Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Loka 16, 2019 6:04 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: To Helmi 18, 2016 8:46 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Uaah, koetin pitkästä aikaa kunnolla kuvailla, eli tehdä sitä, missä olen maksimaalisen huono, pelissäni. Ja mitä selviskään? Ensinnäkään Ultimate Collectioni ei anna ottaa kuvia Print Screen napukalla (vaan se napukka ottaa kuvan ihan pelin alla pyörivästä näkymästä), ja toisekseen pelin omalla kameralla otettassa peli tallentaa vain yhden kuvan per pelauskerta.

Kääk, mikä eteen ja avuksi?

ViestiLähetetty: To Helmi 18, 2016 8:48 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Mä käytän Frapsia kuvien ottamiseen, se tuntuu olevan ainoa ohjelma jolla saa koko näytön tilassa muutakin kuin työpöytäkuvia. Mun käyttöjärjestelmä tosin on seiska, et en tiedä miten kympin kanssa toimii.
(lähde: Kakkosen pienet kysymykset)

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: To Helmi 18, 2016 9:04 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Onneksi on vielä seiska käytössä!:D

ViestiLähetetty: La Touko 21, 2016 11:17 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Itselläni on sama ongelma, käytössä Win10 ja pilasinpa sitten Legacyni siihen, kun tajusin pelistä ottamieni kuvien olevan pienen pieniä pikselikooltaan. Ja kuvat siis otin vanhanaikaisesti pelin kameralla. Aion kokeilla seuraavaksi Frapsia.

ViestiLähetetty: La Touko 21, 2016 11:54 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mä taas suosittelen Gadwin Printscreeniä. Tulee hyviä kuvia, jotka voit sitten pienentää vaikka photoshopissa tms vastaavalla ohjelmalla sopivampaan kokoon.
Kätevä ja hyvä ohjelma. Voi toki aluks vaatia pikku säätöä, pelistä ja koneesta riippuen, mut sit kun on saanu asetukset kohdalleen ja valittua kansion jonne kuvat menee, niin riittää kun pelissä ollessas painat printscreen namiskaa. Se toki heittää heti työpöydän puolelle, missä voit tallentaa ottamas kuvan saman tien ja sit heti palata takas peliin.
Toki kai tossa voi varmaan säätää niin, ettei se räpsi ees ja taas pelin ja työpöydän välillä, mutta itse tykkään tehdä niin, ni näen sit millainen kuva tuli ja voin päättää et tallennanko sen vai en ja tarviiko ottaa uus kuva.

Ja niitä pelin kameran kuvan kokoa (tosin suurin taitaa olla vain 600x400 kokoinen) voi säätää sieltä asetuksista, mistä kuvan laatua, näytön asetuksia ja yms juttuja. Veikkaisin näet että vaikka tuo onkin Ultimate Collection, niin siellä on samat asetukset kuin alkuperäisessäkin pelissä.

ViestiLähetetty: La Touko 21, 2016 3:23 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mulla Gadwin tallentaa kuvat suoraan valitsemaani kansioon, josta käyn ne aina myöhemmin läpi ja poistelen turhat. En todellakaan jaksaisi tallentaa itse jokaista kuvaa erikseen ja keskeyttää peliä vähän väliä sen takia.

ViestiLähetetty: La Touko 21, 2016 8:08 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Miul Gadwinkaan ei oikein tunnu toimivan, se saaatta kymmenestä print screenauksesta huolimatta tallentaa vain kaksi kuvaa. Höh. Pitää vielä koettaa säätää sitä toimivaan paremmin. Muutenkin laiska kuvaaja, ja kun tuo vielä tökkii niin aijai...

ViestiLähetetty: La Touko 21, 2016 8:25 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Voisko vika olla ihan siinä PrintScreen-näppäimessa? Gadwinissa voi itse valita sen näppäimen jolla kuvia ottaa. Mulla se on yleensä F8 mutta jos pitää BodyShopissa kuvata niin silloin vaihdan näppäimeksi C. Joskus tuo C unohtuu vaihtaa takaisin F8:ksi ja siitä on seurannut jänniä ylläreitä, kun Gadwin on mulla oletuksena aina päällä, joten mun sims-kuvakansiosta on joskus löytynyt vaikka mitä, kun Gadwin on napannut printscreenin aina kun on painanut C :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00