Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Loka 17, 2019 6:09 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tv-sarjat
ViestiLähetetty: To Maalis 23, 2017 9:42 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^House on ihan jees kyllä, vaikken muuten noin sairaalasarjoista välitä(liikaa verta ja suolenpätkiä yrh:S)
Ja se onki varmaa yks asia miks House on muuten suosittu,tää sen sarkastisuus:p.

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: To Maalis 23, 2017 4:15 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Ja ai että taas hemmotellaan kaltaisiani tosi-tv roskasta nauttivia (oikeesti ihan tavallisia) ihmisiä. Nimittäin televisiosta alkoi Bachelor, Suomen Huippumalli haussa ja nyt vielä Temptation Island! Mä vaan jotenkin viihdyn näiden "roskaohjelmien" äärellä xD

ViestiLähetetty: Pe Maalis 24, 2017 12:05 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Ja ai että taas hemmotellaan kaltaisiani tosi-tv roskasta nauttivia (oikeesti ihan tavallisia) ihmisiä. Nimittäin televisiosta alkoi Bachelor, Suomen Huippumalli haussa ja nyt vielä Temptation Island! Mä vaan jotenkin viihdyn näiden "roskaohjelmien" äärellä xD
Kyl maar on komia kattaus! Nauti! Hyvä että joku nauttii noista! :D

ViestiLähetetty: Pe Maalis 24, 2017 12:33 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Mäkin tykkään tosi-tv-roskasta. :D Suomen huippista tosin en laskis roskaks, se on paljon laadukkaampi ja siihen mallin hommaan keskittyvämpi ku jenkkiversio mun mielestä. Ja Bacheloria en suostu kattomaan, mun mielestä konsepti on liian julma! :D Siinä kun haetaan tosirakkautta (mukamas) ja mun mielestä on julmaa deittailla montaa yhtäaikaa tositarkoituksella - siinä tulee vaan sydänsuruja kaikille. Temptation Islandeissa ja Paratiisihotelleissa on ihan eri lähtöasetelma ja päämäärä, ni siellä ei haittaa vaikka kaikilla olis sutinaa kaikkien kanssa ja tuliskin vähän kyyneliä välillä. :D

ViestiLähetetty: Pe Maalis 24, 2017 1:14 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Mäkin tykkään tosi-tv-roskasta. :D Suomen huippista tosin en laskis roskaks, se on paljon laadukkaampi ja siihen mallin hommaan keskittyvämpi ku jenkkiversio mun mielestä
Mä taas tykkään jenkkiversiosta,kotimainen versio on jotenkin teennäinen(ja miks ne heivas Anne Kukkohovin yhyy..)
Selviytyjätkin on paljolti better alkuperäsjenkkinä ku se taannoisvuosien Suomi-versio(ihan törkeetä matkimista onneks ei tehty enempää kausia),uutta kautta pukkaa huhtikuussa jei.

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Su Maalis 26, 2017 11:35 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Tosi-tv roskasta tuli mieleen, että kattokos kukaan sitä Aupairit Kandassa? Suomalainen sarja siis. Aika hurjaa menoa. Suosittelen, jos sen tyylisestä tykkää. Viihdyttää ainakin, jos ei muuta :D

ViestiLähetetty: Ma Huhti 10, 2017 10:48 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Tosi-tv roskasta tuli mieleen, että kattokos kukaan sitä Aupairit Kandassa? Suomalainen sarja siis. Aika hurjaa menoa. Suosittelen, jos sen tyylisestä tykkää. Viihdyttää ainakin, jos ei muuta :D
Yritin :D Ei onnistunut. Koetin katsoa myös Riisuttuja (konseptina yksi esine päivässä on innostava) mutten onnistunut. Toisaalta, en onnistunut katsomaan edes Skamia, joten epäilen, että olen nyt vain vähän rikki mitä katsomiseen tulee.

Skam - mitä ajatuksia se herättää?

ViestiLähetetty: Ma Huhti 10, 2017 5:28 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mä oon katsonut Aupairien jokaisen kauden,(Lontoo puolueellisesti köhköh tähän mennessä kivoin)tykkään kovasti tän tapasista realitysarjoista,samoin kuin aikoinaan vaikka Supernannya katselin.

