Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Joulu 11, 2019 6:07 am

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Ladattavien käyttö
ViestiLähetetty: Ke Helmi 24, 2016 3:33 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ku asensin pelin uudelleen en ensin käyttäny mitään ladattavia mutta nyt oon ladannu muutamia kivoja vaatteita:) En halua peliä kuitenkaan sen enempää sotkea ku muitselen että sillon aikoinaan nuita ladattavia tuli omaan makuun hamstrattua liikaa ja ehkä aika turhiakin juttuja.

Mutta olisi kysymys. Tietääkö kukaan saako mistään sellaista modia että nuita tuhannen kukkapuskia ei tarvis aina siistiä?? Tosi rasittavaa ku ite tykkään laittaa paljon esim. pensasaitaa mutta edes hovimestari ei tunnu suoriutuvan siitä urakasta puhumattakaan puutarhuri ja myös se on ärsyttävää ku niitä kukkia pitää kastella:/// Kiitos jo etukäteen!

ViestiLähetetty: Ke Helmi 24, 2016 4:50 pm 
Poissa
Lumilyhty
Lumilyhty

Lainaa:
Mutta olisi kysymys. Tietääkö kukaan saako mistään sellaista modia että nuita tuhannen kukkapuskia ei tarvis aina siistiä?? Tosi rasittavaa ku ite tykkään laittaa paljon esim. pensasaitaa mutta edes hovimestari ei tunnu suoriutuvan siitä urakasta puhumattakaan puutarhuri ja myös se on ärsyttävää ku niitä kukkia pitää kastella:/// Kiitos jo etukäteen!
Perfect Plants & Perfect Gardens -hack löytyy Simbologystä. Löytyy versio pelkille kukille ja puskille sekä puutarhan istutuksille. Skrollaa sivua alaspäin niin Perfect Plants & Perfect Gardens kohdasta löytyypi!

ViestiLähetetty: Pe Helmi 26, 2016 10:01 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Olipas kiinnostava topikki.

Juurikaan mihinkään keskusteluun osallistumatta, tämä jotenkin oli hauska. Itsehän en käytä ensimmäistäkään pelin omaa esinettä, vaatetta tai rakennuksessa seiniä/lattioita/ikkunoita tai ovia :E. Piti ihan pysähtyä miettimään että joopa joo - en tosiaankaan käytä pelin omasta materiaalista juuri mitään.

Tämä tosiaankin siitä syystä, että pelaan fantasiasekotteisesti keskiaikaa. Ja tänä päivänä nuo keskiaikateemaiset ladatut ovat erittäin hienoja mielestäni. Silloin...nelisen (okei, ehkä viisi)vuotta sitten kun päätin kokeilla teini-iän lempparipeliä uudestaan. Silloin keskiaikaladatut ei todellakaan olleet niin hienoja kun ne tänä päivänä on. Eliiikkäs koko pelini pyörii ladattujen ympärillä.

Hackeista itsellänikin on käytössä tuo teiniraskaushomma. Lähinnä Kattisimsin tavoin siitä syystä että se vähän niinkuin kuuluu keskiaikaan. Tai historiaan että penskoja tehtaillaan heti kun vaan siihen kykenee. Jos pelaisin nykyaikaa niin en varmaan kyllä käyttäisi tätä hackia. Pelissä mennään töihin autolla, palomies saapuu paloautolla yms, koska kokemuksesta oon todennut että kaiken korvaaminen kaataa pelin hetkessä :D. Ei sillä että näin olisi käynyt *khmh*.

ViestiLähetetty: Pe Helmi 26, 2016 10:16 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Vautsi, niin proolatailua, Tylle! Olen itse huomannut samaa, yllätyksekseni, siis keskiaikaisten latauskamojen kanssa - jotenkin jännä huomata, miten laadukasta tavaraa on edelleen saatavilla, vaikka peli on jo yli 10v vanha - ja miten paljon hienompaa tavaraa kuin aikanaan! Oih!

