Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Loka 17, 2019 6:01 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 58 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tv-sarjat
ViestiLähetetty: Ke Syys 30, 2015 9:44 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

---

Viimeksi muokannut stina, Ke Maalis 28, 2018 6:37 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Viestin otsikko: Re: Tv-sarjat
ViestiLähetetty: Ke Syys 30, 2015 10:10 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mun pitäis yhäkin kattoa Doctor Who:n kasikausi, en viitti tota yheksättä sen takii viel kattoo. Ku ei kasikausi ollu Netflixissä sillon ku meil oli sinne tili.

Mut Silta on alkanu taas! ♥ Ahnamnam. Vaik on kyl tylsää et Martin ei oo enää mukana.

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: Ke Syys 30, 2015 10:20 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mä tykkäsin yllättävän paljon Doctor Whon ysikauden alusta, ottaen huomioon etten pidä Clarasta sitten yhtään, ja nykyinen tohtorikin on mun vähiten suosikki. :D Odotukset oli siis kaikkea muuta kuin korkealla, mutta eihän tuollaista sarjaa nyt voi keskenkään jättää.

I think I'm fallin' asleep
But then all that it means is I'll always be dreaming of you

ViestiLähetetty: Ke Syys 30, 2015 11:22 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

South Parkin uusin kausi <3 Ainoo, mitä jaksan seurata :D (Jos paria animesarjaa ei oteta huomioon)
Huomenna pitäis voida taas katsoa uusin jakso, yay~

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: To Loka 01, 2015 10:54 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Netflix on kaveri, sieltä tullut kauhottua loppuun mm. Valkoinen kuningatar ja Sons of Anarchy, jotka ovat molemmat olleet niiiiiin loistavia. Tällä hetkellä Ensisilmäyksellä menossa, sitä tosin katellaan avopuolison kanssa niin en saa nytkään vapaapäivänä itsekseni katsella eteenpäin... :D

ava by chihuli

ViestiLähetetty: To Loka 01, 2015 12:33 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Multa löytyy myös Netflix, tosin on ollut joitain kuukausia, jolloin oon peruuttanut sen jäsenyyden, koska ei oo ollut vain aikaa katsella sieltä juuri mitään ja turha maksaa sitä kuukausimaksua, jos en edes aina käytä sitä. Nyt juuri taas tuli peruttua jäsenyys, mutta uskon, että talven aikana uusin sen taas kun tekee mieli sieltä jotain katsoa. Netflixistä on tullut katsottua sellaisia sarjoja kuin Orange is the New Black, Sense 8, Downton Abbey, American Horror Story ja Modern Family. Tulee myös niitä elokuviakin välillä katsottua.

Yleensä seuraan tv-sarjoja suoraan netistä sen tahtiin milloin ne nyt maailmalla esitelläänkin. Ei vaan jaksa odottaa suomen esitysaikoja, kun ne saattaa tulla vaikka puolen vuoden tai jopa vuoden viiveellä (How to get away with murder ei oo vieläkään tullut suomeen vaikka jenkkilässä käynnistyi jo toinen kausi). Sarjoja mitä tulee nyt seurattua; Once upon a time, Game of thrones ja Grey's anatomy, joista viimeinen on ollut pitkään mun suosikkisarjani Täydellisten naisten ohella :> Nyt vaan toi Grey's Anatomy alkaa mennä hieman oudoksi ja itsensä toistamiseksi (tai on ollutkin jo sitä) kun 12. tuotantokausi alkoi viime torstaina...

ViestiLähetetty: To Loka 01, 2015 12:40 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Netflix on kaveri, sieltä tullut kauhottua loppuun mm. Valkoinen kuningatar ja Sons of Anarchy, jotka ovat molemmat olleet niiiiiin loistavia. Tällä hetkellä Ensisilmäyksellä menossa, sitä tosin katellaan avopuolison kanssa niin en saa nytkään vapaapäivänä itsekseni katsella eteenpäin... :D
Itsehän katsoin tuossa hiljattain juuri How I met your motherin läpi uudelleen ja meinasin lähteä melkein heti kolmoskierrokselle, mutta oli vähän liian tuttua vielä :D Aivan loistava sarja, lempparini tuon tyyppisistä komedioista.

