Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Loka 17, 2019 6:01 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Musiikki
ViestiLähetetty: Ti Heinä 18, 2017 10:14 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

CMX<3 Vaikka Ruoste ei oo enää ollut entisensä sen jälkeen, kun tuli nuolee raunioita on assosioitunut Radolan Raunioon:P

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Ke Heinä 19, 2017 1:53 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
CMX<3 Vaikka Ruoste ei oo enää ollut entisensä sen jälkeen, kun tuli nuolee raunioita on assosioitunut Radolan Raunioon:P
Mulla oon nykyään kaveri jonka nimi on Savu ja sen läsnäollessa yhessä tapahtumassa laulettiin aika kovaan ääneen CMX:n Ruostetta (se lainihan menee että savu nuolee raunioita). Sit jälkikäteen selitettiin sille se vitsi kun ei se paikan päällä tajunnut :D Tää nimimerkki ei onneks oo IRL yleisesti käytössä; muunnelmaa siitä käyttää kyllä jotkut edelleen.

Meidän bändillä oli kodin ulkopuoliset debyyttikeikat viime viikolla Kaustisen kansanmusiikkifestareilla! Oli ihanaa ja jännää, keikkojen välisenä aamuyönä törmäsin yhteen tyyppiin jota vähän fanitan (se kehui mun feresiä ja mä kiitin ja kysyin et onko se se ja se ja sit juteltiin ja oli ihanaa) ja se kävi kuuntelemassa sitä jälkimmäistä keikkaa! Kuulin myöhemmin samassa paikassa yöpyneeltä kaverilta, että se oli vielä illallakin kehunut meidän asennetta ja musiikkia <3

Muutenkin oli hirmu hyvät ja nautinnolliset festarit, järjestelyistä seuran kautta musiikkitarjontaan asti! Alue oli hurjan siisti, kaikkialla oli vesivessoja ja siten myös vesipisteitä, majoituksen yhteydessä ostettu aamupala oli riittoisa, jokaisessa nurkassa ja polunlaidassa ja roskakatoksessa soi <3 Kävin katsomassa Suistamon Sähköä kahdesti, se oli livenä huikea! Kavereiden kautta päädyin katsomaan myös jotain ennestään tuntemattomia yhtyeitä ja yksittäisiä muusikoita, joista suurin osa oli hurjan hyviä ja mieluisia. Hankalinta tuolla oli ehkä se, että kun esiintymispaikkoja oli miljoona (+ ns. puskasoitot), koko ajan tapahtui ja pienempien lavojen esiintyjistä ei ollut esillä kuin nimi, jäi varmaan paljon hyviä esityksiä näkemättä koska niitä ei osannut etsiä. Seuraavalla kerralla ehkä uskaltaa seikkaillakin enemmän - ajattelin buukata itselleni pari jotain soolokeikkaakin tuonne, iik ääk! Olisipa jo ensi heinäkuu!

ViestiLähetetty: To Heinä 20, 2017 10:15 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 5:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: To Heinä 20, 2017 10:19 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Voi ei. Chester Bennington on kuollut.

Oon vähän nyt rikki tän takia. Kuitenkin ollut Linkin Parkin musiikki tosi tärkeetä miulle, on edelleen. Vaikka oon aina aatellu, ettei julkkisten elämä ja kuolema vaikuta omaan elämään mitenkään, oon silti surullinen.
Nii siis tää on nyt totta? :o Koska mä oon lukenu ristiriitasia juttuja siitä. Suurin osa medioista on uutisoinu tosta, mut sit jossain luki, että tää on valeuutinen.

Mutta jos tää on totta, ni oon kyllä aika sanaton. Tää tuli ihan puskista, enkä voi ku mielessäni toivottaa voimia Chesterin perheelle ja ystäville :( Ite kuuntelin Linkin Parkia teininä enemmän, ja aika nostalgiset vibat siitä tulee.

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: Pe Heinä 21, 2017 10:30 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^Apua. mitä:O ... Mäkin oon kuunnellut Linkin Parkia teinistä lähtien, joten aika pudotus nyt kun lueskelee et Chester ois kuollu. Nyyf.

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Pe Syys 08, 2017 10:07 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Kävin pitkästä aikaa konsertissa - Helsingin kaupunginorkesterin Pintaa syvemmältä -konsertissa, missä esityslistalla oli esimerkiksi Pieni merenneito. Oih! <3

ViestiLähetetty: Ke Loka 25, 2017 7:12 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 5:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Ke Loka 25, 2017 7:26 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Joululaulut soimassa ekaa kertaa tänävuonna^^

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: To Maalis 01, 2018 10:59 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Voi äly :D tulin sika kiukkuisena ja väsyneenä kotia hirveän kiireisen ja raskaan viikon keskellä ja pistin Tuben soittamaan joootain, mitä se tarjosi? No tietysti Muumeja orkesteriversiona!
Koeta tässä sitten olla pahalla päällä :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+03:00