 22, 2016 12:25 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Mulle tuli joku kauhea innostuksen ja energian puuska toissapäivänä, kun kävin kolmen kilsan päässä Jyskissä kävellen (pyörän takakumista oli ilmat poissa, enkä jaksanut pumpata tai halunnut maksaa bussista) ostamassa itselleni uudet verhot. Katsoin netistä, että tuolla pitäis olla myymälässä hyvännäköiset verhot ja lähdin hakemaan. Kuvaa en oo saanut otettua, mutta tällaiset ne on. Olen oikein tyytyväinen, sopivat tosi hyvin kämppääni ja huone valaistui kertaheitolla. =) Mulla ei ole onneksi koskaan ollut vaikeuksia nukkua valoisassa huoneessa, pohjoisessa kun olen kasvanut. Enemmänkin tuntuu oudolta kesällä, jos illalla/yöllä ei ole valoisaa.

Mun yksiöni maksaa sen 400-500e ja tässä on sellaset 30 neliötä tilaa. Vessa on kyllä iso ja sinne mahtuis pyykkikonekin hyvin, mutten ole saanut hankittua, vaan käyn talon pyykkituvassa. Tajusin äskettäin, että oon asunut tässä jo kaks ja puol vuotta. :O Ja vielä puoltoista vuotta olisi aikeissa asua, jos ei tapahdu mitään mullistavaa.

ViestiLähetetty: Su Syys 04, 2016 10:23 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Mulle tuli joku kauhea innostuksen ja energian puuska toissapäivänä, kun kävin kolmen kilsan päässä Jyskissä kävellen (pyörän takakumista oli ilmat poissa, enkä jaksanut pumpata tai halunnut maksaa bussista) ostamassa itselleni uudet verhot. Katsoin netistä, että tuolla pitäis olla myymälässä hyvännäköiset verhot ja lähdin hakemaan. Kuvaa en oo saanut otettua, mutta tällaiset ne on. Olen oikein tyytyväinen, sopivat tosi hyvin kämppääni ja huone valaistui kertaheitolla. =) Mulla ei ole onneksi koskaan ollut vaikeuksia nukkua valoisassa huoneessa, pohjoisessa kun olen kasvanut. Enemmänkin tuntuu oudolta kesällä, jos illalla/yöllä ei ole valoisaa.

Mun yksiöni maksaa sen 400-500e ja tässä on sellaset 30 neliötä tilaa. Vessa on kyllä iso ja sinne mahtuis pyykkikonekin hyvin, mutten ole saanut hankittua, vaan käyn talon pyykkituvassa. Tajusin äskettäin, että oon asunut tässä jo kaks ja puol vuotta. :O Ja vielä puoltoista vuotta olisi aikeissa asua, jos ei tapahdu mitään mullistavaa.
Mitä ihailtavaa aktiivisuutta! Ja mitkä verhot! Kuinkas ihmisillä on syksyn saapuminen vaikuttan kotoiluun, onko joku muuttanut omillensa tahi muuta?

Sain vihdoin kattorosetin paikalleen. Se on siis sellainen vanhanaikainen, koristeellinen, useimmiten pyöreä kipsinen (tai miun tapauksessani styroksinen) koriste, joka tulee kattoon kattolampun ympärille. Olen aina halunnut sellaisen, ja nyt minulla viimein on sellainen. Jee!

ViestiLähetetty: Ke Tammi 18, 2017 10:14 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 5:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2017 1:35 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Ihania sistusjuttuja Grimirr! Ja voi kun hienoja maalauksia :3

Pitäisi jossain kohtia hankkia uusi sohva, nykyinen kun on mitä on, äiti sen ilmaiseksi taisi Torista bongata kun sohvaa olin vailla. Tila vaan on aika suuri rajoite, tietokonepöydät vie ihan järkyttävän tilan olkkarista niin ei jää tilaa sen isommalle sohvalle :D

Tila on muutenkin vähän ongelma. Asutaan poikaystävän kanssa 57,5 neliön saunallisessa rivarikaksiossa. Kyllä tänne hyvin mahtuu nykyisellään kaikki, mutta esimerkiksi himoitsemalleni crosstrainerille ei oikein tahdo löytyä tilaa, tai sille isommalle sohvalle, poikaystävä kun haluaisi divaanisohvan.