Ja onhan se ladattujen teho ja voima kyllä huima. Laitan tähän nyt saman kuvan jonka pistin jo tuonne sims kakkosen sekalaisten kuvien joukkoon, eli kuvan, jossa demosin kaverille pelin valmiskamojen ja pelaajien tekemien defaulttien eroa:

Kuva

Tsaissus! Ainakin omasta mielestäni;D Ihan kuin eri peli! Oli kiva saada päivitettyä maxismuoti, joka jo on paitsi ajastaan jäljessä, ei koskaan ole ollut mikään kovin hehkeä, tähän päivään.

ViestiLähetetty: La Helmi 27, 2016 2:37 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Aivan uskomattoman huima ero! Enpä ole aikaisemmin ajatellut ees että kuinka järkyttävän mullistava ero noissa nykyään on. Tsiis. Tämän piikkiin siis voin hyvin laittaa sen että miksi minulla menee se satatuntia yhdenkin hahmon rakentamiseen ;DDD.

Omista ladatuistani löytyy, ja tarinassakin nähdään myös uskomattoman hienoja ihoja...tai siis...lähes täysin palaneita ihoja sekä lähes jokaisella on jonkinlaista arpea kropassa (uskottavuutta!).

Skyrim, Dragon age sun muut nykypäivänä isoon asemaan nousseet keskiaikapelit, sekä nuo kaikki ihanat sarjat on saaneet ihmiset rakentelemaan näemmä aikalailla hyviä ladattavia simiinkin. Ainakin itse Skyrimia läpi tahkonneena huomaan että esineistöni on aika laajasti suoraan tästä pelistä imuroitua. Mutta hyviä ja kivoja villityksiä!

ViestiLähetetty: Ma Helmi 29, 2016 8:36 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Skyrim, Dragon age sun muut nykypäivänä isoon asemaan nousseet keskiaikapelit, sekä nuo kaikki ihanat sarjat on saaneet ihmiset rakentelemaan näemmä aikalailla hyviä ladattavia simiinkin. Ainakin itse Skyrimia läpi tahkonneena huomaan että esineistöni on aika laajasti suoraan tästä pelistä imuroitua. Mutta hyviä ja kivoja villityksiä!
Totta! Enpä olisi tuota tullut itse ajatelleeksi:)

ViestiLähetetty: To Touko 05, 2016 3:56 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

rado, kerro kerro kaikki, mistä noita korvaavia löytyy ! mulla on peli vielä sen verra vajaavainen, että kaipaan lisää :D

ViestiLähetetty: To Touko 05, 2016 5:40 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

en ole rado, mutta tämä sivusto kannattaa selata läpi, sinne on linkitelty kattavasti korvaavia monilta eri sivustoilta.

lisäksi monet kakkosen pelaajat ovat tehneet (mm. tumblr)blogeja omille löydöilleen, kannattaa googlata esim. ts2 cc finds ja käydä katselemassa eri tyyppien löydöt.

ViestiLähetetty: To Touko 05, 2016 7:50 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
en ole rado, mutta tämä sivusto kannattaa selata läpi, sinne on linkitelty kattavasti korvaavia monilta eri sivustoilta.

lisäksi monet kakkosen pelaajat ovat tehneet (mm. tumblr)blogeja omille löydöilleen, kannattaa googlata esim. ts2 cc finds ja käydä katselemassa eri tyyppien löydöt.
Veit sanat suustani, tuolta olen omanikin löytänyt:D Pääasin parilta sivustolta, niisssä oli kattavasti kaikkea ja oli helppo pysyä kärryillä, ettei lataa saman korvaavaa kahdesti. Vielä kun löytyisi paksumpaan vartalomalliin tehtyjä defaultteja, jotta saisi vähän kokovariantteja naapurustoonsa.

