Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Loka 16, 2019 8:04 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 353 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 118 19 20 21 2224 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Valitustopic
ViestiLähetetty: Ke Touko 24, 2017 9:22 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Muoks// oisin näköjään voinu laittaa tämän myös ihastumiset/rakastumiset-topaan, mut antaa mennä tässä näin, mielessä ollu kummiski melko kauan ja aiheuttanut suuria v... tunteita...

Oon nyt niin pinnallinen..

OK, eli homman nimi on se, et oon haikaillu yhen työkaverin perään jo 1 ½ vuotta JA se on myös. Ehkä jopa sen tapaukses se on haikaillu vähän pidempää mun perään, koska se kertoili sellasii juttui, joita en ite muista, mut jotka se on pannu merkille ihan meidän "suhteen" alkuaikoina.

Juttu kulkee ja molemmilla on toisten puhelinnumerot ja välillä laitellaan viestiä muista ku työasioista. Ainut vaan, et molemmat on nii sairaan ujoja tekemään asialle yhtää mitää tai viemää pidemmälle. Tunteet ei ainakaan oo muuttunu huonompaan suuntaan, menny yhä syvemmiks vaan.

Pari esimerkkii:

1) Sen paras kaveri ja se oli mun selän takana, ku kuulin niiden alkavan kiistelemään. Se kaveri jo puoliks huus sille, et "kerro sille jo!" ja tätä seurasi hiljaisuus ja se tunne, et sua katotaan. Sit kuluu "en mä uskalla". Tässä kohtaa mä käännyin ja kysyin, et pitäiskö mulle kertoo jotain. Nope, mitää ei kuulunu paitsi hirmuisesti punasteleva jätkä ja hullusti hekottava sen paras kaveri.

2) Tää taphtu oikeestaan just eilen: se tuli mun työhuoneeseen ja siinä sitten vähän aikaa rupateltii työasioita, kunnes yhtäkkii;
"Ootsä tehny jotai sun hiuksille, ku ne näyttää vaaleemmilt?"
"Joo, mä aloin vaalentaa niit viime viikolla... hei, tiiäksä, sä oot eka joka on pannu ton merkille ja sanonu siit ääneen. se on siis ihanaa, et ei siin mitää.."
"Nii siis ku... öööh, ku mä... oon ..... siis ku mä oon... vikamies, nii... ööh... mun täytyy panna näitä asioita merkille! Nii siis se johtuu iha siit, et mä oon vikamies, nii mun täytyy kiinnittää yksityiskohtiin huomiota!"
Mun ilme oli tyyliä "well done sir". Kyl se tajus, et mä tajusin et se keksi hätävalheen, mutta en viittiny enää grillata miesparkaa :D

Nii siis tämän hienon ja pitkän vuodatuksen pointti oli se, että 1 ja ½ vuotta on pitkä aika pitää josta kusta ilman, et asioille tapahtuu mitään. Haluisin jo katella muitakin, mutta toisaalta, kun oon jostain kumman syystä niin kauheen 'uskollinen', nii ajatus muiden tapaamisesta tuntuu kauheelta.
Nimim. Pari kertaa Tinderissä ja pakko poistaa tili 2 tunnin jälkeen hirveissä tunnontuskissa...

Jep ja anteeksi vielä tämä kauhean pitkä ja pinnallinen vuodatus, mutta kaverit on kyllästyny jo varmaa kuuntelemaan ja mä oon kyllästyny niitten neuvoihi "sano sille jo!". :')

someone get me young child, i have wisdom to pass on!

ViestiLähetetty: La Touko 27, 2017 9:05 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^Ninranda, ehdotan että jos ei miekkonen itse tee mitään, niin tee sinä. Jos kasvokkain puhuminen tuntuu liian kauhealta, niin viesti vois myös toimia. Ajoitat sen vaikka niin, että ettette näe heti esim. seuraavana päivänä, vaan jos siulla on esmes viikonloppu vapaana, niin kerrot sille perjantaina, että molemmat ei sit ole hirmu kiusaantuneita seuraavana päivänä kun näkee toista.
Viestii voit vaan kirjottaa jotain siitä et olet miettinyt teidän suhdetta ja haluaisit tietää miltä siitä tuntuu yms.