Valitustopassa mainitsin kun tietokoneesta hajosi emolevy. Mulla onkin nyt suunnitelmissa kehystää seinälle tämä entinen emolevy :D Mulla on välillä kyllä vähän omalaatuisia visioita niin en sitten tiedä olisiko se oikeasti niin kiva sisustuselementti kuin luulen.

ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2017 9:40 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Kylläpä Grimirrillä näyttääpi hienolta. Onnea sohvan etsintään, reiven! Miun pitäisi etsiä ruokapöytä olkkariin, tuo nykyinen on liian pieni ja epäkäytännöllinen. Haaveilen täyspuisesta jättipöydäst, joka ei olisi mäntyä (mänty on liika pehmeä), ja harmittaa kun ei ole tult lavoilta vastaan ja kirpputoreillakin on lähinnä sekundaa. Täytynee seuraavan tilin jälkeen kurkkia Tori.fihin. En enää halua lastulevykalusteita, kun niistä pääsin kerran eroon, seuraava erä saa olla jotain vähän laadukkaampaa. Odotan kovasti oikean ruokapöydän löytymistä, että saan järjestää illallisia. Keittiössä toki on pöytä, mutta se on aivan liian pieni, sen ympärille ei mahdu kuin kolme vierasta.

reivenin viesti sai pohtimaan, mitä kämpässäni on väärin: miulla on about 52 neliötä käytössäni ja tilaa kuin keilahallissa. Esimerkiksi makuuhuoneessa kaikuu! Pärjäisin puolta pienemmällä, joten mitä ihmettä sössin, kun tilani ei lopu kesken? Kun muilla tuntuu loppuvan. Onko muilla kolme sohvaa? Esimerkiksi olkkarissa minulla on iso divaanisohva, jonka vieressä on pieni sohvapöytä. Sen vieressä on about 1,5 metriä leveä kirjahylly, sohvaa vastapäätä taas melkein kaksimetrinen antiikkisenkki telkkaritasona. Ja loppuosa huoneesta- eli noin puolet- on lähes tyhjä (mitä ynt se kirjahylly), siellä ei ole kuin tuo liian pieni ruokapöytä ja neljä tuolia. Makkarissa on antiikkilipasto, 120 cm leveä sänky, puutuoli ja pehmustettu tuoli (ja siksi siellä varmaan kaikuu :D). Eteinen on ahdas, kun se on niin kapea, siellä on kiinteänä yksi liukuovikaappi joka toimii siivouskomerona, naulakko, kiinteä kenkähylly (iskä teki!) ja irtonainen matala senkkimäinen ikeahömppä istumatasona ja kengänsäilytystilana. Keittiössä on toinen ruokapöytä ja 3 tuolia ikkunan edessä. Puuttuuko minulta jokin kriittinen, tilaa vievä huonekalu? Siis muu kuin tietokonepöytä :D Vaatekaappeja on 3 ja ne ovat kiinteitä makkarissa. Käytän arviolta vain 1/3 asunnostani (lähinnä siksikin että käyn täällä usein vain nukkumassa ;D). Mitä minulta puuttuu?

ViestiLähetetty: Su Tammi 22, 2017 3:45 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Meillä iso läjä pelejä, elokuvia, tv-sarjabokseja, lautapelejä, kirjoja kirjahyllyissä, molemmilla omat pöytäkoneet ja tietokonepöydät, pieni ruokailuryhmä, telkkari, telkkaritaso, pelikonsolit, lipasto, iso sänky, sohva...

kyyyllä siinä tila alkaa käymään vähiin!

Puolet tästäkin materiasta joutaisi poikkeen. Kuka enää ostaa fyysisiä pelejä? En muista milloin viimeksi! Varmaan 2012... Kun ME3 löytyy hyllystä.

ViestiLähetetty: To Huhti 27, 2017 4:10 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Meillä iso läjä pelejä, elokuvia, tv-sarjabokseja, lautapelejä, kirjoja kirjahyllyissä, molemmilla omat pöytäkoneet ja tietokonepöydät, pieni ruokailuryhmä, telkkari, telkkaritaso, pelikonsolit, lipasto, iso sänky, sohva...

kyyyllä siinä tila alkaa käymään vähiin!

