Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Touko 23, 2018 2:34 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 170 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 512 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ma Loka 26, 2015 4:26 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Eli mitäs uutta kivaa/tyhmää/ihmeellistä/erikoista löysit kakkosesta? Jotain, mitä et ennen ole huomannutkaan, tai jonka olemassaoloa et muistanut. Vaikka sitä peliä pelaisi vuosia, aina oppii ja huomaa jotain uutta.

Itselleni on vielä tosi uusi juttu, että lapset voivat opettaa taaperoille sen lorun/rallatuksen/mikä lienikään. En tosin ole vielä tutkaillut sitä, onko lasten pitänyt oppia se ollessaan taaperoita. Mutta joka tapauksessa, tämä mahdollisuus selvisi minulle ihan vasta pari pelikertaa sitten, kun eräs lapsonen opetti pikkuveljelleen lorua.

Lisäksi huomasin myös, että neliskulmaisessa isossa akvaariossa (joka taitaa viedä tilaa 2x2 ruutua) on joku tosi iso kala, joka syö pienempiä kaloja :D Ja huomasin myös, että siellä on monni tms. lasissa kiinni!

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

Viimeksi muokannut Larjus, Ti Helmi 20, 2018 2:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Pe Marras 06, 2015 12:35 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Löysin peilistä sen, että vanhus voi laittaa itselleen kasvomaalausten avulla kolmea erilaista ryppyä: vähän, keskivertoisesti ja paljon! Ei tehtyjä, ihan valmiina.

Huomasin myös, että taaperotkin voivat katsella akvaariota, näin tämän YouTubesta ja halusin kokeilla sitä heti ja se oli tosi suloista kun taapero nousee akvaarion luo osasi kävellä tai ei :D .

Viimeksi muokannut Oddish_98, La Marras 14, 2015 3:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Pe Marras 13, 2015 7:04 am 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Monen vuoden pelaamisen jälkeen näin vasta jokunen päivä sitten, että simit voivat saada rakkauskirjeiden sijaan vihakirjeitä.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 01, 2015 8:47 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Kaikkien näiden vuosien jälkeen hoksasin tänään yllättäen, että simit voivat pelehtiä myös vaatekaapissa :D Siis sellaisessa liukuovikaapissa. Tähä asti olen tiennyt, että pelehtiä voi sängyn lisäksi autossa/hississä/valokuvauskopissa/poreammeessa/teltassa/riippukeinussa mutta tätä en ollut jostain syystä aiemmin hoksannut.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 01, 2015 9:46 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Kaikkien näiden vuosien jälkeen hoksasin tänään yllättäen, että simit voivat pelehtiä myös vaatekaapissa :D Siis sellaisessa liukuovikaapissa. Tähä asti olen tiennyt, että pelehtiä voi sängyn lisäksi autossa/hississä/valokuvauskopissa/poreammeessa/teltassa/riippukeinussa mutta tätä en ollut jostain syystä aiemmin hoksannut.
Tuleeko tämä kaappityyppi Kaupunkikämpässä?

ViestiLähetetty: Ti Joulu 01, 2015 10:43 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Kyllä se taitaa tulla, sellainen "seinään upotettava" vaatekomero.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 01, 2015 10:44 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Kyllä se taitaa tulla, sellainen "seinään upotettava" vaatekomero.
Ach so, juurikin se! Kiitos.