Onnea siulle sen suhteen, toivottavasti homma edistyy!

ViestiLähetetty: Ke Touko 31, 2017 11:44 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

RAAH!!! työstressi pukkaa päälle,useampi kohde samana päivänä ja tunnit on kyllä mitotettu ihan perseelleen,vähemmän tunteja mitä vakkarilla ja silti samat hommat :DD..(mietin vaan miten ******* kerkeän tehdä kaikki kohteet..)

ViestiLähetetty: Ke Touko 31, 2017 8:42 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mun vasen korva on ollu lukossa koko päivän eikä aukee, vaikka tekisin mitä. Lisäks mun päätä särkee.

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2017 9:41 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mistään tu mitään. Eipä ees se kiinnosta nyt kauheasti. Joku antimotivaatiokuoppa kaapannut Hilbertin:P

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2017 10:58 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^Mulla myös antimotivaatio kaikkeen.
Möks, kaikilla muilla tuntuu menevän paremmin..

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Su Kesä 11, 2017 9:38 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
^Ninranda, ehdotan että jos ei miekkonen itse tee mitään, niin tee sinä. Jos kasvokkain puhuminen tuntuu liian kauhealta, niin viesti vois myös toimia. Ajoitat sen vaikka niin, että ettette näe heti esim. seuraavana päivänä, vaan jos siulla on esmes viikonloppu vapaana, niin kerrot sille perjantaina, että molemmat ei sit ole hirmu kiusaantuneita seuraavana päivänä kun näkee toista.
Viestii voit vaan kirjottaa jotain siitä et olet miettinyt teidän suhdetta ja haluaisit tietää miltä siitä tuntuu yms.

Onnea siulle sen suhteen, toivottavasti homma edistyy!
Homma edennyt :D jätkä ei ole vielä tunnustanut mitään, mutta "ihan vahingossa" whatsappailtiin eilen 1 ½ tuntia :D suunniteltiin yhteisen firman perustamista jne jne. Ja kaikki lähti liikkeelle mun ärsyyntymisestä töihin, jolloin hän lohdutti kertomalla, etten ole tehnyt mitään väärää ja siitä se juttu lähti sitten liikkeelle.. ihanan sekavaa, mut oon vielä iha innoissani <3 vaikkei mitään järkympää ole tapahtunut, taidan sitten olla iha taivaissa, kun jotain oikeesti tapahtuu.

Toisaalta, nyt kun aiheeseen päästiin: mun pomo on perseestä. Ihan suoraan sanottuna. Torstaina mua tosiaan vitutti, kun ehdin jo maksamaan suurimmalle osalle lomapalkat ja hän tulee ja ilmoittaa, että olen laskenut KTA:t päin sanonko mitä. Kuulemma nämä ja nämä tunnit olisi pitänyt lisätä. Ainut vain, että kysyin häneltä jo aikoja sitten, todistajien läsnäollessa, että kuuluuko ne laskea mukaan (ei kuulunut). Joten, jouduin laskemaan kaikille uuden KTA:n ja soittamaan 2/3 jätkistä "öööh sori, teille on maksettu liikaa palkkaa, maksakaa takaisin tää erotus" (KTA oli siis laskenut). Ensimmäisen puhelun aikana miltei itkin, koska olin todella ahdistunut enkä olisi halunnut soittaa ko. puhelua, loput sujuivat jo melko lailla paremmin.

