Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 5:01 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 315 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 1921 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Su Marras 20, 2016 11:33 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Kiitokset linkeistä! Tuo toinen Pescadon hack mulla onkin ollut pelissä, jonka pitäisi tuoda vaihtelua ja logiikkaa simien elämäntoiveisiin. Päädyin kuitenkin jokin aika sitte poistamaan sen, koska ainakin mun pelissä se tuntui toimivan melkein päinvastaisesti tuon vaihtelun osalta, eli simeille tuli jatkuvasti samoja elämäntoiveita. Esim. legacyperheessä on varmaan joka sukupolveen mahtunut yksi sim, joka haluaa julkkiskokiksi :D Mutta ehkä mun täytyy harkita sen palauttamista, jos haluan tuon toisen hackin käyttöön :)

ViestiLähetetty: Su Tammi 01, 2017 12:41 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Yrityksen pitäminen on samaan aikaan hauskaa, mielenkiintoista ja tuskaa(:

ViestiLähetetty: Ma Tammi 02, 2017 4:43 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

onks täällä enää omaa topicia bugeille? en nopeella selaamisella löytänyt, joten päätin tulla kirjottelee tänne mun "ongelmasta" :D koulubussi ei tuu hakemaan lapsia kouluun, ei tuu edes ilmoitusta, että koulubussi noutaisi/koulu alkaisi... lapset voi laittaa kävelemään kouluun, mutta niitten ei oo pakko mennä sinne. mietin, että voiskohan johtua ihan vaan siitä, kun laitoin kerrostalokämpän kaunialassa tien päähän (tai siihen varteen kummiskin), ja muutin perheen sinne? toivon ainakin, että sieltä pois muuttaminen auttais. mun mielestä ainaki tää probleemi ilmeni sen muuton jälkeen. :o

ViestiLähetetty: Ma Tammi 02, 2017 9:41 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

^^Mun pelissä tapahtui tuo koulubussi ei tule-ongelma kerran yhdellä legacyperheen tontilla. Koko tontti oli siinä vaiheessa kyllä jotenkin ihan sekaisin ja buginen, perheen poismuutto ja uudelle tontille siirtyminen auttoi!

ViestiLähetetty: Ma Tammi 02, 2017 11:09 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

No mulla aina välillä käy niin, että kun menen tontille taksilla(jolla olen ollut jokin aika sitten), niin siellä on toinen taksi odottamassa. Sitten kun simi/simit tulevat toisesta taksista ulos, kummatkin ajoneuvot lähtevät pois. Outoa...

Viimein, usemman vuoden etsinnällä, löysin kaupunkikämpän. On nyt tilattu. En malta odottaa♥♥

Edit: Kiva. Sivu miltä Kaupunkikämpän tilasi, ilmoitti, että kyseistä lisäosaaei olekkaan heillä/:
Ärsyttää);

ViestiLähetetty: Ti Tammi 03, 2017 11:14 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

sarang, mulla ei kyllä bugaile millään muulla tavalla, siksi aika hassua :o toivottavasti auttaa mullakin toiselle tontille muuttaminen ! nyt on ainakin jotain toivoa, kun sulla on auttanut. :D

Nekku, jos sulla on facebook, niin kirppisryhmissä kannattaa kysellä. siten mä sain ostettua kakkoseen lisää lisäreitä viime vuonna c: tori.fi:ssä voisi myös olla.

ViestiLähetetty: Ke Tammi 04, 2017 4:53 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Kiitos vinkistä^^:)

ViestiLähetetty: Ke Tammi 04, 2017 9:37 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

eipä mitään!

jeejee, nyt tulee bussi taas hakemaan muksut kouluun, muutin perheen toiselle tontille (: luojan kiitos.