Ja nyt kun Netflixiin päästiin niin suosittelen lämpimästi Agent Carteria, jos vähääkään Marvelin tuotanto kiinnostaa. Ja miksei muutenkin, mutta leffoja katsoneena pääsee välillä hihkumaan pienille viittauksille :D Sarjassa siis seurataan Peggyä Captain American onnettomuuden jälkeen. Toista kautta odotellessa...

I think I'm fallin' asleep
But then all that it means is I'll always be dreaming of you

ViestiLähetetty: To Loka 01, 2015 4:33 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Bones on varmaa tän hetken suosikki ja Heroes reborn. The Walking Dead oli loistava viel kolmanteen kauteen asti, mut nykyää se o vähä turha taiteellista lol.
RPDR parhaat kaudet 3-6. (Sharon on huippu sen kaa o kiva puhuu kissoista) ootan kyl innolla uutta All stars -kautta uh.

Muita mitä tulee katottuu Moderni perhe, Game of thrones ja Ahs.

ViestiLähetetty: To Loka 01, 2015 7:00 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Lainaa:
The Walking Dead oli loistava viel kolmanteen kauteen asti, mut nykyää se o vähä turha taiteellista lol.
Tän lisäks siinä on TOSI vaikea pysyä perässä, kun ne näyttää ne kaudet puoliks. Tuntuu, että koko elämä on yhtä Walkkareitten oottamista, kun koko ajan on se seuraava pätkä muka tuloillaan. Tää on silti kuitenki yks niistä harvoista sarjoista, jotka näytetään Suomessakin ns. reaaliajassa (kiitos Fox!) ja jota oon mieheni kanssa jaksanu katsoa alusta asti. Luulen tän kuitenkin toimivan paremmin DVD:ltä, sitten kun saa kaikki kaudet hommattua, kun sillon pystyy kattomaan kaikki tapahtumat putkeen. En mää oo yhtään pysyny perässä, että mikä on nelos- ja mikä viitoskautta, kun on toi jaottelu.

Sen lisäks ollaan vähän ooteltu, että millon tää sarja oikeesti loppuu? Tässähän on käsitelty jo vaikka mitä mutkia, on ollu muka pelastumista ja monenlaisia pahoja ihmisiä, on menetetty omia enemmän ja vähemmän tärkeitä tyyppejä ja jouduttu pakenemaan kahdestakin eri turvapaikasta, on ollu eri "heimojen" välisiä taisteluja jne jne. Oon tosi yllättynyt, jos tämä parin viikon päästä alkava kausi tuo mukanaan oikeesti jotain uutta ja jännittävää.

ViestiLähetetty: To Loka 01, 2015 9:49 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

^no onpahan ainaki jotain mitä odottaa : D mut joo se tauko on aina aika rasittava.
noil kahella uusimmalla kaudella juoni menny vaa samaa rataa ite kans toivon et jotai tapahtus. nyt ku tarkemmin mietin ni en muista ees mihin se kausi loppu. sit mua häirihtee tos et ei paljastettu mikä sen viruksen aiheutti, vaikka sehän nyt ei ookkaa pääasiassa.

ViestiLähetetty: To Loka 01, 2015 10:20 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Hei se on muuten totta. Mutta ensimmäinen kausi alko aivan loistavasti sillä sairaalajutulla, joka kuitenkin selitettiin sitten myöhemmin, että mitä siinä tapahtu. Se virushan on jokaisessa muka jo valmiina ja vaikka kuolis luonnollisesti, se aktivoituu, mutta mulle on myös epäselvää, että miks se ei oo aijemmin tehnny niin? Miks just "nyt", siis ton sarjan aikana? Ja eikös ne melko lähelle sitä viruksen syvintä olemusta päässy sillon joskus, ennen kuin se labra räjähti? Muistaisko kukaan paremmin.

ViestiLähetetty: Su Loka 04, 2015 1:13 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Miä oon ihan koukussa Supernaturaliin :D kymppikauden alkuun asti oon kattonut, harmi ettei Netflixissä oo kausia kuin kasiin asti :< Kymppi tyssäsi siihen kun en löytänyt sitä enää netin syövereistä (enkä halua ladata torrentteina).