ViestiLähetetty: Pe Touko 06, 2016 4:33 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

haha odium, kiitti ! mä oon huono googlettelee simsjuttuja ku aina eksyn iha ihme sivuille :oho: ja sit en ymmärrä niist sivuist mitään. esimerkiks monet simsblogit yms. näyttää mun silmään tosi sekavilta :D

ViestiLähetetty: Pe Touko 06, 2016 5:39 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
haha odium, kiitti ! mä oon huono googlettelee simsjuttuja ku aina eksyn iha ihme sivuille :oho: ja sit en ymmärrä niist sivuist mitään. esimerkiks monet simsblogit yms. näyttää mun silmään tosi sekavilta :D
ole hyvä!

tässä mielestäni yksi erittäin selkeä tumblr(cc finds)-blogi, jossa on lajiteltu ladattavat tyypin mukaan. elikkä jos etsit esimerkiksi luomivärejä, valitset eyeshadow ja siitäpä lähdet selailemaan ja lataamaan miellyttävimmät. tuo sivu on todella kattava, siitä pääset hyvin alkuun c: kun löydät jonkun kivan ladattavan, kannattaa ladatun tekijän omalta sivulta käydä katsomassa muitakin tekeleitä.

tuon kaltaisia sivuja on paljon, jos tuo sivu vaikuttaa liian sekavalta, googlaamalla löytää mahdollisesti selkeämpiä... tai edellistä sekavampia :D

ViestiLähetetty: Pe Touko 06, 2016 11:23 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
tässä mielestäni yksi erittäin selkeä tumblr(cc finds)-blogi
ohh kiitos tästäkin! vietin tänään jo tovin tolla aikasemmalla sivustolla, ja sieltä eksyin keonin sivuille, ja noh nyt peli näyttää taas vähän erilaiselta x)

ViestiLähetetty: La Touko 07, 2016 12:43 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Minulla kanssa kasoittain ladattuja, vaatteet, huonekalut, seinät jne lataan lähinnä tumblrista muilta pelaajilta joita seuraan (ja jos jotain kivaa Simscaven updateissa näen niin sieltä saattaa kanssa tarttua jotain mukaan), mutta hiukset, silmät, meikit ja ihot ovat lähes kaikki itse tekemiäni/editoimiani, tai siis ei hiusten meshit mutta tekstuurit. Joskin olen kyllä konvertoinut Sims 4 ja 3 hiuksia kakkoseen jonkun verran niin että on minulla vähän ymmärrystä noista mesheistäkin. Oikeastaan tuo ladattujen tekeminen on luultavasti se ainoa syy miksi vielä Simssin kanssa puuhaan, on kivaa nähdä tekemiään juttuja muiden pelissä, vaikkakaan tyylini ei edustakkaan sitä suosituinta (=maxis match nykyään ilmeisesti) niin aina välillä ilahdun kun nään että joku käyttää jotain mitä olen tehnyt pelissään. X)

ViestiLähetetty: La Touko 07, 2016 8:54 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
rado, kerro kerro kaikki, mistä noita korvaavia löytyy ! mulla on peli vielä sen verra vajaavainen, että kaipaan lisää :D
Tuon jo linkitetyn sivuston lisäksi kannattaa vilkaista myös tätä sivustoa. Tuolta löytyy korvaavia tekstuureja aika lailla kaikkiin pelin esineisiin, seiniin ym.

Oma henkilökohtainen suosikkini on Shastakiss, jonka tekstuureista Amaryll on tehnyt runsaasti defaulteja. Löytyy täältä ja täältä.

Ja kannattaa tuonne mun simblr:iinkin vilkaista, sieltäkin saattaa jotain löytyä ;) Linkki allekirjoituksessa.

ViestiLähetetty: La Touko 07, 2016 10:49 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

kiitos simcat! mahtavaa, en ollenkaa odottanu näin montaa sivua defaultteja :3

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00