Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 10:02 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 61 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Su Marras 15, 2015 8:01 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

grimirr, tuohan on ihan satumaista!

teini-ikäisenä kun kuuntelin stam1naa päivittäin, haaveilin vaan siitä että löytäisin joskus sen ihmisen, jolle osoittaa nämä laulunsanat. tänään, kun kuuntelin raja-albumia vuosien jälkeen, tajusin että olen löytänyt sen ihmisen. elämä on vaikeaa, elämä on tuskaa, mutta taistelemme kaiken sen läpi yhdessä.

jos olisit laulu kirjoittaisin sinut pintaani
omaan kylkeeni ylös sävelin
kohisten hiljaa alkunuoteista viime tahteihin
juurista latvustoon, ylös taivaisiin

ja jos katoaisit, nuotittaisin taivaan

riitasointuja, epävirettä
tahtivirheitä, vääriä säveliä
ei virheettömyys ole täydellistä

jos olisin puu, taipuisin ääntäsi vasten
jos luonto antaisi periksi vaikka murtumispisteeseen asti
sillä runkoni murros saa vahvempaan liitokseen
kasvaa, voisin murtua uudelleen ja uudelleen

jos olisit laulu, kirjoittaisin sinut kauaksi täältä
on muut laulut liian äänekkäitä
sanoittaisin, sovittaisin alkutavuista viime riimeihin
muita töitä puhtaammin ja kauniimmin

ja jos katoaisit, sinut voisin soittaa

riitasointuja, riitasointuja
riitasointuja, riitasointuja

riitasointuja, epävirettä
tahtivirheitä, vääriä säveliä
ei virheettömyys ole täydellistä

kuin katkenneen luun liitoskohta
vahvempana murtumaa kasvan
kun tästä selviän, otan ja juon
juon elämän maljan
juon
juon
juon ja laulan

juon ja laulan

uudelleen, uudelleen

ViestiLähetetty: Pe Marras 20, 2015 6:20 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 3:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Pe Marras 27, 2015 8:39 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mitä tapahtuu. Olin tänään kävelemässä kaverille hakee muutamia tavaroita mitä olin jättäny sille, minding my own business, ja sit joku mies pysäyttää mut ja kysyy et oonko Kati (tai joku?). Olin sillee et eeenn. Alettiin juttelee ja puhuttiin 20 min vaan kaikesta ja katteltiin Stockan jouluikkunoita. Se oli menossa steissille ja mä päinvastaseen suuntaan mut se käveli vähän matkaa mun kaa sinne mihin olin menossa. Vaihettiin puhelinnumeroita ja se oli silleen et mennään joskus johonkin. En tiiä meinasko se nyt jotain treffejä vai häh. Ei mulle oo ikinä käyny näin Suomessa :D

ViestiLähetetty: La Marras 28, 2015 1:53 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Vau Dina, ei tollee kyl iha joka päivä täällä käy! :D Ilmeisesti mukava tyyppi ja näin?

Minä ja mun poikaystävä ollaa oltu tänää tasan vuos yhessä, tui ♥

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: La Marras 28, 2015 1:57 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Aww! Onnea MiWa! Ja awwws odille, Grimirille ja Dille myös!

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: La Marras 28, 2015 2:54 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Vau Dina, ei tollee kyl iha joka päivä täällä käy! :D Ilmeisesti mukava tyyppi ja näin?
Oli joo! Ei tullut mitään "omg oon niin ihastunut" mut sille oli tosi helppo jutella ja se oli mukava. Eli tavallaan toivon et se laittais viestin... :P

Onnea vuosipäivästä!!

ViestiLähetetty: Pe Joulu 04, 2015 6:44 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Musta on tosi hassua, että neljän kuukauden päästä mulla ja poikaystävällä on toinen vuosipäivä. Justhan me vasta alettiin seurustelemaan :D Niin se aika vaan lentää!

