Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Huhti 24, 2018 9:28 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ke Tammi 18, 2017 6:07 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Tässähän kävi nyt sitten niin että ihastuin yhteen ruotsalaiseen kaveriini ja se minuun (tosin molemmat melko platonisesti, ollaan molemmat aseksuaaleja ja ruotsalainen myös aromanttinen, mä oon... en edes tiiä) ja nyt ollaan kimpassa :D

ViestiLähetetty: Su Tammi 29, 2017 8:30 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Ulisin joskus syksyllä poksissa että olin ihastunut mun luokkakaveriin mut onneks pääsin siitä yli koska se on mulle niin läheinen ystävä ja kuitenkin se selas mun vieressä Tinderiä yms. niin tuntu kohtalaisen pahalta..

Syy miks pääsin siitä yli on ehkä maailman ihanin jätkä johon tutustuin joku kolme kuukautta sitte ja en oo ehkä koskaan ihastunu niin nopeesti ku ihastuin tohon. Oon kaivannu monta vuotta elämääni sellasta tasapainosta ihmistä joka hyväksyy mut sellasena ku oon ja musta tuntuu et nyt oon vihdoin löytäny sen kaikkien epäterveiden parisuhteiden jälkeen. En nyt innostu ihan järjettömästi ku ei tässä kuitenkaan oo kauaa säädetty mutta musta tuntuu että tässä ois ihminen joka ei hajota mun mielenterveyttä jos me nyt yhteen päädytään. Kasvokkain ollaan nähty vasta pari kertaa mut tekstataan joka päivä melkeistään koko ajan ja puhutaan puhelimessa niin perinteisesti ku videopuheluitaki (jolloin se soittaa mulle kitaralla kaikkee söpöä).

En tiiä tuleeko tästä oikeesti mitään kun on vielä niin aikasta sanoa mutta tää kaikki on mulle jotain niin ihmeellistä et mun ei tarvi kyseenalaistaa joka kerta kun se sanoo jotain söpöä mulle koska tiiän että se tarkottaa sitä ja aiemmissa parisuhteissa en oo oikeesti voinu tietää.

ViestiLähetetty: La Helmi 11, 2017 6:45 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Korjaus/lisäys ylempää löytyvään viestiini: tulihan siitä jotain ja nyt ollaan parisuhteessa :'DD hups! Mut on se vaan ihana.

ViestiLähetetty: Su Helmi 12, 2017 11:35 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Taas sitä ollaan ihastuneita. Tiedän kuitenkin, etten ole ainoa joka on ihastunut kyseiseen tyyppiin, eikä hän lisäksi taida olla edes kiinnostunut minusta. Eipä se haittaa, tykkään siitä kuplivasta tunteesta mikä tulee kun herra hymyilee tai juttelee minulle :3

ViestiLähetetty: Su Kesä 11, 2017 10:20 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Vajaa 5 kk yhdessä S:n kanssa. Tapasin sen ekaa kertaa huhtikuussa noin klo 6:10 aamulla Berliinin pääbussiasemalla. Se tuli Berliiniin kaveriltaan, ja me (kaverin, myöskin S :D, vielä liityttyä mukaan) jatkettiin matkaa Tukholmaan samana iltapäivänä. Ihan tajutonta. Olin edellisenä iltana ollu keikalla ja nukkunu meikit päässä n. 2 h, se oli matkustanu koko yön, ja mulla oli niin rento olo sen kanssa. Mentiin mun hotellihuoneeseen ja nukuttiin vierekkäin siinä aamu-unoset. Tukholmassa mä ja se majotuttiin makuuhuoneeseen ja kaveri olkkariin, ja Helsingissä sama järjestely.

Oon aina tosi epävarma kun tapaan ihmisiä ekaa kertaa, ja varsinkin, kun yhteinen kieli ei oo kummankaan äidinkieli :D S puhuu ihan tajuttoman hyvää englantia ja mäkin kyllä puhun ihan sujuvasti. Ja se oli koko ajan niin luontevaa. Se on kaikkea muuta ku halipusi-ihminen, ja se on mulle ihan okei. Se halas mua ihan supertiukasti ja pitkään kun nähtiin sillon aamulla ja mulle tuli siitä ihan superhyvä fiilis, kun se ei tykkää halailusta. Ja se on sanonu pari kertaa, että kun mä ja kaveri saatettiin se lentokentälle Helsingissä, niin sille tuli heti ikävä meitä molempia. Eikä se ikävöi ihmisiä. Ainakaan heti.

Olin S:n kanssa n. 6 päivää aika lailla koko ajan. Me käytiin kaks kertaa kattomassa Tokio Hotelia, me käytiin läpi aivan helkkaristi liikaa tunteita Tukholman iskun aikana ja itkettiin yhdessä sohvalla sen kääntäessä mulle ja toiselle S:lle uutisia ruotsista englanniks. Se teki meille ruokaa ja sano mulle, etten saa lähteä hakemaan yhden kaverin unohtunutta passia. Saisin sen aamullakin. Niin sainkin, ja mulla oli niin hyvä olo siitä kuinka joku välittää musta niin paljon, että sanoo noin.

Ehkä tajuttominta on se, miten se käyttäyty Helsingin konsertin aikana mua kohtaan. Mua ahdisti useammastakin syystä ennen keikan alkua ihan hirveesti, tärisin ja itketti. Ja mitä tekee mun läheisyydestä välittämätön tyttöystäväni? Se hali ja paijas mua. Ja kun me ootettiin meet and greetin alkua, se letitti mun tukkaa.

