Lainaa:
Lainaa:
Joskus tein ihan tahallani yhteisötontin, mihin laitoin ison kasan baaritiskejä, kun pelihän generoi niihin kaikkiin omat baarimikkonsa, niin on sitten kätevä paikka katsastaa simille sopiva puoliso.
Heh, jep, itsekin olen tällaisia tontteja tehnyt. Pitäisikin nyt uusimpaan naapurustoon pari tällaista tökätä.
Se on muuten mahtava tunne kun on ensin pyörittänyt supernirsoa simiä pitkin yhteisötontteja puolisoa etsimässä ihan turhaan kun kukaan ei kelpaa (+ mahdollisesti käyttänyt pieleen menneisiin sokkotreffeihin rahaa ties kuinka paljon) ja lopulta viimeisenä oljenkortena viet sen tuollaiselle tontille missä valinnanvaraa riittäisi, mutta sielläkään KUKAAN ei miellytä sitä...
Varsinkin mun legacysimit on usein tosi nirsoja ja huh miten turhauttavaa on etsiä niille sulhoa/morsmaikkua. Joskus on vaan pakko sitten pakottaa ne yhteen jonkun sellaisen kanssa joka ei ole ihan sellainen match made in heaven

Mä tein samaa, mutta syyllinen puolison löytymiseen ei kylläkään mulla ollut simissä, vaan nirsossa pelaajassa.
Siis kun mä aina yritän etsiä ne hyvännäköiset, simit omien simieni kumppaneiksi, enkä niitä joilla on superiso leuka tai kauhea koukkunokka. Tai pahimmassa tapauksessa molemmat.
Ai muuten, yliopistossahan voi huvikseen parittaa siminsä laama- tai lehmämaskotin kanssa, koska ikinä ei tiedä et minkänäköinen simi sieltä naamion alta lopulta paljastuu. Joskus löytyy tosin helmiäkin, mutta välillä jos vaikka minkä näköistä simimiestä ja -naista.

Tosin laama tai lehmämaskotin oleskelu asuntolassa tai osakuntatalolla, voi tuoda ongelmia, etenkin jos ja kun vastapuolen maskotti/cheeleader tms tyyppi eksyy paikalle. Siitä tuntuu aina syttyvän tappelu.
Lisäksi maskoteilla tuntuu olevan kova hinku kepposteluun, mikä taas välillä aiheuttaa uusia tappeluita. Että joo, ei se yliopistoilukaan ihan tylsää oo, vaikka joskus nää laamat, cheealederit yms viuhahtajat on joskus aika rasittavia.
Mulla tosin on välillä viuhahtajien kans ollu mielenkiintoisia tilanteita, kun mulla on se plurrit veks modi kaytössä ja lisäksi miespuolisilla kaikki pelit ja vehkeet ladattuna, kun niin halusin. Kuvaamisen kannalta ainakin välillä kinkkisiä tilanteita, siis jos ei se viuhahtaja osu niin sopivaan kohtaan että näkyy muuten, mutta että kriittinen alue on sit sopivasti peitossa.