Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Loka 17, 2019 6:08 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 353 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 120 21 22 23 24
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Valitustopic
ViestiLähetetty: Pe Helmi 02, 2018 1:26 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

kyllä minä niin mieleni pahoitin! kaupassa käydessäni huomasin että kaupalle kääntyvällä tiellä oli joku juuttunut autollaan lumeen,no itse kun olen auttavainen niin olisin toki mennyt apuun,noh koitin kysyä kaveriksi semmosta tuntematonta keski-ikästä naista työntämään kanssani sitä autoa. tämä kävelee pokkana ohi ja sanoo että ei hän tuommoiseen rupea,kyllä pistää vihaksi?! aatella jos olisi vaikka onnettomuus tapahtunut siinä silmien edessä,luultavasti tämä nainen ei olisi siitäkään välittänyt.... MURH!

ViestiLähetetty: Pe Helmi 02, 2018 11:47 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^ No mutta suomalaistenhan pitäisi olla niin rallikansaa että tuossa tilanteessa olisi pitänyt olla vähintään kymmenen ihmistä työntämässä ja pari-kolme tyyppiä varmistamassa että kuskilla on kaikki ok :D Ei vais, tökeröä toimintaa tuolta ihmiseltä. Miten tilanne lopulta ratkesi?

ViestiLähetetty: La Helmi 03, 2018 2:29 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^ sitä en sitten tiedä miten se ratkesi kun lähdin kotia kohti mutta kyllä hävetti jättää toinen sinne auton kanssa..mutta faktahan on se kun olen pienikokoinen niin en todellakaan olisi yksin jaksanut sitä autoa sieltä veivata.

ViestiLähetetty: Su Helmi 04, 2018 2:43 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Juu, olin ajelemassa kaupungille kun joku jäi pakulla lähitiellä vähän ojan puolelle jumiin. Justiin vuosi sitten keväällä semmoiseen inhottavaan aikaan muistaakseni, kun toi tie ei oikein ollut hyvässä kunnossa. Ajoin totta kai ohi mutta... no, eihän siinä omatunto soinut olla pysähtymättä sitten kummiskin siihen jokusen metrin päähän. XD Kyllähän se ukko vähän oli huvittuneen oloinen kun tämmöinen 160-senttinen, toki paksu ja varsin voimakasjalkainen mutta hyvin kaukana mistään voimailijasta... ellei ylipaino sitten ole ylivoimaa. Enivei, ihan kuin tämmöinen akka olisi kauhean paljoa siinä voinut tehdä.

Mutta ei siitä voinut vain ajaa ohi.

ViestiLähetetty: Ke Helmi 21, 2018 10:20 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Voi luojaaaa alkaa ärsyttää ihan toden teolla. Mulla on elämäni ensimmäinen palkallinen hiihtoloma, olin suunnitellut kaikkea kivaa tekemistä ja asioiden hoitamista kun ei niitä työpäivän aikana oikein voi hoitaa, mutta eikös mulle sitten iske influenssa. Mulla on sunnuntaista asti ollut kuumetta yli 38. En saa syötyä enkä saa nukuttua. Se siitä rentouttavasta lomasta. Turhauttavinta on, että mulla oli syksyllä kestoflunssa ja monesti tosi kurja olo, mutta ei kertaakaan kuumetta, joten en kehdannut saikuttaa. Tuntuu jotenki niin epäreilulta! Taatusti vielä paranen viikonloppuun mennessä, ettei tarvi olla päivääkään pois töistä. (Paraneminen olis kyl kiva joka tapauksessa.) Ärsyttää myös etten voi nopeuttaa paranemista mitenkään, virukset on vaan kärsittävä. Ja kirsikkana kakun päällä mulla on aivan jäätävät iskiaskivut, en pysty esim. kumartumaan ja makaaminen ja istuminen sattuu. Mut ehkä mä nyt sit sairastan koko vuoden edestä eikä tarvi en tulla kipeeks uudestaan.

ViestiLähetetty: To Helmi 22, 2018 10:40 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Voi luojaaaa alkaa ärsyttää ihan toden teolla. Mulla on elämäni ensimmäinen palkallinen hiihtoloma, olin suunnitellut kaikkea kivaa tekemistä ja asioiden hoitamista kun ei niitä työpäivän aikana oikein voi hoitaa, mutta eikös mulle sitten iske influenssa.
Oletko käynyt lääkärissä? En tiedä millä alalla työskentelet, mutta jos alallasi on työehtosopimus, talvilomaa on ehkä mahdollista siirtää sairastumisen vuoksi. Eli muuttaa vuosiloma sairaslomaksi ja säästää vuosilomapäivät myöhemmin pidettäväksi.

ViestiLähetetty: To Helmi 22, 2018 2:28 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Voi luojaaaa alkaa ärsyttää ihan toden teolla. Mulla on elämäni ensimmäinen palkallinen hiihtoloma, olin suunnitellut kaikkea kivaa tekemistä ja asioiden hoitamista kun ei niitä työpäivän aikana oikein voi hoitaa, mutta eikös mulle sitten iske influenssa.
Oletko käynyt lääkärissä? En tiedä millä alalla työskentelet, mutta jos alallasi on työehtosopimus, talvilomaa on ehkä mahdollista siirtää sairastumisen vuoksi. Eli muuttaa vuosiloma sairaslomaksi ja säästää vuosilomapäivät myöhemmin pidettäväksi.
Juu, lääkärissä kävin ja sainkin saikkua. Oon kaupungin päiväkodissa määräaikaisella sopimuksella töissä, joten mun lomapäivät on käytännössä ongelma työnantajan näkökulmasta, koska rahaks niitä ei muuteta eli kaikki on pidettävä pois ennen sopimuksen loppua (=ennen kesää, ja mun lomapäivät yleisten loma-aikojen ulkopuolella tarkoittaa, että meidän ryhmässä on liian vähän henkilökuntaa - sijaisiahan ei oteta). Kyllä mä loman siirtämistä mietin, mutta en jaksa alkaa säätää, se aiheuttais liikaa vaivaa kaikille.

Mut tänään onneks on jo parempi olo eikä vielä ainakaan oo kuume noussut! Kannattaa näköjään aina valittaa.

ViestiLähetetty: Su Huhti 01, 2018 1:25 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Minen osaa käyttää tätä Radolaa enää x(

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 353 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 120 21 22 23 24

Kaikki ajat ovat UTC+03:00