ViestiLähetetty: Su Joulu 06, 2015 12:58 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Ihme juttuja sitä teilleki tapahtuu ku jossain kadulla tapaatte potentiaalisia yksilöitä :DD

Haluaisin rakkautta mutta samalla haluan vaan säätää, haluaisin eksän takas ja samalla en, haluaisin tyttöjä mutta samalla haluan jonkun äijän ja niin edelleen. Yleensä oon halunnu löytää rakkauden, mutta nyt usko kaikenlaisiin sielunkumppanihömpötyksiin on saanut sen verran kovan iskun, että en suoraan sanottuna enää jaksa ees yrittää. Tuntuu että viesteihin vastaaminen jossain Tinderissäkin on järkyttävän työn ja tuskan takana. En jaksa enää kohdata jokaista miestä yksilönä. Tuntuu että ne kaikki on jotenkin niin kaukana musta, ei ymmärrä mua ja mun juttuja alkuunkaan ja jos ymmärtääki nii sit ne ei kiinnostu musta. Sit toisaalta vaatii tosi paljon sekin, että ihastun naiseenkaan. Tai et se kiinnostus pysyy sit myös yllä. Oli kyl yks ihan kiinnostava, mutta jotenki se kuoli kasaan enkä kyl usko että meillä ois ollu mitää tulevaisuutta enivei ku se oli tietyllä tavalla siistimpi tyyppi ku mää. Enkä tiiä oisko sekkää ymmärtäny mun juttuja.

Kuulostanko katkeralta? :D:D:D:D

ViestiLähetetty: La Joulu 19, 2015 11:51 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Itse menin naimisiin kesällä miekkoseni kanssa, jota olen rakastanut erittäin syvästi monta vuotta. Tapasimme baarissa Seinäjoella ja meillä oli tosi paljon yhteistä jo silloin. Silloin jo kuvittelin kaikenlaista (mm. tää on aika hyvä saalis) ja niin se olikin ja on edelleen. Vaihdettiin puhelinnumerot ja ruvettiin juttelemaan erittäin aktiivisesti puhelimessa että whatsappissa. Juttu lensi oikein mallikkaasti ja tunteet alkoi vahvistumaan nopeasti. Tavattiin useasti ja yhtenä kauniina päivänä tämä miekkonen kysyi mun tunteista ja sitten me seurusteltiinkin.

Paljon on ollut vastoinkäymisiä, iloisia ja pelottavia hetkiä ja niitä tulee olemaan vielä paljon. Tälle miehelle olen omistautunut koko loppuelämäksi ja aion pitää lupauksestani kiinni. Suhdettamme vahvistaa myös meidän oma 3v muksu joka koettelee myös hermojamme joka toinen päivä. En voisi olla yhtään onnellisempi :3

ViestiLähetetty: Su Tammi 24, 2016 12:41 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mun ihastus oli tsekkaillu mun profiilia OkCupidissa - 98% match. Tää tyyppi siis aloitti aikanaan keskustelun kysymällä et onks mulla lempipuuta ja sen jälkeen ollaan mm. käyty suojelemassa metsää ja syöty aamupalaa kesäisillä kallioilla ja uitu samalla reissulla järvessä ex tempore. Oon laulanu sille ja se on lukenut mulle runoja ääneen. Satumainen tyyppi, pidän niin kovin. Just viestiteltiin että huomenna (tänään) meen sen luo teelle. Miu. Iih!

(En kyl salee koskaan uskalla kertoa sille et tykkään siitä :'D)

ViestiLähetetty: Su Tammi 24, 2016 4:51 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Mä liityin eilen Tinderiin :DDDD Ihan läpällä oli tarkotus, ajattelin mennä ärsyttään ihmisii olemalla aseksuaali jos joku vahingossa mulle herttaa laittaskin, mut kappas, miljoona paria ja keskustelen ties kui monen kivan kaa.........

