Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Loka 16, 2019 8:10 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tv-sarjat
ViestiLähetetty: Ke Kesä 08, 2016 11:32 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Vili Vilperi oli (ja on edelleenkin) ihana <3 Ja Babar! ;__; Tykkäsin kans tosi paljon Turtlesista, Ankronikasta ja Nokkapokasta.

Tollasista näytellyistä sarjoista Vaahteramäen Eemeli oli ja on edelleen mun suosikki. Eemeli on muutenkin ihan huippu sarja (rakastan niitä kirjoja). Pepistä tykkäsin kans, ja mitä kaikkia muita noita Lindgrenin satuja olikaan näyteltyinä (leffoina tai sarjoina), mutta Eemeli vie voiton.

Katoin kans jo ala-asteikäisenä South Parkia, mut sehän ei oo lastensarja ja mua oli kielletty katsomasta sitä joten hysss :D Tykkäsin lapsena monista muistakin sarjoista, jotka oli oikeestaan aikuisille suunnattu. Onnen päivät, Pokka pitää, Tyttökullat, Murhasta tuli totta... Niitä tuli katottua yhdessä niin vanhempien kuin mummini kanssa (ja isosiskon) <3 Nykyisin sit katon yksin ku seuraa ei samalla tavalla ole yhyy :D

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: To Kesä 09, 2016 6:27 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Pokka pitää tuli katottua äidin kanssa :D ja lauantaisin saunan jälkeen Bumtsibum ja Kuutamolla. Bumtsibumista en tykännyt kovin paljon, mutta Kuutamolla oli kiva. Siis se Santeri Kinnusen juontama ohjelma, jossa oli kai kolme vierasta ja jokainen kertoi kaksi totuutta ja yhden valheen, joista muiden piti arvata valhe tarinoiden ja kysymysten perusteella. (kai se oli Kuutamolla, en ole iham 100% varma)

Unohdin Röllin!! Oon ihan huono ;-; hyvän tähden se on miun avatarina! Paras ikinä. Tykkäsin kuunnella myös niitä Rölli-kuunnelmakasetteja joissa oli myös Röllin lauluja. Piirtelin aina samalla. Itse asiassa itse tv-sarjaa katoin huomattavasti vähemmän.

Ja Poliisikoira Rex! Ja Bel Airin prinssi! (:D)

Tykkäsin myös näistä suomalaisista lasten seikkailusarjoista, joissa vierailevat oikeat lapset koittavat auttaa keijuja pahaa hiittä vastaan ym. Kesti hetki löytää mistä on kyse :D

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/11/16/hui-hai-hiisi

Ja samantyyppisiä oli kaksi muutakin, merirosvoaiheinen temppuratajuttu ja tuo joku leijonankitajuttu. Ai että kun olisi ollut kivaa päästä mukaan johonkin noista silloin muksuna :D

ViestiLähetetty: To Kesä 09, 2016 1:53 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Hei mä muistan kans ton Kuutamolla! (Munki mielestä sen nimi oli Kuutamolla.) Ihan paras! Muistan kans, ku joskus partiossa pelattiin samaa vähän soveltaen :D Ja koulussa ku oltiin jostain syystä nuorisotalolla käymässä.

Hui hai Hiisin mäkin muistan. (Ja muistan et mun broidi pelkäs sitä hiittä skidinä XD) Se oli kiva. Tosin salaa toivoin, että ne olis joskus jäänyt kiinni :D Oli kans se joku sarja, jonka nimi on Syrhämä tai vastaava... En kyl muista, liittykö merirosvotemppuradat tai leijonankidat siihen :D

Sit oli myös se (saksalainen??) sarja Charlie-simpanssista. Sitä tuli kans katottua paljon. Itse asiassa tykkäsin siitä niinkin paljon, että nimesin yhden leluapinani Charlieksi :D

ViestiLähetetty: To Kesä 09, 2016 4:30 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Korallifisut oli hyvä ohjelma

