Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Syys 24, 2018 10:49 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: La Helmi 20, 2016 10:14 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Varmaan jokaiselle Sims 2 pelaajalle jossain vaiheessa tutuksi tullut ilmoitus: Virhe sovelluksessa. Sovellus suljetaan.

Millaisilla tempuilla olette päässeet tästä eroon?

Mun legacyn jatko on pahasti vaakalaudalla, koska naapurusto on alkanut kaatuilemaan :( Aluksi tuo ihana virheilmoitus tuli aina siinä vaiheessa, kun olin sulkemassa peliä. Tämän kanssa pystyi vielä elämään, kun ei haitannut varsinaista pelaamista. Nyt sitte ongelma on muuttunut astetta pahemmaksi, peli saattaa nakata tuon ilmoituksen ilmoille esim. kun sim käyttää puhelinta. Haittaa jo vähän enemmän pelaamista.

Tuntuu, että olen kokeillut jo kaikki temput. Palautin käyttöön muutaman viikon takaisen varmuuskopion, jolloin naapurusto ei vielä kaatuillut. Ei auttanut, naapurusto kaatuilee silti.

Poistin downloads-kansion tilapäisesti kokonaan, ajatuksella että joku ladattu aiheuttaa kaatuilun. Ei auttanut, naapurusto kaatuilee silti.

Poistin pelin kokonaan koneelta ja asensin uudelleen. Kun käynnistin pelin ilman ladattuja ja ilman legacynaapurustoa, peli toimi moiteettomasti eikä virheilmoitusta tullut edes pelin sulkemisen yhteydessä. Heti kun asensin vanhat pelitallennukset legacynaapurustoineen, kaatuilu alkoi taas.

Mulla on käytössä HoodChecker ja poistan .cache tiedostot aina ennen pelin käynnistämistä. Eli ei apua näistäkään. Alkaa pahasti näyttämään, että legacynaapurusto on tullut tiensä päähän :(

ViestiLähetetty: La Helmi 20, 2016 12:56 pm 
Poissa
Lumilyhty
Lumilyhty

Kuulostaa pahasti siltä, että naapurustosi tiedostot on korruptoituneet. Itselläni samainen ilmoitus tulee ja peli kaatuu, kun pelaan keskiaika teemaisilla ladatuilla ja aina samassa kohtaa, kun selaan ostotilassa koristeiden sekalaiset osion viimeiselle sivulle. Ladatut olen käynyt läpi poistamalla kaikki ja lisäämällä kaikki takaisin vähän kerrallaan katsoen, että jos joku niistä aiheuttaisi ongelmaa. Mistään en ongelmaa löytänyt ja ongelma poistuikin, mutta palasi taas uudelleen.

Hmm..ratkaisua en kyllä osaa sanoa enkä tiedä onko mitään tehtävissä jos pelin uudelleen asennuskaan ei auttanut. Simien pelastamiseksi voit käyttää tietty SimPeä ja kloonata simisi, mutta perhettä ja sen historiaa se ei tietenkään pelasta. :c

ViestiLähetetty: Ma Loka 10, 2016 8:08 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Itselleni kävi juuri sama legacy-naapuruston kanssa. Kolmas sukupolvi muutti legacytaloon, yritin pelata tontilla ja kaboom, virhe sovelluksessa. :( Ladattuja on kyllä pilvin pimein, alanpa tässä siis selvittämään niistä ensin... Onko kukaan saanut ratkaistua tätä ongelmaa?

ViestiLähetetty: Pe Loka 21, 2016 6:55 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Mulla ei edellisellä koneella tehnyt tätä, mutta nykyisellä tekee. Arvelen sen johtuvan Windows 10:stä. On olemassa se jokin "korjausohjelma" joka korjaa jotain virheitä, voin etsiskellä sen jossain vaiheessa, en olekkaan kokeillut tällä koneella. Muuta ratkaisua en ole keksinyt kuin usein tallentamisen.

ViestiLähetetty: La Heinä 01, 2017 1:21 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mulla on alkanu sims tekee tätä jo käynnistysvaiheessa... :( eipä tarvi pelailla.. enkä jaksa asennella uudelleen.

ViestiLähetetty: La Heinä 01, 2017 3:05 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mulla tekee toisinaan tätä käynnistysvaiheessa, ja silloin olen yleensä unohtanut poistaa .cache tiedostot.

ViestiLähetetty: La Heinä 01, 2017 9:54 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

mulla ei vaikutusta .cache-tiedostojen poistolla :( latasin semmosen ku graphics rules maker ja säädin sitä kautta grafiikka-asetuksia. tämän jälkeen oon jopa päässy peliin asti, mutta menee hetki ja taas "sovellus suljetaan" ..

ViestiLähetetty: To Loka 12, 2017 1:01 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Minulle tuollaista tapahtuu hyvin hyvin satunnaisesti, mutta yleensä se tapahtuu yhteisö rakennusten rakentamisen jälkeen kun siirryn ostos/rakennustilasta asetuksiin ja pelin musiikki pätkii pari kertaa sinne siirtyessä ja hiiri muuttuu koneen lataamishiireksi. Kun valitsen Windows-merkistä, niin kone ilmoittaa tuon. Se on mulla hyvin harmiton ja myös hyvin harvinaista :) . Joskus se sattuu juuri huonoon hetkeen, mutta onneksi se tapahtuu vain rakennusprojectien tallennuksen yhteydessä :).

Jankasinko jostain asiasta liian monta kertaa :D ..?

ViestiLähetetty: Ti Marras 28, 2017 1:47 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Hei. Mulla tulee tuo ilmoitus kun yritän päästä omaan tekemään naapurustoon. :( Sitä ei ole tullut aiemmin, mutta nyt se tulee aina kun yritän päästä sinne, pääsen tämän naapuruston kauppa-alueelle. Siellä asuvat simit eivät pääse päänaapuruston yhteisötonteille ja jostain syystä ne yhteistontit ei näy valikossa. Siellä olevat simit kuitenkin pääsevät kauppa-alueelle ja heidät voi pyytää asumaan kauppa-alueelle. Mutta helpointa tosin olisi jos he saisivat asua omassa kotonaan päänaapurustossa. :/

Tietääkö joku miten voisin saada ongelman ratkottua? :O :)
Sillä palan halusta pelata niillä perheillä jotka jäivät naapurustoon "vangeiksi" xD .

ViestiLähetetty: To Marras 30, 2017 1:00 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Kuulostaa ikävä kyllä siltä, että naapurustosi on korruptoitunut :/

Jos et ole poistanut .cache tiedostoja niin ihan ekana kannattaa tehdä se.

Sitten, jos käytät pelissäsi ladattuja, voit kokeilla siirtää downloads kansion tilapäisesti pois pelitiedostoista ja kokeilla avautuuko naapurusto sitten. Ehkä joku viallinen ladattu aiheutaa naapuruston kaatumisen.

Voit myös kokeilla skannata naapuruston HoodCheckerillä, mutta kuten tuolla linkin takana lukee, Checker ei ehkä toimi jos naapurustosi on jo vioittunut :/

ViestiLähetetty: To Marras 30, 2017 5:06 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Kiitos neuvoista!🙂 Pitää seuraavaksi kokeilla tota Hoodcheckeriä.. 😐 🤔

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00