ViestiLähetetty: Ma Tammi 25, 2016 9:30 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Kivahan tässä on lukea muiden ihania rakkaustarinoita, kun ite sain pakit tossa kuukaus takaperin. Ai että kun nolottaa joka päivä koulussa kun se tulee vastaan ja katseet kohtaa. Raah, mä oikeesti kuolen tähän tunteeseen, kun joka päivä saa olla varovainen ettei vaan jää tuijottamaan. D:
Kun se poika on niin kiva ja hauska ja silleen, ja ollaan tunnettu jo 10 vuotta, mut sitten minä höpsö menin kysymään että tykkääkö se musta ja vastas että ei. :< Anteeksi sekava höpötykseni mutta kun muaaa ärsyttäää... Koska vaikka se sano ei, niin mä tykkään siitä edelleen. Voi nyt *****

Sitten meidän porukat on kai menossa niille katsomaan lehmiä. Apua mitä mulle käy?!

...Mut joo, en halua pilata teidän intoa, rakkaus on vain hyvä asia. <3

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2016 10:24 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Oho, meen kai elämäni ekoille treffeille lauantaina. Asensin Tinderin varmaan neljättä kertaa joskus viime viikolla - oon aina kyllästynyt kun en jaksa (osaa) sitä typerää smalltalktutustumisvaihetta enkä muutenkaan oo ikinä hiffannut ton sovelluksen ideaa. Mut nyt :D Jänskää.

ViestiLähetetty: Ma Helmi 22, 2016 6:26 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

jäiks, taidanpa olla korviani myöten ihastunut ulkomaalaiseen, ulkomailla asuvaan pojuun. hän on siis belgialainen, itseäni vuoden vanhempi, ja ollaan nyt netin kautta oltu suunnilleen joku nelisen kuukautta yhteyksissä. lähes päivittäin ollaan juteltu, välillä jopa useita tuntiakin kestäviä keskusteluja. juttu siis luistaa todella hyvin. ollaan jopa puhuttu tapaamisestakin, ja ollaankin oikeastaan melkeinpä päätettykin jo, että jokin päivä sekin vielä tulee tapahtumaan, hihih :-) ei tietenkään tiedetä milloin, siihen saattaa olla pitkäkin aika. mutta ollaan kuitenkin päätetty että ennemmin tai myöhemmin, ollaan molemmat sen verran halukkaita tapaamaan toisemme myös livenäkin.
tosin vähäsen harmittaa tää välimatka. ihan vaan senkin puolesta, että jos sattuukin käymään niinkin, että meidän välille kenties ehtii tullakin vielä jotain (toki siis sen jälkeen kun ollaan tavattu), niin tulee varmaan olemaan livetapaamiset todella harvinaisia, ja hirveä ikävähän siinä ehtii tulla. :/ parisen tuhatta kilometriä välissä, hnnngh.
mutta noh, katsotaan nyt ensin miten tässä käy, eipä siis vielä ruveta ennustelemaan mitään :-)

ViestiLähetetty: Ma Helmi 22, 2016 8:04 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

^ No mut hei, te meinaatte sentään tavata! :3 Se on jo jotain!

Itsehän olin 8 kk suhteessa jenkkitytyn kanssa, 8000 km välissä ja eihän se sitten kestänyt. Ei tavattu koskaan.

Menin tosiaan Tinderiin tossa, öö, joulukuun vikoina/tammikuun ekoina päivinä ja tutustuin yhteen jäbään joka asuu tossa vajaa 10 km päässä... Se on tosi kiva ja ihan söpökin, MUTTA. Se puhuu koko. ajan. Mä oon introvertti enkä jaksa sosialisoida koko ajan, ja se haluis joka päivä olla näkemässä ja höpöttää koko ajan. Ja se on ihan korviaan myöten kusessa muhun. Mä en tiiä mitä tunnen vai tunnenko mitään. Eikä sen käyttämät loukkaavat ilmaisut auta asiaa yhtään.

Ja musta tuntuu että tää kaatuu ennemmin tai myöhemmin kuitenkin siihen että en suostu seksiin. Hohhoi. Miks ees yritän :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 61 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00