ViestiLähetetty: Su Kesä 12, 2016 3:00 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Ai kauhia, kun huomaa muistavansa melkein kaikkien shaijiksen luettelemien ohjelmien tunnarit (tosin Matkalla maan keskipisteeseen en muista - muuta kuin Don Rosan sarjakuvaversion, se on mennyt miult ihan ohi!). Kaukametsän pakolaiset oli lapsen silmissä jotenkin eeppinen ja niiiin surullinen kun siilit jäi auton alle, snif! Hui hai hiisi oli todella makea, hyvin toteutettu. Kuutamolla oli myös kiva silloi lapsena kattella:)

Nyt on ihanaa, kun Yle on... ai niin, minähän hehkutin Gran Hotellia jo aikaisemmin:D Hitsi! No, ihanaa että se on ohjelmistossa, sillä selvä. Toivottavasti Siskonpedistä tulee vielä kolmas kausi, se olisi hauska nähdä!

Siihen näyteltyyn merenneitoseikkailuun on täällä viitattukin, muistaako joku Klaanin? Mikä oli tulevaisuuteen liittyvä sarja siitä miten kaikki aikuiset oli kadonneet maailmasta yms.

ViestiLähetetty: Ma Kesä 13, 2016 12:10 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Klaani oli niin ihana <3 En tosin muista siitä oikeastaan enää muuta kuin ne maskeeraukset ja sen, että tykkäsin siitä paljon. Summerissahan sitä näytettiin? Ala-asteella kattelin sitä parina kesänä. PItäisi joskus koittaa löytää sitä jostain katsottavaksi. :3

ViestiLähetetty: Ti Kesä 21, 2016 8:45 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Oi,mäki muistan tosi monet ohjelmat shaijiksen listalta.. Ainakin Kaukametsän pakolaiset on traumatisoinu mut ikuisiks ajoiks, samoin Aasi,Morso(!!) ja Mouru. (..just luin et Morson hahmoon on otettu vaikutteita mopseista, eihxc)
Kattoa piti Bumtsibum joka lauantai,tunnarikin piti tietysti lallattaa mukana ja siitä on jääny tiedetään tiedetään :'D
Ja Ankronikka oli ihan paras, just vasta opin ettei siinä lauletakaan mitään ninjoihin liittyvää(vaara väijyy takanasi,muukalainen kannoillasi) hoilotin ilosesti väärin monet vuodet:'p...

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Pe Kesä 24, 2016 12:10 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Aasi, Morso ja Mouru oli kyl aika traumaattinen sarja :D

Mun alko nyt jostain syystä tehdä mieli katsoa Supernaturalia... En oo normisti välittänyt mokomasta sarjasta kärpäsen kakan vertaa :D Mutta päädyin taas tänään kuuntelemaan pitkästä aikaa tätä parodiabiisiä (joka on aiiiivan mahtava) ja tuli sellainen tunne, että pitäis katsoa ihan Supernaturalia kans! Voi kyllä olla, että aattelen huomenna ihan eri tavalla, mietin kuitenkin vaan että mitäs himskattia mä aiemmin aattelin XD Mut kattoo nyt. Ehkä Supernaturalille vois antaa mahdollisuuden jossain välissä... Kun niin paljon on sitäkin kehuttu (etenkin ekoja kausia).

ViestiLähetetty: Pe Kesä 24, 2016 6:14 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Larjus, kannattaa antaa Supernaturalille mahdollisuus :D Mäkin eka naureskelin mun kaverille, että kuinka se viitsii katsella sellaista kökkösarjaa, mutta sitten se perhana sai mut koukutettua siihen ja oon nyt viimiset pari-kolme vuotta ollut ihan ko. sarjaan! :lol:

Ja ah noi vanhat lastenohjelmat <3 shaijiksen luettelemista mun suosikkeja olivat Matka maailman ympäri 80 päivässä, Matka maan keskipisteeseen, Matka kapteeni Nemon kanssa, Kaukametsän pakolaiset (mut traumat!!) ja Vili Vilperi. Alfred J. Kwakiakin katsoin aina silloin tällöin.