ViestiLähetetty: Ma Joulu 21, 2015 6:06 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Kuva

Tää oli niin söpö huomio eilen, et piti oikeen ottaa kuva. Mul on pelissä viime aikoina ollu paljo koiranpentuja ja nyt pitkäst aikaa kissanpentu. Muistin et kissoil ois sama toi yks leikkivaihtoehto ku koirilla on "Leiki.../yhdessä", mut ei ollukaan :o Toi "muuten vain" on mun mielest ihan älyttömän söpö :3

ViestiLähetetty: Pe Joulu 25, 2015 8:51 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Kaikkia simejä ei haittaa se, mitä lehmämaskotti tekee! :o Tai siis, mulla tunkeutui tänään lehmämaskotti yhteen opiskelija-asuntoon ja se alkoi röyhtäillä päin yhden simini naamaa. No, tämä oma simini röyhtäili takaisin ja suhde sai plussaa :''D (kyseinen sim on luonteeltaan ainakin tosi sottainen, tais olla marisijakin, ehkä se vaikuttaa)

+ Pidin tänään ekat uudenvuodenbileet simeilläni, ja vaikka tiesin, että Isä aika tulee käymään, en tiennyt, että se muuttuu uuden vuoden taaperoksi, joka alkaa tanssia XD Sillä oli hienot jorausliikkeet.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 29, 2015 9:46 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^ Enpä muuten ole koskaan pitänyt pelissä uudenvuoden juhlia, pitänee laittaa "to do" -listalle, kun ajankohtakin olisi nyt juuri sopiva :D

Koin taas tänään yhden ahaa-elämyksen. Tajusin nimittäin, että "peli" ja "pelisuunnittelu" ovatkin mitä ilmeisimmin kaksi erillistä uraa.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 29, 2015 10:38 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Onks olemassa pelisuunnittelu-ura? o__O

ViestiLähetetty: Ti Joulu 29, 2015 11:12 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Lainaa:
Onks olemassa pelisuunnittelu-ura? o__O
Elämäntarinoissa, mutta siitä on tehty custom-versio.
Linkki Simswikiin. Löysin kaksi linkkiä custom versioihin, en tiedä ovatko sama, 1 & 2

ViestiLähetetty: Ti Joulu 29, 2015 11:35 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mulla ei ole pelissäni custom uria, ja silti huomasin tänään, että mun pelistä löytyy sekä peliura että pelisuunnittelu-ura?

Muoks. Hokasin juuri, että onhan mulla pelissäni se pelikonsoli, joka Elämäntarinat-pelissä tulee ilmeisesti pelisuunnittelu-uran urapalkintona. Liekö sitten kyseisen konsolin kylkiäisinä ilmestynyt tämä urakin peliini. Se selittäisikin, miksi en ole aiemmin tajunnut kyseisen uran olemassaoloa :D Nimittäin aivan vastikään lykkäsin kyseisen konsolin download-kansiooni.

ViestiLähetetty: Ke Joulu 30, 2015 8:18 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Oliskohan toi peli/pelisuunnittelu-ura tullut freetime-lisärin mukana, kun siinä tosiaan on noita harrastuksia ja uusia uriakin, sekä niitä harrastuksien koristeita yms.
Joku pelikonsolihan TS2:sessa on mun nähdäkseni ollut jo iät ja ajat. Siis joku pleikkarin tms näköinen, vaaleansininen konsoli ja sit on pari pelimaattia ja flipperiä(tuolla nimellä itse sen tunnen ja taitaa mennä enkuks nimellä pinball tms) ja niissä työpalkinnoissa on sellanen hienompi flipperi hommeli, jonka saa kun on päässyt peliuralla huipulle tai ainakin edennyt tarpeeksi hyvin.

Avatar: Walter Strickler, Trollhuntersista

ViestiLähetetty: Ke Joulu 30, 2015 8:39 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Elämäntarinat-pelin konsoli on sellainen musta, vähän Wiin näköinen. Latasin sen peliini täältä. Ja nyt kun aloin katsomaan, niin kyllähän tuollaa ihan selvästi lukee että konsolin mukana tulee myös tuo pelisuunnittelu-ura. Siitä on jo aikaa kun latasin tuon konsolin ja se on muhinut mun jemma-kansiossa (kansio johon laitan kaikkia kivoja ladattuja odottamana myöhempää käyttöä), kunnes nyt vastikään siirsin downloads-kansioon. Enpäs sitten enää muistanut, että mukana tulee tuo urakin :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 170 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 512 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00