Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Loka 16, 2019 5:46 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Asennusongelma
ViestiLähetetty: Ke Loka 07, 2015 7:40 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Heippa! Oon taas palaamassa Simsien ihmeelliseen maailmaan, kun sain uuden läppärin. Oon nyt asentelemassa Sim2-peliä ja oon peruspelin jo asentanut. Ongelma on, että asennus tyssää Yliopisto-lisäosan kohdalla (eli eka lisäosa mitä yritän asentaa), kun asennusohjelma alkaa päivittää peruspeliä. Siinä vaiheessa tulee ilmoitus "TS2UPD.exe lakkasi toimimasta" ja asennus keskeytetään. Oon poistanut virusohjelmat pois käytöstä, kun muistelisin että se aiheutti ongelmia kun asentelin pelejä uudestaan vanhalle läppärille. Nyt ei kuitenkaan sekään auta, osaako joku neuvoa? Voiko päivityksen ohittaa jotenkin? Tarkoitus olisi asennusten jälkeen korvata tiedostot vanhan pelin varmuuskopioilla. Läppäri on Asus ja Windows 8-käyttöjärjestelmä.

Viestin otsikko: Re: Asennusongelma
ViestiLähetetty: Ke Loka 07, 2015 10:42 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Moi!

Tuo ongelma on aika yleinen Sims 2 ja uudempien koneiden kanssa. Ite asensin Ultimate Collectionin Originista, joten mulla ei tätä ongelmaa ollut.

Voisit kokeilla ladata netistä Sims 2 päivityksen manuaalisesti ja sen jälkeen yrittää asentaa lisäreitä. Esimerkiksi ModTheSimsistä http://modthesims.info/wiki.php?title=G ... S2_Patches löytyy patchit. Oletko kokeillut muita lisäreitä? Eri järjestyksessä asentaminen auttoi minua (silloin kun ne levyltä asensin).

-miumau

ViestiLähetetty: To Loka 08, 2015 8:33 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Kiitti vihjeistä, mutta ei auttanut :( Yritin asentaa päivitystä manuaalisesti, mutta sama ilmoitus tuli ruutuun. Sen jälkeen kokeilin asentaa Yöelämää ja taas vaati Sim2 4-levyä ja asennus tyssäs taas siihen päivitykseen, sama juttu Kauppa Auki-lisärin kanssa. Onneks on vanha läppäri vielä tallessa ja toimiva, pitää pitää sormet ristissä ja toivoa, ettei ihan heti räjähdä kun on niin vanha jo. Muuten saa ilmeisesti jättää hyvästit lempipelilleen, kun ei pysty enää uusilla läppäreillä pelaamaan :(Mikä toi Ultimate collection on? Paljonko se maksoi? Sekö toimis Windows 8-käyttöjärjestelmässä?

ViestiLähetetty: To Loka 08, 2015 10:01 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Harmi ettei noista ollut apua! Löysin vielä tämän http://answers.ea.com/t5/The-Sims-2/The ... d-p/227016 , siinä on muutama ehdotus asian korjaamiseksi. Enempää en valitettavasti osaa auttaa, ehkä joku on perehtyneempi asiaan?

Ultimate Collectionin sai ladata ilmaseksi, silloin kun Sims 2:sen tuki loppui. En tiedä onko sitä Originissa enää, mutta kannattaa katsoa ja ottaa vaikka suoraan Originiin yhteyttä! Siinä on siis samassa paketissa kaikki Sims 2 lisäosat ja kamasetit ja on tosiaa digitaalisessa muodossa. Mulla ainakin toimii tosi hyvin, resoluution kanssa jouduin tappelemaan, mutta senki sai korjattua GraphicRulesMakerillä. Mulla siis myös win8, mutta Samsungin läppäri.

Muoks./ Osalle Sims 2 jo omistaneista Ultimate Collection on tullut automaattisesti Originin My Games kirjastoon, kannattaa tsekata!

-miumau

ViestiLähetetty: Ma Loka 19, 2015 4:23 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Kiitti kaikille :) Sain pelini asennettua näillä ohjeilla: http://lauransimsblogi.blogspot.fi/2014 ... ows-8.html, jos jollain muulla on sama ongelma niin tuolta linkistä löytyy ohjeet. Pelini toimii nyt hyvin, mutta liikutellessa näkymää näyttö vilkkuu oudosti. Ei kuitenkaan haittaa niin paljoa pelaamista :)

ViestiLähetetty: Ke Marras 18, 2015 8:41 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Ultimate Collectionin kuulemma saa ottamalla yhteyttä Originin tukeen.

Onko tämä muka totta? :oho:

ViestiLähetetty: To Marras 19, 2015 5:35 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Ultimate Collectionin kuulemma saa ottamalla yhteyttä Originin tukeen.

Onko tämä muka totta? :oho:
On.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00