Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Loka 23, 2018 9:08 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 58 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Menkat
ViestiLähetetty: Ke Heinä 20, 2016 1:54 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

eilen alko menkat,voi taas tätä iloa :__:,no positiivista on se että ei oo kipuja ollu onneks.

ViestiLähetetty: To Heinä 21, 2016 3:44 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Siis joo mulla ei oo menkkoja ollu moneen kuukauteen. En ees muista millon viimeks oon tampoonia käyttäny, saatika ostanut :D katon nyt jos ei ala tän liuskan jälkeen ni ostan raskaustestin. Oon kyl ajallaan syöny pillerit mitä nyt joskus vähän myöhässä.. Onko se normaalia että pillereitten kanssa ei tuu ollenkaan menkkoja? Ei sillä että se mua haittais mutta onko se muuten haitallista tms.

ViestiLähetetty: To Heinä 21, 2016 4:24 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Siis joo mulla ei oo menkkoja ollu moneen kuukauteen. En ees muista millon viimeks oon tampoonia käyttäny, saatika ostanut :D katon nyt jos ei ala tän liuskan jälkeen ni ostan raskaustestin. Oon kyl ajallaan syöny pillerit mitä nyt joskus vähän myöhässä.. Onko se normaalia että pillereitten kanssa ei tuu ollenkaan menkkoja? Ei sillä että se mua haittais mutta onko se muuten haitallista tms.
Jos oot pitänyt taukoviikot normaalisti, niin kyllä menkkojen pitäisi tulla. Pilleritkään ei kuitenkaan ole 100% varma ehkäisy oikeinkaan käytettynä, joten ehkä se raskaustesti kannattaisi kipaista hakemassa. Toki menkattomuus voi johtua vaikka stressistä tai äkillisestä painon tippumisesta, mutta ensimmäisenä olisi varmaan fiksua sulkea se raskaus mahdollisuuksista.

I think I'm fallin' asleep
But then all that it means is I'll always be dreaming of you

ViestiLähetetty: Ti Huhti 04, 2017 8:57 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Missä on miun menkat D: 2 viikkoa myöhässä...

ViestiLähetetty: Su Huhti 09, 2017 9:51 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Tietääkö joku jonkun hyvän lääkeappin, johon voisi merkata paljonko ja milloin on ottanut lääkkeitä? Alkaa pelottaa, että saan mahahaavan, kun en ikinä muista milloin olen ottanut kipulääkettä ja kuinka paljon.. Ainoat mitkä löysin eivät tarjonneet mahdollisuutta merkitä muistiin puolikkaita tableteita. Ja kun kuukautiskivut on niin veemäiset, että lääkkeen vaikutus alkaa aina kovin hitaasti.. En onneksi usein tarvitse kuin parina päivänä, mutta silti alkaa hirvittää. Oma kalenterini puhelimessa on niin kämänen ettei ole tosikaan ja kuukautiskalenteriin on työlästä merkitä kellonaikoja..

ViestiLähetetty: La Huhti 15, 2017 1:09 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Eivätpä olleetkaan sitten kun vaan sellaset reilut 3 viikkoa myöhässä : ))
Jos yrittäis olla vaikka vaihteeks epälaiska ja koittaa käyttää tuota kuppiakin. Oon omistanu sen jotain 4 vuotta, mut en oo käyttäny aikoihin, koska laiskuus. Piti ihan googlatakin jo, et kauankos sitä taas pitikään keittää...

ViestiLähetetty: Ke Touko 24, 2017 10:36 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Jos oot pitänyt taukoviikot normaalisti, niin kyllä menkkojen pitäisi tulla. Pilleritkään ei kuitenkaan ole 100% varma ehkäisy oikeinkaan käytettynä, joten ehkä se raskaustesti kannattaisi kipaista hakemassa. Toki menkattomuus voi johtua vaikka stressistä tai äkillisestä painon tippumisesta, mutta ensimmäisenä olisi varmaan fiksua sulkea se raskaus mahdollisuuksista.
Mulla oli alkuvuodesta päällä tällane tilanne, syön siis pillereitä. Seksielämää jonkin verran, pikkujouluissa 2016 en ole ihan varma, mitä tapahtui, kiitos vodkan, itsetehdyn salmarin ja lukuisien röökien ja vielä lukemattomienkin alkoholiannosten jälkeen. Never again.

