Mä tein siivousta Downloads kansioon tässä taannoin, kun etsin yhtä tai mahdollisesti useampaa tiedostoa jotka blokkas neljännen perustuksen toiminan kokonaan väittäen että tiellä on muka puoliseinä tai aita. No löytyihän ne kiusankappaleet sitten. Viimeisen etsinnän aikana alkoi v-tutus kerroin kasvaa kiitettävästi.
Mä itse taidan muutenkin latailla ihan liikaa kaikkea, kun sit pitää siivota liikoja pois. Mut monesti syy on sekin, että nään jossain setissä(ja ei tietty ole erillisenä tiedostona tai sitten nimetty tiedostoa niin et tietäs minkä latailla) yhden tai kaks jotain mitä vois käyttää vaikka sisustuksessa, mutta niitä muita en välttis haluiskaan, mut lataan silti koko homman kun aattelen että sitten kansioon järjestelyvaiheessa poistelisin turhakkeet. No en sit kuitenkaan muista sitä tai sit en tiedä että mitkä niistä haluisin pitää ja koko kasa jää kansioon.
Pelin aikana saatan ehkä jopa poistellakin sitten ainakin tavarakansiosta niitä turhakkeita, kun nään että mitä ne on ja voin päättää et haluanko pitää vai en.
Vois joku kerta tehdä niin, että hävittää ihan kaikki ladatut ja aloittaa koko homman ihan uusiksi(mitä nyt sit menee vaan yks tai kaks päivää pelkkään latailuun ja vähintään päivä kansioon järjestellessä). Kun vaan vielä älyis olla lataamatta ihan kaikkea mahdollista, mut siinäkin taitaa välillä iskeä se ns vauhtisokeus.
Ja mitä latauspaikkoihin tulee, niin suuren osan olen jo varmasti täälläkin maininnut. Omia suosikkejani tosiaan ovat; Kativip(Cradle of Darkness), GoS, MTS sekä Plumb Bob Keep ja Medieval smithy.
Yksi uusimmista suosikeistani on
Eir(hällä on aivan mahtavia uusia meshejä ja juttuja, jotka sopii tosi hyvin apockalypse juttuihin) ja toinen on
Yuxi.
Lisäks on ties kuin monta muutakin (joskaan en nyt nimiä muista, pahoitteluni) tumblr paikkaa. Ai niin ja yksi on yli kaiken, mitä tulee sairaala roinaan. Korjaan kaksi
Moonlight Dragon(suosittelen lämpimästi tutustumaan Theravenin juttuihin) ja toinen
Sims2Artists:in ihana setti, jossa myös mukana toimiva raskaustesti simneitosille.
Ja mitä Sims Caveen tulee, niin se on mulle jo vanhastaan tuttu, varsinkin kun sen kautta (kuin myös maan mainio Sims Graveyard) löytyy kuolleiden sivustojen ladattuja. Ai joo, jos joku kaipaa BlackPearlSimsin juttuja, niin niitä löytyy juurikin Sims Cavesta.
Sitten jos jollakulla on ongelmia box-lataussysteemin kanssa, niin
täällä vinkki, kuinka toimimattomiakin voi ladata.