Apua, Jim uusii ton Selviytyjien 20. kauden(Heroes vs. Villains) alkaen ens viikolla jee,lievittynee tää ketutus siitä et 30.kauden piti jo alkaa ja siirtykin vasta 3viikon päähän..:D

//off tykkään siis Lontoosta kaupunkina ja haluisin joskus itekin sinne päästä ei muuta

ava c mortgraphics

Viimeksi muokannut minni, Ti Huhti 11, 2017 7:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Ma Huhti 10, 2017 11:30 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
(Lontoo puolueellisesti köhköh tähän mennessä kivoin)
:D Menikö mulla nyt jotain ohi?

ViestiLähetetty: Ke Huhti 19, 2017 9:30 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Olen viime aikoina katsellut lähinnä dokumentteja, erityisesti sitä Planeettamme maa-sarjaa. Tykkään. Muutenkin tykkään katsoa dokumentteja, olen tykännyt niistä aina tai no ehken silloin pikkukakarana.. Olivat tylsintä mitä tiesin. Mutta tv:tä ei oikein muuten jaksa katsoa.. GoT:in uutta kautta odotan kieli pitkällä, innostuin siitä tälleen myöhässä; 6. kausi on ensimmäinen, jonka olen katsonut kokonaan. Aiempia kausia lähinnä vilkuillut. Olen kummasti pysynyt perässä..

Realityohjelmia en oikein pysty katsomaan, tulee vaan lähinnä paha mieli. Väsyn myös tosi helposti, kun pitää toistaa aiemmat tapahtumat mainoskatkojen jälkeen, tosin amerikkalaiset syyllistyy tähän eniten. Tietokilpailut on mulle täyttä tuskaa ja lopetan katsomisen heti, jos vastausta pitää odottaa mainoskatkon yli. Selviytyjistä tykkäsin joskus ihan alussa, mutta en enää oikein nykyään. Amazing race oli myös kiva joskus muinoin. Sekoitan aina Huippiksen Muodin huipulle-sarjan kanssa ja rupean puhumaan Tim Gunnista ja nolaan itseni..

Skamista tiedän ainoastaan, että ilmeisesti sillä on laaja fanikunta ja yo-kirjoituksissakin aletaan taitaa norjaa paremmin kuin ruotsia.

ViestiLähetetty: Ti Touko 30, 2017 5:00 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^Hei eiks se GoT:n uusi kausi alakin nyt kesällä jo,sellaista muistan jostain pälyilleeni..?(Tosin seki tais sitten ehkä olla vaan HBO Nordicilla,mut mullapa on hahaa!)
Anyways ootan kanssa kyl,viime kausi jäi niin jännään kohtaan.

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Ti Touko 30, 2017 10:16 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Onks täällä jengiä, joka tykkää American Horror Storysta? Just juttelin kampaajani kanssa siitä, että kaksi ekaa kautta oli sitä parasta antia, mutta kolmosen jälkeen alkoikin sitten jotenkin tökkimään, vaikka idea ja miljöö ovatkin olleet ihan kivoja. AHS season 2 oli mun mielestä se kaikkein paras. =)

ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2017 11:10 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

The Handmaid's Tale, ihana kamala ja kamalan ihana sarja. Raaka ja rankka, mut jotenkin kaunis silti. Oli pakko sit jakaa ilmaiskuukauden jälkeen HBO:n tilaamista, ton kauhean sarjan takia.

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Pe Kesä 09, 2017 12:34 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
The Handmaid's Tale, ihana kamala ja kamalan ihana sarja. Raaka ja rankka, mut jotenkin kaunis silti. Oli pakko sit jakaa ilmaiskuukauden jälkeen HBO:n tilaamista, ton kauhean sarjan takia.
Ei vitsi, luin tosta, oisko ollu Hesarista tai jostain. Se juttu sai kyllä mielenkiinnon heräämään, ja haluun iteki kattoo sarjan, kunha vaa sais mahollisuuden. Saksaan ei saa tilattua mitää HBO Nordiceja, jote elokuulle se vähintää jää... Mutta mua kiehtoo kamalat ja synkät sarjat. Oon sen verran kieromielinen ihminen :D

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: Su Kesä 11, 2017 8:08 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Löysin taas uudestaan yhden lempisarjani lapsuusajoilta, nimittäin Serranon perheen :3 Oon jotenkin unohtanut tämän sarjan olemassaolon, mutta nyt löysin sen uudestaan, kun kaverin kanssa alettiin kattoa! Jäin totaalisesti koukkuun! Pyydin kaverilta 1.kauden lainaan heti, kun hän itse on katsonut sen loppuun :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00