Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Joulu 11, 2019 3:31 am

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 183 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ti Heinä 02, 2019 12:20 am 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Lainaa:
^ Hui, mun pelissä sim ei ole vielä koskaan kuollut lentsuun. Olen kyllä tiennyt että niinkin voi käydä.

Uusi juttu: Mun simille tuli toiveeksi "toimi kunto-ohjaajana". En tätä ennen edes tiennyt tällaisenkin olevan mahdollista, mutta ilmeisesti sim voi toimia kunto-ohjaajana itseään huonokuntoisemmalle eli vähemmän kuntopisteitä omaavalle simille.
Itse en ole kuullu tollaisesta, mutta se taitaa olla tavallaan normaalia kun mitä enemmän lisäosia/kamasettejä on, sitä harvemmiksi pienet toiveet tulevat :) . Olen itse törmännyt näihin vain kerran tai pari: "Ryhdy paristaksi", "Käytä Kasvojenkohenninta", "Saa perintö", "Keskustele netissä" pelkona, "Mene kihloihin"/"Seurustele" toiveena romantiikka tavoiteisella, jolla ei ole lisätavoiteena perhetavoitetta tai muuta, "Sukulainen menee naimisiin" ja "Sukulainen virallistaa liiton" samaan aikaan, "Näe aave" pelkona tieto tavoiteisella, "Kanikamu!", "Viuahda" ja yksi minkä nimeä en muista tarkalleen ehkä jokin "Ryhdy kampuksen kuningatareksi/kuninkaaksi" tai joku tuohon viittaava, mutta sen saa kun vaikutusvalta-mittarin yliopistolla ja silloin saa sellaisen erikoisen muiston, ja harvat simit saattavat jopa toivoa sitä :D .

ViestiLähetetty: La Elo 03, 2019 9:55 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Huomasin, että jos vanhempi/isovanhempi ja lapsi istuvat sohvalla vierekkäin telkkaria katsomassa, vanhempi voi ottaa lapsen kainaloon. Söpöä :)

ViestiLähetetty: Su Syys 01, 2019 10:50 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Näin Youtubessa videon, jossa pingviini söi kalan. Muistin kokeilla tätä tällä viikolla omassa pelissäni ja kyllä vain, pingviinille voi syöttää kalan :D Samaisessa videossa sim myös tanssi pingviinin kanssa, tätä en ole vielä onnistunut toteuttamaan.

Muoks. samaisessa videssa sim myös pyöri magnetohytkyttimessä todella kovaa ja sitten yhtäkkiä katosi?!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 183 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00