Joulukuu 2016 menkat ihan normisti (tuli siis ennen meidän firman pikkujouluja)
Tammikuu 2017 ei menkkoja
Helmikuu 2017 ei menkkoja, ostin 2 raskaustestiä
Maaliskuu 2017 menkat tuli, sitä ennen kävin vielä julkisella sektorilla varmistamassa raskaustestin tulokset, jonka tulokset otettiin siis virtsanäytteestä. Hoitaja sanoi, että joskus käy niin, että elimistössä ei ole riittävästi hormonitoimintaa käynnistämään menkkoja, niistä ei pidä huolehtia
Huhtikuu 2017 ei menkkoja. Ja koska en ole ollut sängyssä sitten viime marraskuun jälkeen ja kolme testiä oli ollut negatiivisiä, niin olin 100 % varma, etten ollut raskaana.
Toukokuu 2017 menkat tuli
Kesäkuuta odotellessa...

Naurettavaa, että kaikkialla neuvotaan, että ei saa stressata.. kyllä sitä väkisinkin alkaa stressaamaan, ku ei menkkoja näy eikä kuulu kahteen kuukauteen! Mulla kyllä helpotti toi maaliskuun negatiivinen testitulos kaikista kolmesta testistä, niin iso osa stressistä haihtu siihen. Sitten firmassa iski YT:t päälle ja tervetuloa takaisin, rakas stressi, et sä ollukkaa ku kaksi viikkoo vaan poissa <3

Se terveyshoitaja sano muuten, et se on kyllä iha normii, ettei menkkoja tule, mikäli syö pillereitä, sen kun vaan jatkaa. Missään tapauksessa ei saa keskeyttää pillereitä.

someone get me young child, i have wisdom to pass on!

ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2017 5:55 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mulla on menkat kolmen kuukauden välein :D Ei oo reiluu.
Verta tulee aivan saamaristi koko sen kahdeksan päivää, minkä menkkani kestävät ja sit yhtäkkiä stoppaa. Kipuja mulla ei ole, ensimmäisellä puolikkaalla mulla tulee vaan päivän aikana välillä vatsakramppeja mut ne menee ohi 5-10 minuutissa. Menkkojen aikana oon kans paljon räjähdysherkempi, mut onneks äiti tietää sen ja tuo mulle sillon kaupasta aina suklaata, joka auttaa =)

Nyt on menossa kai kolmas päivä, ja yh huomenna ois koulussa liikuntaa, eli yleisurheilua :c Pitää varmaan ilmottaa opelle etten voi juossa, kun tuntuu että se on se mikä saa parhaiten laukaistua noi kivut.

ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2017 6:10 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mul alko menkat eilen ja voi tätä riemua taas,karseet vatsakrampit ja ei oo mitkää niukat vuodot..

ViestiLähetetty: La Syys 02, 2017 9:12 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

X))

Viimeksi muokannut Kehveli, To Loka 26, 2017 10:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Su Syys 03, 2017 12:25 am 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Mulla meni varmaan kans se 3 kk, en oo varma ku siitä on sata vuotta, ja omat oireet oli lähinnä epäsäännöllisyys.

ViestiLähetetty: Ke Joulu 06, 2017 10:54 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mul on ollu nyt menkat kaks viikkoa ja lopultakin ne alkaa vähän vähentyä. En ymmärrä, ei mulla oo näin kauan kestäny koskaan menkat sitten 12-vuotiaan.

ViestiLähetetty: Ti Loka 02, 2018 1:53 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

yhh vauvahaaveiden takia olen pettynyt että menkat alko viimetipas,olin täl kertaa ihan varma et ne ei ala. Säännöllinen kierto ja ne oli vähän myöhäs normaalista..jos jotain positiivista niin kipuja on ollut tosi vähän..voi prkle.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 58 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+03:00