Puolet tästäkin materiasta joutaisi poikkeen. Kuka enää ostaa fyysisiä pelejä? En muista milloin viimeksi! Varmaan 2012... Kun ME3 löytyy hyllystä.
Ymmärrettävästi :D Mahtava kokoelma.
Miul on toiveena vaihtaa olkkarin ruokapöytä suurempaan, nykyisen ääressä on vaikia ommella ja kestitä vieraita. Koetan kovasti mettästää kirppareilta jotain kunnon täyspuista jytäkkätä pöytää, jossa tilaa olisi, vielä se löytyy!:) Ja toisaalta, dyykkikausi on taas alkanut joten...

Olen kovasti tyhjennellyt varastoistani tavaraa, vaikka asunto on kaikuvan tyhjä kaikki muu tuntuu olevan tuhannen täynnä kaikkea mahdollista. Onneksi monta säkkiä on jo siirtynyt!

Omassa kodissa sisustamista ei juuri ole, mutta työmaani siirtyi juuri uuteen osoitteeseen ja sen laitossa (toimisto) on ollut mukavasti puuhaa. Koetin ensin konsultoida osa-aikaisena stailistina työskentelevää kaveriani ajatuksella "No hän stailaa Elleenkin niin yksi toimisto on iisi", mutta hieno ajatukseni vesittyi siihen että hän keskittyi ensikäynnillään käännyttämään minua pois sähköpöydistä... no, toimistolla sähköpöydät vain nyt OVAT välttämättömyys, piste, toimiston on oltava käytännöllinen. Joten hei hei konsultti ja nyt mennään ihan miun ajautksilla. Paljonpa laitettavaa ei ole, kun perustoimistokilut on jo hankittu pöytineen ja tuoleineen, mutta kaikkea pientä kuten verhoa ja mattoa ja sellaista onneksi voi vielä hankkia ja niillä vähän pehmentää fiilistä.

ViestiLähetetty: Ma Touko 22, 2017 4:54 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Oletan että tässä topassa voi puhua muuttamisesta? Meillä olisi ens kuussa muutto vähän alle 500km päähän ja pienimuotoinen stressi meinaa olla päällä. Koitan tehdä listaa asioista, jotka pitää tehdä ja ottaa huomioon ennen muuttopäivää, mutta pää lyö ihan tyhjää. Jos joku teistä on viime aikoina muuttanut, tai harrastanut enemmänkin muuttamista, otan kaikki vinkit ilomielin vastaan.

ViestiLähetetty: Ke Touko 24, 2017 11:59 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Oon ny iha fiiliksissä, kun oon ostamassa ens kuussa kaksiota, 59 neliötä + parveke. Omaa asuntoa on suunniteltu toki pitkän aikaa, mutta nyt se näyttää viimeinki nii konkreettiselta, et alkaa jo pelottamaan :D ei tän ajan pitäny kuluu näin nopeeta!

Sisustuksessa olen vielä kahden vaiheilla; turkoosi-musta-valkoinen tai sitten turkoosi-ruskea (eri sävyt ruskeassa). Toisaalta, kun katsoo näitä kuvia, niin kallistuisin tuon turkoosi-musta-valkoisen puoleen, sillä tuo olohuoneen tehosteseinä... samaa näyttää ajatelleen myös entinen omistaja.

Todellakin, aika on kulunu ku siivillä, aloin säästämään juuri tuota asuntoa varten 4 kk sitten, kun edelliset omistajat eivät hyväksyneet aikaisempaa tarjoustani. Nyt on 4 000 lisää rahaa ASP-tilillä ja ensi kuussa tulee vuosilomapalkka, joten pystyn laittamaan vielä pahan päivän varalle säästöön <3

Jos jengiä kiinnostaa, niin voin laitella lisää kuulumisia ja sainko juuri tuon asunnon... tosin se on ollut jo 6 kk myynnissä ja ilmeisesti ketään muuta se ei kiinnsta, sillä välittäjä soitti viimeksi maanantaina siitä, olenko edelleen kiinnostunut asunnosta ja haluaisinko tarjota uudelleen XD

someone get me young child, i have wisdom to pass on!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00