Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Loka 16, 2019 8:09 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 68 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tv-sarjat
ViestiLähetetty: La Tammi 09, 2016 8:55 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mun tumblrin dashboard on täynnä Steven Unive_rsea, ja vaikka se ottaakin kaaliin (moni ei ees tagaa niitä), niin en voi olla miettimättä, pitäiskö katsoa kokeeksi siitä edes tyyliin eka jakso... Jos se vaikka oliski hyvä. Ainakin sitä kehutaan paljon. Tosin välillä tuntuu, että vähän liikaakin.

// ...Siis mitä? Mistä lähtien ton sarjan nimen loppuosa on ollu sensuurin alainen? XD Mikä siinä on kamalaa?

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: La Tammi 09, 2016 9:44 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Yli innokas sensuuri per-se-sanalle:P

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: La Tammi 09, 2016 9:56 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

No joo, niin mäkin aattelin :D Mutta siis ei elämä. U-ni-ver-se on ihan eri juttu. Eihän per-se edes sisälly tohon!

Hajosin kyl ihan kiitettävästi ku katoin mun viestiä ja sit siinä lukeekin Steven peffa XD Niinku tota joo... en kyllä sen nimistä ohjelmaa edes harkitsis katsovani XD

ViestiLähetetty: La Tammi 09, 2016 10:06 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

mut er-se sisältyy! Sensuurin mielekkyydestä voi olla paria mieltä mut joo:D

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Su Tammi 10, 2016 11:50 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

mut er-se voi sisältyy muuhunkin (eikä se yksistään oo ruma sana. Se ei oo mikään sana) :D ja jos sensuurille kelpaa vi**u kiinni sanoissa (esim. sovittu), niin miksei sitten er-se XD Tää sensuuri poikii kyl hilpeitä hetkiä. Mäki kirjotin kerran johonkin viestiin super-seksikäs ja sensuuri muutti koko sanan peffaks XD

ViestiLähetetty: Su Tammi 10, 2016 1:29 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Mun tumblrin dashboard on täynnä Steven Unive_rsea, ja vaikka se ottaakin kaaliin (moni ei ees tagaa niitä), niin en voi olla miettimättä, pitäiskö katsoa kokeeksi siitä edes tyyliin eka jakso... Jos se vaikka oliski hyvä. Ainakin sitä kehutaan paljon. Tosin välillä tuntuu, että vähän liikaakin.
Ihan perusviihdyttävää Cartoon Network-huttua tuo on. Ei sillä että meillä ois pyörinyt viimeaikoina em. kanava taustalla ja mun arki ois ollut kovin piirrettyjen värittämää... :D

Mutta nyyh, enää pari jaksoa Bonesia jäljellä. Taas pitäisi löytää joku uusi sarja, jonka kanssa voi tuhlata tuntitolkulla aikaa vaikka olisi tärkeämpääkin tekemistä.

I think I'm fallin' asleep
But then all that it means is I'll always be dreaming of you

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2016 6:04 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

woo, ehkä synttärit pelastettu ku aupairit ausseissa alkaa! 9.maaliskuuta voi ahmia areenasta jo kaikki jaksot putkeen eiku:'D(ja perään kattoa telkkarista, ku ei kuitenkaa muista mitä jaksoissa tapahtu.)

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Ti Maalis 01, 2016 10:36 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Tää on nyt vähän kiusallinen kysymys, mutta onko kukaan oikeesti koskaan seurannut Kauniita ja Rohkeita? Meinaan itse tunnustaudun, että sillon tällön niin tykkään sitä katsella, vaikka juoni on niin ympäripyöreä ja samojen kaavojen kanssa tanssiva niin siitä huolimatta! Tällä hetkellä mua huvittaa kun Mayan transsukupuolisuus on paljastumassa =D

ViestiLähetetty: Ke Maalis 02, 2016 12:12 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
Breaking Bad, Better Call Saul, Prison Break, Supernatural, Under The Dome ja The Walking Dead tullu katsottua läpi tässä vuoden sisään, eniten tykkäsin BrBa'sta. Pitäisi löytää taas joku uusi kiinnostava sarja, eipä tunnu löytyvän.
Updatea tähän; House of Cards, The Blacklist ja Lilyhammer on ollut ihan mahtavia!

ViestiLähetetty: Ke Maalis 02, 2016 7:19 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Tää on nyt vähän kiusallinen kysymys, mutta onko kukaan oikeesti koskaan seurannut Kauniita ja Rohkeita?
Katsoin kaunareita varmaan ensimmäiset n. 10 vuotta. Olin ala-asteikäinen kun sarja alkoi näkyä Suomessa. Muutama vuosi sitten ostin sellaisen "25 ensimmäistä jaksoa" DVD:n ja olihan nostalgista katsoa ne jaksot, kun olin lapsena viimeksi nähnytt ne :D Nyt aikuisena ne näyttäytyi mulle ihan eri tavalla. Kaunareiden katsominen jäi multa joskus 2000-luvun alkuvuosina, tuli opiskelukiireitä ja muuta elämää. Jokin aika sitten katsoin kyllä sen erikoisjuhlajakson mikä tuli telkkarista.

ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2016 12:53 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Päädyin jostain syystä äsken kattoo YouTubesta La Banda de Mozartia (se oli suomeks vissiin Mozartin pumppu), ja nyt oon sit niiiiin nostalgiamyrkyissä täällä ;__; Tää oli joskus ihan pentuna yks mun lempiohjelmista (oon varmaa ollu 4 tai jotai), ja musta vähän tuntuu, että tää on kans myötävaikuttanut mun rakkauteen klassista musiikkia kohtaan. Aaaaa tuntuu niin oudolta kattoo tätä. En muista koko sarjasta juuri mitään (oikeestaan vain Mozartin ja Beethovenin ulkonäöt, ja että niillä oli bändi - ja kaikki riiteli :D), mutta silti on se tunne, että on noi jaksot ennen kattonut ja tykännyt. (Ja tais mulla olla kans joku low-key lapsenihastus Mozartiin XD)

Vanhojen lastenohjelmien kattominen on kyllä ihanaa näin isompana <3

ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2016 1:24 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Päädyin jostain syystä äsken kattoo YouTubesta La Banda de Mozartia (se oli suomeks vissiin Mozartin pumppu), ja nyt oon sit niiiiin nostalgiamyrkyissä täällä ;__; Tää oli joskus ihan pentuna yks mun lempiohjelmista (oon varmaa ollu 4 tai jotai), ja musta vähän tuntuu, että tää on kans myötävaikuttanut mun rakkauteen klassista musiikkia kohtaan. Aaaaa tuntuu niin oudolta kattoo tätä. En muista koko sarjasta juuri mitään (oikeestaan vain Mozartin ja Beethovenin ulkonäöt, ja että niillä oli bändi - ja kaikki riiteli :D), mutta silti on se tunne, että on noi jaksot ennen kattonut ja tykännyt. (Ja tais mulla olla kans joku low-key lapsenihastus Mozartiin XD)

Vanhojen lastenohjelmien kattominen on kyllä ihanaa näin isompana <3
Oliko se se, missä tunnari meni suunnilleen: "Kun Mozart bändi soittaa, on musiikkinsa mahtavaa, sen tietää myös Bethoven, nero vailla vertaansa"?

ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2016 9:53 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^ Tais olla joo :D (Mun mielestä siinä jossain kohtaa laulettiin "kun Mozart-bändi soittaa"). Muistan sävelen paremmin kuin sanat. Ja siin oli ne neljä skidiä, joita kutsuttiin Mozartiksi, Beethoveniksi, Chopiniks ja Verdiks.
Ja nyt ku tänään katoin sitä niin tajusin, että niiden oikeet nimet jätettiin salakavalasti kertomatta kunnes ekan jakson lopussa muutama likka tuli sanoo, että ne Mozart yms. on niiden uudet lempinimet. Vaikka ihan ku se niiden musamaikka olis kutsunut Mozartia Mozartiksi aikasemminki :o Tai sit ymmärsin sen kohdan väärin.

Ja sain kans tänään tietää, että tää on espanjalainen sarja alun perin :D Ihan uusi tieto mulle. Olin about yhtä yllättynyt silloin, ku sain tietää, että 10+2 on kans alun perin espanjalainen/katalonialainen sarja :D (Seki oli mun lempparisarjoja joskus... olin vissiin 8 silloin)

ViestiLähetetty: Ke Kesä 08, 2016 12:20 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Espanjalaisista sarjoista puheen ollen, ai miten ihanaa että Yle on ottanut ohjelmistoonsa uusintana espanjalaisen pukudraaman, Gran Hotellin. Se tuli ehkä kolme vuotta sitten ensi kerran telkkarista, ja ai että sitä oli kiva katsoa! Ihan jo sen kielen takia, miusta on virkistävää kuulla muutakin kuin englantia, entä teistä? Ja toisekseen niiden asujen ja tietysti henkilöiden käytöksen, jonka muodollisuuden ja diplomatian takana on piikiven kovia uhkauksia ja verisiä loukkauksia.

Vielä tuosta Larjuksen esille ottamasta lastenohjelmasta, niin Euroopasta tulee jotenkin ihanan "sivistäviä" lastenohjelmia, kuten Kolme muskettikoiraa, joiden ponteena on esitellä klassikoita tahikka muita sellaisia nuorelle sukupolvelle. Tai noh, ehkä niitä tulee Aasiastakin, en vain ole törmännyt. Miusta tuollainen "piilosivistäminen" on mainiota!

Mitä vanhoja lastenohjelmia siulle tulee mieleen? Entä kuinka moni seuraa sarjoja Areenasta, Ylen omasta nettipalvelusta?

Onko joku muu seurannut tätä?

ViestiLähetetty: Ke Kesä 08, 2016 5:40 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Alfred J. Kwak
Matka maailman ympäri 80 päivässä
Matka maailman keskipisteeseen
Matka kapteeni Nemon kanssa
Kaukometsän pakolaiset
Muskettikoirat
Bambukarhut
Prätkähiiret
Sandokan
Vili Vilperi
My Little Pony
Ankronikka
Pokemon alkoi tulla Maikkarilta kun olin ekalla tai tokalla
ja tietysti Muumit

... Nämä tulee ekana mieleen. 80/90-l lasten animaatiot. <3 Tykkäsin myös näytellyistä sarjoista, esim. Merenneito. Se kertoi jostain valaiden kanssa elävästä tytöstä, joka pystyy hengittämään vedessä tai ainakin sukeltamaan pitkiä aikoja, ja se ystävystyy joidenkin meritutkijoiden lasten kanssa. Tai no yksityiskohdista en oo varma. Sit tykkäsin tosi paljon siitä ruotsalaisesta näytellystä Peppi Pitkätossusta, missä siis oli ihan oikea hevonen ym.

Ja MacGyver :3 velihän se siitä innostui ja menin perässä.

Oo ja Nikke Knatterton. Se ei tosin taida varsinaisesti olla lasten sarja lmao. Tai emt. Mutta aika paljon siinä on ryntäitä ja peppuja.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 68 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00