ViestiLähetetty: Ke Tammi 04, 2017 10:23 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Noita bugeja on välillä kyllä aika paljon... taas tuli viesti, että joku talouden jäsenistä oli ostanut videopelin, vaikka niin ei oikeasti ollut/:

Yks asia mikä tuli mulle mieleen, nimittäin talojen rakentaminen. Se on mulle mahdottomuus. Tykkään rakentaa, mutta en osaa tehdä luonnolisen näköisiä asumuksia):

ViestiLähetetty: To Tammi 05, 2017 10:43 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

^Oon pelannu kakkosta ja päälle 10 vuotta (hyvänen aika), ja en edelleenkään osaa rakentaa :D Ei vaan oo silmää sellaselle, kaikki talot mitä rakennan on pohjaratkaisultaan ihan samanlaisia laatikoita. Eilen taas pitkästä aikaa koitin rakennella mutta ei niin ei :D Onneksi miekkonen tykkää rakentaa taloja niin ei tarvitse kaikkien simien asua semmosissa teollisuushalleissa. Sisustamisesta tykkään kyllä paljon, mutta siinäkin on vielä harjoiteltavaa :)

ViestiLähetetty: To Tammi 05, 2017 11:37 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

En mäkään ole koskaan osannut juurikaan rakentaa taloja :'D Välillä on tullut ihan kivoja, mutta yleensä enemmän tai vähemmän laatikoita. Eikä koskaan sopivan kokoisia! Aina tulee liian pieniä tai hirvittäviä saleja joka huoneeksi XD

Joskus vuosia sitten sisustin taloja ihan into piukassa, jaksoin tuntejakin pakertaa yhden talon parissa, mutta enää en oikein. Nykyään yritän aika nopsaa vain tehdä sellaisen "ihan kivan näköisen" talon jossa on kaikki tarvittava simien tarpeiden täyttämiseksi ja taitojen kehittämiseksi jne.

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Pe Tammi 06, 2017 11:52 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Se "yksi perheenjäsenistä on ostanut videopelin" ei ole bugi. Mulle tulee se aina silloin, jos esimerkiksi myyn pois sen Rod Humblen lahjoittaman tietokoneen enkä osta tilalle toista tietokonetta tai pelokonsolia. Jos sim sen jälkeen lähtee esim. käymään yhteisötontilla niin hänen kotiin palatessa tulee tuo ilmoitus videopelistä. Johtuu siitä, että Humblen koneen mukana tulee se Sims 3 -peli eikä simillä ole konetta jolla pelata sitä.

ViestiLähetetty: La Tammi 07, 2017 2:09 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Aaa... no ei ihme, sillä olin juuri myynyt sen Rod Humblen tietokoneen rahan toihossa:) Kiitos selvenkyksestä!

ViestiLähetetty: La Maalis 18, 2017 10:14 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Mulla on aina ollu talojen rakentamisessa se ongelma, että teen niistä aivan liian isoja! Vasta nyt kun oon palannu sims 2 pariin pitkästä aika tämän vuoden alussa, oon oppinu vähän järkevämpiin ratkaisuihin. En kyllä osaa muuten rakentaa mitään kummoisia taloja :D sisustuksesta tykkään enemmän.

Hei sattuuko kukaan tietämään, että onko olemassa jotain ratkaisua siihen, että salamat iskee liikaa puihin ja sytyttää ne palamaan? Mulle käy sitä koko ajan! Argghh siihen menee hermot ja ei se nyt vaan ole realististakaan enää että aina kun sataa niin tulee ukkosmyrsky ja aina syttyy puu palamaan ;( En pikaisella googletuksella oikein löytäny mitään modia tai muuta. Käykö tätä muille?

ViestiLähetetty: Ke Maalis 22, 2017 9:52 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Kiitos! :) Pitää ehdottomasti testata. Viimeksikin kun eilen pelasin kävi taaaaaas sama homma! Ei kyllä ole koskaan ennen yli 10v pelaamisen aikana tuota sattunut näin useasti kuin nyt. Ja aina ennen mulla myös sade ehti sammuttaa ennen kuin tuli pääsi pahemmin leviämään. Nyt menee aina vähintään 1-2 puuta ihan tuhkaksi. Eilen meinasi koirakin kuolla :(

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 315 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 1921 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00