Muita koukutuksia on Under the Dome ja Vampyyripäivikset tällä hetkellä. Battlestar Galactica pitäisi kyllä katsastaa taas toistamiseen piakkoin :)

ViestiLähetetty: Su Loka 04, 2015 2:06 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Itse rupesin juuri katsomaan Netflixistä Pretty little liarsia. Tää oli vaikka kuinka pitkään mulle sellanen sarja mitä en varmana rupea katsomaan, mutta kuinkas kävikään, koukussa ollaan. Sarjassa vaan on kuuleman mukaan viimeisimmissä jaksoissa tullut suuria paljastuksia ilmi, niin ei viitsi etsiä sarjaan liittyviä juttuja tumblerista tai mistään, jos sitten spoilaantuukin:D

Itse katsoin Doctor Whon ysikauden reaaliajassa, tosin aika lailla toisella silmällä, ja suurin osa menikin ihan ohi. Tykkään kyllä Capaldista tohtorina, mutta muuten sarja ei ole yhtään niin hyvä enää, ja sen katsominen on alkanut tuntua lähinnä puuduttavalta. Nyt olenkin koitellut katsoa aikaisempia kausia, jos se innostus siitä taas nousisi.

Katsomislistalla olis vaikka mitä muutakin, mutta lähinnä olen katsellut vain kevyitä huumorisarjoja, ei jotenkin ole jaksanut keskittyä mihinkään vakavampaan tai pimeämpään. Onhan tuo Pretty little liarskin sinänsä aika vakava, mutta siitä löytyy myös tarpeeksi sellaista slice of life- tyylistä hömppää.

ViestiLähetetty: Su Loka 04, 2015 10:17 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

ZenZku: (Täältä tulee WD fani) Eli siis ensimmäisen kauden lopulla kun he menivät sinne tautientutkimuskeskukseen missä tämä Doctor Jenner oli siis kuvannut sen miten se tauti aktivoi ne aivot uudelleen päälle. Mutta siis sarjassa ei koskaan varsinaisesti selitetty miten lähelle Jenner oli päässyt sitä ratkaisua. Jenner mainitsee vaan että Ranskalaiset olivat olleet lähellä ratkaisua miten tauti tuhotaan, mutta heille kävi sama kuin muille eli aika loppui.

NYT SPOILER JOS JOKU EI SEURAA.Ensimmäisen kauden lopussahan Jenner kuiskaan Rickille siitä että virus on heissä kaikissa. Eikä kukaan tiedä sitä ennenkuin kakkoskauden lopussa kun Daryl ja Glenn löytää Randyn walkerina, jonka niskat Shane taitto. Lisäksi Carl ja Rick näkee kuinka Shane muuttu walkkeriksi vaikkei sitä purtu. Ja kakkoskauden loppussahan sitten Rick paljastaa sen asian ryhmällensä.

Eli siis varsinaisesti sitä ei ole viel saatu selville miksi toi virus aktivoituu just nyt noin. Mutta ei väliä jos olen oikein ymmärtänyt se ei ole vieläkään selvinnyt sarjakuvissakaan :D

Itse oon rakastanut sitä miten toi sarja kasvattaa noita hahmoi. Hyvänä esimerkkinä Carol, josta mä olen pitänyt alusta asti. Nythän tosiaan tuo sarja lähinnä kertoo siitä, miten ihmiset selviytyisi tollaisessa maailmassa. Mutta jotenkin itse tykkään seurata kyseistä sarjaa. Jotenkin toi omalla tavallaan käsittelee niin paljon sitä miten ihmisluonto muuttuu tuollaisissa tilanteissa.

Ja mitä sarjan loppumiseen tulee, en usko että ihan heti on loppumassa, koska jenkkilässä sarja peittoaa usein sunnuntaisin näytettävät jalkapallo (?) ottelut katsojaluvuissa joten rahaa tulee. Lisäksi sarjassa ei ole käytetty viel juonikuvioita mitä sarjiksissa tulee ja sarjisfanit tulisi todella pettymään jos niitä ei näytettäisi tossa sarjassa. Ainakin näin mä uskon.

ViestiLähetetty: Ma Loka 05, 2015 4:37 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Dämn, mitäs kaikkia tv-sarjoja sitä seuraankaan öhm... Once upon a time on yks ultimate lemppari (sillon kun alko Suomessa syksyllä -12, niin mainosten perusteella olin ihan et pläh tämmöne joku fantasia-satu-kyhäelmä, mut sitten ekan jakson jälkeen hupsista:'DD

Muita sarjoja mitä oon katellu on ainakin Game of Thrones ja Vampire Diaries.. Tositeeveepuolelta Selviytyjiä ja Amazing Racea.

Ja jei huomenna alkaa Downton Abbeyn kuudes(ja viiminen:()tuottari!

ava c mortgraphics

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 58 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00