Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 5:41 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 61 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ma Loka 12, 2015 5:54 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Topaa toivottiin joten tässä olisi:P. Kaikennäköstä löpinää ihastus/rakastumis-saralla.

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Ma Loka 12, 2015 6:06 pm 
Poissa
Lumilyhty
Lumilyhty

Joooo tosiaan voi hyvää päivää miten voi joku ihminen vaan olla niin kiva:D tää on niin hämmentävää.
Ollaan viestitelty tosi paljon ja hänkin on laittanu mulle viestiä, mut mulla on silti sellanen olo että vaan häiritsen sitä ku pommitan:DD en vaan osaa olla. Plus tää epätietoisuus siitä, että onko hän vaan ystävällinen vai olisko seki ehkä hieman jopa jossainmäärin kiinnostunut, raaaah.

En oo ikinä virallisesti seurustellu, toki kaikenlaisia säätöjä on ollut, mut tää on jotenki niin eri. Ehdin hehkuttamaan tätä jo kavereillekin, mitä en tosiaan ikinä tee:D apua en vaan tiedä mitä mun nyt pitäis tehdä kun en kehtaa koko ajan laittaa viestiä ja voi yhy. Kuulostan joltai yläasteikäiseltä ja siltä ehkä vähän tuntuukin:D

ViestiLähetetty: Ti Loka 13, 2015 12:19 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

lauantaina tulee puoltoistavuotta kaukosuhteessa :) ja ensvuode alussa pitäs muuttaa miehekkeen luo,huhhuh tää tuntuu uskomattomalta. Ensimmäinen seurustelukumppani kyseessä ja tuntuu ihanalta kun pystyy jakamaan elämäänsä jonkun toisen vierellä. Tottakai on raskasta kun nähdään abaut 2kk välein (no onneks viimeaikoina ollaa nähty tiuhemmin), mutta ne tapaamiset onkin sitten niin odotettuja kun vihdoin pääsee toisen viereen. Ja jottei menisi yltiösiirappisuuteen niin lopetan kirjottelun tähän :D

ViestiLähetetty: Ti Loka 13, 2015 12:20 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Joooo tosiaan voi hyvää päivää miten voi joku ihminen vaan olla niin kiva:D tää on niin hämmentävää.
Ollaan viestitelty tosi paljon ja hänkin on laittanu mulle viestiä, mut mulla on silti sellanen olo että vaan häiritsen sitä ku pommitan:DD en vaan osaa olla. Plus tää epätietoisuus siitä, että onko hän vaan ystävällinen vai olisko seki ehkä hieman jopa jossainmäärin kiinnostunut, raaaah.

En oo ikinä virallisesti seurustellu, toki kaikenlaisia säätöjä on ollut, mut tää on jotenki niin eri. Ehdin hehkuttamaan tätä jo kavereillekin, mitä en tosiaan ikinä tee:D apua en vaan tiedä mitä mun nyt pitäis tehdä kun en kehtaa koko ajan laittaa viestiä ja voi yhy. Kuulostan joltai yläasteikäiseltä ja siltä ehkä vähän tuntuukin:D
^ itsekkin sorrun viestien pommitteluun :D

ViestiLähetetty: Ti Loka 13, 2015 12:35 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

mullakin on parin viikon päästä vuosipäivä :p kaikennäköstä on tapahtunut tässä vuoden aikana. joskus vihaan tota POIKAA( ei voi kuttuu mieheks) niiin paljon että ei mitään järkee. mutta kenenkä suhde nyt olis pelkkää ruusuilla tanssimista.. oon silti onnellinen, itekkään en käyttäydy kun mikäkin täydellinen tyttöystävä mutta silti jaksamme katsella toisiamme vielä.. :) oon nyt vihjaillu että alappa poika kehitellä jotakin vuosipäivälle :D jos kerrankin veis mut vaik ees ravintolaan olisin tyytyväinen.. tai edes ostas kukkakimpun. ihan mitä tahansa! arvostaisin pientäkin elettä..

ViestiLähetetty: Ti Loka 13, 2015 4:13 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Meille tuli miehekkeen kanssa sunnuntaina vasta 4kk täyteen, mutta silti tuntuu ku oltais iäisyys oltu yhdessä :lol: Täytin elokuussa vasta 17 (mieheke täytti heinäkuussa 20), ja mun pisin seurustelusuhde on aikoinaan ollut puolivuotta, ja se oli kaukosuhde. Nää "lähisuhteet" mulla on ollut pal lyhyempiä. Tää nyt onneks tuntuu kestävän, enkä vois kuvitella mun vierelle ketään muuta kuin tämän herran. X)

Saanen vielä jakaa kanssanne pusukuvan C:
Kuva

ViestiLähetetty: Ke Marras 11, 2015 7:35 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 3:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Ke Marras 11, 2015 8:05 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Grimirr, aww! Ei tommosta oikeesti tapahdu :D Aika hassua jos se ei soita kun kuitenkin heittäytyi noin herrasmieheksi että tarjos ruuat ja kaikkea. Kovin söpöä :3

I think I'm fallin' asleep
But then all that it means is I'll always be dreaming of you

ViestiLähetetty: Ke Marras 11, 2015 8:07 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Awwwwwww! Ihmettelen kans, jos soittoa ei kuulu!

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: To Marras 12, 2015 12:41 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

heeei meillä ei oo enää peukkunappia :< oisin peukuttanut grimirin viestiä. niin söpöä. <3

ViestiLähetetty: To Marras 12, 2015 8:58 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 3:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Pe Marras 13, 2015 12:56 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^________^ ooooo!! laita joku kiva hame :3 vaikka? millos nämä tärskyt on? ^^

ViestiLähetetty: Pe Marras 13, 2015 1:49 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 3:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Pe Marras 13, 2015 1:54 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Jee Grimirrr:3 Pitäkää oikein hauskaa:3

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Pe Marras 13, 2015 11:35 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Grimirr, toi on ihankun jostain leffasta! Ää en kestä, niin söpöä :3 Ja kaikki vaan koska päätit sanoa kyllä!

Mulla on ollu outo syksy ihastumisen saralla. Oon ihastunut tosi moneen ihmiseen tänä syksynä :'D Siis varmaan viitee. Mitä ihmettä. Selkeesti käyn nää sarjaihastumiset läpi nyt kun en osannu sillon ala-asteella... Yleensä tykkään jostain vähintään sen pari vuotta palavasti, nyt oon ollu vaan "ai se vaihto hiustyyliä, en tykkää siitä enää" parin viikon jälkeen. Virkistävää olla tälleen viattomasti ja pinnallisesti ihastunu eikä tyyliin antaa sydäntään pois ja kärvistellä.

Viimeksi muokannut Dina, Ti Joulu 01, 2015 9:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 61 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00