Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Loka 17, 2019 6:03 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ke Kesä 28, 2017 3:19 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Voieijei. Laitoin eilen asuntohakemuksen Kuopion opiskelija-asuntoihin ja tänään jo tuli asuntotarjous.

Solusta. Jossa ei oo uunia. Mut plussaa se, et vaan yks kämppis. Totta kai haen sitten yksiötä edelleen, koska en varmasti jaksa elää toisen ihmisen kanssa neljää vuotta. Plussana erittäin hyvä sijainti. Ja voisin luopua autosta, koska kaikki on kävelymatkan päässä.

Muttakun. Oon asunu tässä samassa yksiössä nyt vuodesta 2014. Ai perskule, unohdin ottaa töistä laatikoita muuttoon. Pitänee käydä ne vielä. Niin joo siis, muutto näinkin tilavasta kämpästä sellaseen pikkuseen soluhuoneeseen tekee varmasti kipeetä. Enkä saa edes sohvaa mukaan! Yhyy. Pitäis vaan olla onnellinen ku saa kämpän. Mutta kun ei elä minkään konmarin mukaan niin tätä tavaraa on hirveesti. Hirvee pakkaus ja karsinta tavaroista siis edessä. :P
Solu jossa ei ole uunia? Hämmentävää! Miksi tuollaisia on edes tehty! Jospa se yksiö tulisi sieltä äkkiä :) Muutto on hieno tilaisuus karsia tavaraa, ei pääse hukkumaan tavaraan.

ViestiLähetetty: To Heinä 06, 2017 6:48 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Missäs hitossa sitä ruokaa pitäs tehä jos ei oo uunia :D varmaa olettavat opiskelijoiden syövän vaan mikropizzaa.. Mut pääasiahan on se että pääsee ees johonkin muuttamaan, ja voit katella asuntoja kokoajan et millo tulee ni muutat yksiöön heti kun vaan mahdollista :D en kyl itekkää soluasuntoon lähtis ikinä.

Mullakin muutto edessä, ja olen tavaraa karsinut aivan sikana pois! Olen lukenut konmari-kirjan ja vähän sillä periaatteella.. :D mut ei kyl oo ikävä roinaa mitä oon pois heittäny. Sain siis asunnon Lappeenrannan keskustasta, kouluun on kyl joku 6-7km vissiinkin. Mut bussit siel kulkee. Asunto on tosi pieni, 34 neliöö :/ nykynen on siis 50neliöö ja en oo ikinä asunu tämmöstä pienemmässä. Mutta! Se kämppä on aivan täydellinen. En tajua miten mä sain sen et miten sitä kukaan muu ei kerinny ottaa. Ku kyselin monia asuntoja mut ne aina kerkes mennä! Niin, se asunto sijaitsee semmosessa paritalotyylisess rivitalossa. Siinä on vain yksi naapuri joka asuu viereisess kämpässä :D oikea suomalaisen ihmisen unelma. Ei kiusallisia kohtaamisia rappukäytävässä. Se asunto on just rempattu, jopa mikro on jotenkin integroituna keittiökalusteisiin :D ja iiiiso takaterassi! Ja sauna! <3 mä EN MALTA OOTTAA et pääsen muuttamaan. :D

ViestiLähetetty: To Heinä 06, 2017 2:43 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 5:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: To Heinä 06, 2017 3:30 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

34 neliötä tosi pieni? Se on yhtä neliötä vaille tuplasti isompi kuin Yo-kylän legendaariset itsemurhayksiöt ja yhdeksän neliötä isompi kuin se laatikko, jossa kulutin viimoiset kymmenen vuotta. Tää 36 neliötä on jo luksuskämppä:D

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: To Heinä 06, 2017 8:19 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^ Riippuu minkäkokoseen luukkuun on tottunut:D? Musta ainakin joo semmonen alle 20 neliötä on minipieni ja sitte taas 50> neliötä suuri..
Itse majaan atm pikkukaksiossa ja tää on mukavan kokonen. Ja saunallinen. Tulee kyllä kämppää tosi ikävä jos joskus tästä muutan pois.

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Pe Heinä 07, 2017 11:11 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Ei siinä koossa muuten mitään vikaa ole, mahdun kyllä elämään hyvinkin mutta se kun siinä ei ole makuuhuonetta!!! Pelkkä syvennys sängylle ja mun sänky on 160cm levee ja se syvennys on 140cm leveelle et vähän tulee sit yli se sänky siitä :D ja keittiöön ei varmaa mahu ees ruokapöytää et joutuu ostaa ihan uudet joku pikku baaripöytä tms .. Ja kun täällä Pieksämäellä on niin halpaa asua että samoilla hinnoilla mitä te nyt maksatte yksiöistä niin täältä saa remontoidun kaksion keskustasta :D kolmioitakin on 500-600e ja omakotitaloja samaa luokkaa :D että tervetuloa tänne asumaan!

Mä alotin pakkaamisen jo talvitakeista ym :D ja sillee siivoillu kämppää ja lajitellu tavaroita. Kun poikaystävä jää tähän asumaan niin ei onneks oo mikään kiire muuttaa, enkä haluakkaan ennenko alkaa se koulu koska en tunne Lappeenrannasta ketään niin ihan turhaan siellä kyhjöttäisin itestäni :D vuokrasoppasi alkaa kuitennii 1.8 lähtien. Vähä jänskättää. Saankohan kavereita sieltä :D

ViestiLähetetty: Pe Helmi 09, 2018 9:56 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Doddi, 3 vuoden harkinnan jälkeen minulla vihdoin, vihdoin on iso ruokapöytä! Keittiössä on toki ollut pöytä jo pitkään, mutta nyt myös eteläisen siiven salongissa on kelvokas, kookas ja kaunis pöytä. Vuosien jahkailun jälkeen... Ja hulluinta, se on Ikeasta! Kyllästyin jahtamaan täydellistä suorakaiteen muotoista suurta pöytää kirpputoreilta ja huutokaupoista (ja, kyllähän siinä rahakin merkitsi). Vähän kyllä hirvitti se koko, se näytti aivan valtavalta kaverin sitä kootessa, mutta hyvin se on siihen asettunut ja huoneen käyttöaste on noussut huomattavasti ^^ Sain hankittua myös ihanat pehmustetut tuolit, joilla kelpaa istua, ja myös vieraat ovat pitäneet. Huone on nyt huomattavasti fiksumman oloinen ja eheämpi kokonaisuus.

Niin, ja kaiken lisäksi hankin viherkasveja. Jotka ovat vielä toistaiseksi hengissä! Peikonlehteä en uskaltanut ostamaan, vaan luotin palmuvehkaan ja johonkin muuhun sen kaltaiseen jota myyjä minulle suositteli. One ne kohta jo kuukauden pysyneet hengissä...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5

Kaikki ajat ovat UTC+03:00