Muita suosikkejani oli mm. Maalaishiiri ja Kaupunkilaishiiri (joka tuli Foxilta tässä muutama kk takaperin, ja mähän olin innoissani sitä sitten sieltä katsomassa aamuisin :lol:), Tontut (nää oli ihan parhaita <3 Mulla on se Suuri tonttukirja, mihin tää sarja käsittääkseni ainakin osittain perustuu?) ja Digimon!

Ns. uudemmasta lastenohjelmatuotannosta tykkään Paavo Pesusienestä ja Avatarista, myös sen jatko-osa Legend of Korra on ihan OK

// edit. Myyrä oli muuten myös ihan loistava!

Viimeksi muokannut KnifeInToaster, La Kesä 25, 2016 11:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: La Kesä 25, 2016 2:10 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Supernatural 1-5 on hyviä. :3 Kuulemma uusimmat kaudet on kovaa kamaa kanssa, mutta oma katselu taisi jäädä ysikauden alkuun. 6-7 oli aika kakkaa. 8 vähän parempi.

Lähinnä sillä sarjalla on tapana tapattaa ihan kaikki hahmot, erityisesti naiset. Sitä en oikein arvosta.

ViestiLähetetty: Ti Heinä 19, 2016 5:52 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Katsooko kukaan muu enää Simpsoneita? Itse olen suuri fani. Ne on mukavaa hömppää. :D

ViestiLähetetty: Ti Syys 20, 2016 10:04 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Katsooko kukaan muu enää Simpsoneita? Itse olen suuri fani. Ne on mukavaa hömppää. :D
Katson, jos sattuu, että se tulee juuri ennen jotain, mitä kovasti odotan, tai viikonloppuisin kun oikein laiskottaa:D On kiva seurailla eri kausien piirrosjäljen, animaation ja äänityöskentelyn eroja, ja onhan sitä hauska katsoa!

House tulee ties monennellako uusintakierroksella. En katsonut sitä silloin aikanaan, kun siitä kohistiin, mutta olen koettanut katsoa sitä nyt kun se tulee, niin, ties monentenako uusintana. Katsominen ei oikein edisty, koska miusta tuntuu, että jaksot toistavat itseään ja ovat tylsiä! Höh! Olin odottanut jotain suurta, kun siitä aikanaan niin suuresti kohistiin ja sitä hehkutettiin... mutta ei. Olenko yksin mielipiteeni kanssa?

ViestiLähetetty: Ti Syys 20, 2016 10:49 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mäkin muistan kattoneeni Klaania tosi innoissani nuorena! Ja Ruohometsän kansa oli myös tosi kiva tosin pelottava. Oon myöhemmin katsonut sitä vähän eri silmin. Hiisivuori, Rölli ja Franklin oli mun suosikkeja myös. Ja sitten se "Arttu" vai mikä sarja se oli, kun oli niitä karvaisia hahmoja ja päähahmo oli nimeltään Arttu, muuta en siitä muista. :-D

ViestiLähetetty: Ti Syys 20, 2016 11:53 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Kuolen jo valmiiks sisäsesti kun TVD kehtaakin loppua(vika eli 8.kausi alkaa jenkeissä lokakuussa, et et meillä saattaa jopa mennä ens vuoden puolelle) nyyfgh. Tosin seiskakausi ei imo ollu niin hyvä,mitä aiemmat(Elenan näyttelijä lähti 6.kauden jälkeen.Eikä Elena nyt niin mun lempparihahmo ees ollut:D) et ehkä sit on vaan hyvä et näyttelijät ei jumita yhteen sarjaan förevö ja jatkaa elämää tjn ja sarja loppuu sillo ku sitä vielä pystyy katsomaan..

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Ke Syys 21, 2016 1:35 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

^Oho, ai se on loppumassa! Ehkä sen on kyllä aikakin, onhan ne juonikuviot alkaneet mennä jo vähän vähemmän innostaville urille... Mutta on se toisaalta silti harmi, olen varsin mielelläni sitä kuitenkin tähän asti seurannut. Toivottavasti viimeinen kausi kasaa sitten kaiken hyvään lopetuspakettiin! Siinä onkin kyllä vähän tekemistä, pitkään jatkunut sarja tarkoittaa monia hankaloittavia tekijöitä. :P

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00