Vieläkin raivostuttaa ja en oikeastaan haluisi mennä lainkaan huomenna töihin, mutta onneksi tämä edellä mainittu rakkaani ja hänen kaverinsa ovat siellä (juuri se hemmo, jolle soitin ensimmäisenä ja joka luultavasti soitti mun puhelun jälkeen mun rakkaalle, että mä miltei itken stressistä ja ahdistuksesta. Jep ja tämä on myös se sama tyyppi, joka koittaa saada rakkaani paljastamaan tunteensa, josta siis kerroin ekassa viestissäni :D )

MUOKKAUS 13.6.2017
Ohohoh nyt on tullut pari päivää soudettua ja huovattua edestakaisin nyt tätäkin asiaa, ihan vaan siltä kannalta, että kaikki on nyt varmasti sekaisin. Pomo muuttaa mieltään 24/7, työntekijät tykkää ku joutuu makselemaa takaisin (onneks kaikki on mun puolella) ja kuka saa selvittää sotkun. Toivottavasti huomisesta ei tule samanlaista päivää, kuten maanantaista ja tästä tiistaista. Ai nii, pomo on päättäny mustamaalata mua firman osakkaille ja työnjohtajille :D tämä kaikki on kuulemma minun aikaansaannostani ja minä olen päättänyt nämä kaikki asiat itse. Kuka onkaan vastuussa firman raha-asioista ja samainen kuka tekeekään ne päätökset, joita minä seuraan?

someone get me young child, i have wisdom to pass on!

ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2017 10:22 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Outs Ninra:X Toivottavasti kaikki menee hyvin (sun kannaltasi)! Tympeää käytöstä pomoltasi.

Politiikka. Ällömöllösedät. Ja ällömöllötädit. Ja yök.

ViestiLähetetty: Ke Kesä 21, 2017 11:25 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Oh, mahtava kesäflunssa! Pärskin niin että ikunat helisevät.

ViestiLähetetty: Su Kesä 25, 2017 4:23 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Kurkku kipiä. Ja nilkassa outo punanen pahkura jota kutisee niin maan vietävästi.

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: To Kesä 29, 2017 10:40 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Toivon, että arvottomuuteni oisikin vaan tunne.

ViestiLähetetty: Ke Heinä 19, 2017 2:32 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

No totta kai eräs bändi päättää ex tempore ilmottaa lisäkeikoista sen jälkeen ku kaikki rahat meni jo ja ei oo aikaa mihinkään :) 3.11. keikka Berliinissä. Jos en pääse nii päädyn todnäk hukuttautuun omaan v*tutukseeni hyvin äkkiä.

ViestiLähetetty: Ti Elo 15, 2017 10:58 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
No totta kai eräs bändi päättää ex tempore ilmottaa lisäkeikoista sen jälkeen ku kaikki rahat meni jo ja ei oo aikaa mihinkään :) 3.11. keikka Berliinissä. Jos en pääse nii päädyn todnäk hukuttautuun omaan v*tutukseeni hyvin äkkiä.
Milles näyttää, oletko pääsemässä?

Pih, löysin jalkapohjistani mustelmat. Eka kerta muuten! Oli tooodella hyvä idea mennä kahlailemaan avojaloin superkivikkoiseen veteen viikonloppuna. Sen kivun jälkeen ei sinällään ole ylläri, että tuli mustelmat. Ja voin sanoa, että särkeepi muuten vieläkin aika tehokkaasti.

ViestiLähetetty: Ti Elo 15, 2017 6:31 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

^ Totesin että fuck it :D Lippu on ja hotellikin jo. Duuni tosin vissiin meni alta koska työharkka ja reissu putkeen...

Kaikkialle sattuuuuu. Eka työharkkapäivä takana.

ViestiLähetetty: Ke Elo 16, 2017 12:09 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Miks meidän uuden kämpän olkkarissa pistorasiat on sijoitettu niin tyhmästi. Pitäis hommata semmonen kolmimetrinen jatkojohto että saan koneen kiinni seinään :p

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 353 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 118 19 20 21 2224 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00