Mä vaan tykkään siitä ihan sairaasti. Ilmotin töihin että oisin työharkassa viikon pidempään ku oikeesti oon, vaikka oon syyslomalla. Ihan vaan että voin mennä sen luo. S muuttaa omaan kämppään nyt tän kuun aikana ja mä niin meen sinne syksyllä.

Kauhee romaani, onnea jos joku luki :D

ViestiLähetetty: Su Kesä 11, 2017 10:39 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

*Hilb-täti aawwittelee*

ViestiLähetetty: Ma Kesä 12, 2017 12:24 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Aww ihanaa kuulla Unique <3 Ja kaikille muillekin joilla pyyhkii hyvin :)

Mulla itelläni pyyhkii myös melkoisen hyvin, meillä on nyt poikaystävän kanssa kämppä jonne muuttaa elokuussa kun palaan takaisin Suomeen! Odotan sitä ihan todella innolla, ollaan jo sisustusta yhdessä suunniteltu ja se saa mut hirveen hyvälle tuulelle. En oo poikaystävääni nähny sitte huhtikuun alun, mutta tää auttaa ikävään kyllä hyvin. Ja enää pari viikkoa ni se tulee käymään täällä :)

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: Ma Kesä 12, 2017 12:31 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

*Hilb-täti jatkaa aawwittelua*

ViestiLähetetty: Su Syys 10, 2017 12:53 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mitäs ihmettä :D Ihastus tähän tyyppiin josta aijemmin puhuin hiipu hiljalleen pois ja vielä pari viikkoa sitten elin huoletonta elämää. Sen jälkeen tutustuin kaverin veljeen ja taas sitä mentiin xd

Ja arvatkaa mitä!
Nyt mä sitten seurustelen tän kyseisen tyypin kanssa :D En oo nähny sitä kertaakaan, mut me jutellaa päivittäin puhelimen välityksellä. Tyyppi on tosi mukava ja sillä on ihan samanlainen huumorintaju ku mulla. Me ei olla sellane ällösöpö pari, mut musta on hauskaa kun se välillä sanoo mua nätiks ja kun keksin jonku hyvän jutun seki alkaa käyttää sitä x)

Tyypin sisko pitää meitä jonain vuosisadan rakkaustarinana, vaik tosiasiassa meidän suhde alko silleen "Hei aletaako olee?" "Vois" "Oikeesti?" "Joo". Muutenki se on aina wappiryhmässä sekoilemassa kun meil on joku keskustelu meneillään. Ihailtavaa siinä pojassa on myös, et vaikka samassa ryhmässä on minä, sen oma sisko, paras kaveri ja meidän yhteisiä ystäviä, se käyttäytyminen ei poikkea millään tapaa siitä millainen se on yksässä. Tai siis et se ei esitä mitään, ihan avoimesti laittaa siel ryhmäs viestii sillee "Mullapa onki nätti tyttöystävä :3"
Ja sit se sisko on taas kiljumassa :roll:

Tää viesti on toosi sekava mutku oon vaa ilone ja aaaaaa rakastan sitä tyyppiä X)

ViestiLähetetty: Ma Syys 11, 2017 9:57 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Lainaa:
Ja mitä tekee mun läheisyydestä välittämätön tyttöystäväni? Se hali ja paijas mua.
Kuulostaa unelmalta
Kuulostaa totta vie ihanalta olennolta ^^

Lovestory of my life: 5v piirittänyt tyyppi menetti kiinnostuksensa heti kun sen avioero astui voimaan :D Ja heti perään innostui toinen tyyppi joka erosi 2kk sitten. Huoh. Protip: jos koetat iskeä daami, älä ala iskemään sen ystävää heti kun daami numero 1 on poistunut juhlista. Tytöt jakaa asiat keskenään, ja tieto sarjaiskemisestä kyllä tavoittaa joka tytön.

ViestiLähetetty: Ma Syys 11, 2017 5:56 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Poikaystäväni hehkuttaa kovaan ääneen parhaillaan siitä, että me pussattiin sen simssissä.
How cute is that :D

ViestiLähetetty: Pe Syys 29, 2017 9:04 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

En ole ihastunut&rakastunut vol 1

ViestiLähetetty: Pe Syys 29, 2017 10:13 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Poikaystäväni hehkuttaa kovaan ääneen parhaillaan siitä, että me pussattiin sen simssissä.
How cute is that :D

Awww! Kuinka mielettömän sööttiä <3

ViestiLähetetty: Ma Huhti 09, 2018 7:40 pm 
Poissa
Nuoska
Nuoska

Ittellähän on käynyt nyt niin että näin pitkän vuoden aikana en ole muutakuin kaihtanut lähentymistä ihmisten kanssa kun viimeisemmästä suhteesta ei jäänyt kovin hyvä maku suuhun. Äippä on kummastellut ettei mulla ole ollut tämän kyseisen poikasen jälkeen minkään näköistä säätöäkään, kun enhän mie ole kamalasti kelleen voinut avoimesti kertoa kyseisestä suhteesta. No tietenkin ainahan ne sanovat että kun kohdalle tulee tietty ihminen niin kyllä se kolahtaa- ja käin kävi! Tämä aihe on kuitenkin hankala sillä kyseinen henkilö on juuri täyttänyt sen 20v ja olen tämmöinen 16 vuotias nassikka...:,) Hää on toiminut nyt usein koulussamme sijaisena jonka kautta oon tutustunut. Eli siis TODELLA outoa ja omasta mielestä häiritsevää tälläinen... Henkilö on aina vain niin mukava sekä positiivinen joka on mukavaa piristettä päivääni kun ei mikään toimi ja normisti opettajat kettuilevat kauhiasti. Mutta niinkuin aina, kyllä siitä ajan kanssa yli päästään.. ^^

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+03:00