Lainaa:
kolmantena omat pikku projektit ja tavoitteet. mä esimerkiksi olen ollut aina huono pihojen suunnittelussa, joten viimeisintä taloa rakentaessa tein pihalle muutakin kuin lätkin vain pari puuta sinne tänne. olen myös aina halunnut tehdä itse rivi- tai kerrostalon, joten tein viiden asunnon rivitalon, joka toimii melkein moitteetta. yksi suoritettu projekti on myös naapuruston lelu-, taide- ja kukkakauppa, kaikki samassa toki

tavoitteena olisi rakentaa tulevalle sukupolvelle ravintola ja vanhuksille vanhainkoti. mikään ei nimittäin ole tylsempää kuin tyytyväisillä vanhuksilla pelaaminen... joten ajattelin että samahan se olisi lykätä ne kaikki samalle tontille :0 hautausmaakin pitäisi tässä pian rakennella. tavoitteena olisi myös väsätä jonkinmoinen kenneli ja teettää siten itse kaikki naapuruston tulevat lemmikit.
Toi vanhainkoti on hyvä ja hauska idea joka säästää paljon aikaa

Jos itselleni on tullut vanhainkodilla pelattaessa tylsää, olen aina kehitellyt jotain suhdesotkuja
- tein kerran naapuruston, jossa asui ainoastaan vihersimejä. Ensin piti muuttaa yksi tavallinen sim vihersimiksi, se vei aika paljon aikaa mutta alkuun tarvitaan vain se yksi sim, eli ei tarvitse muuttaa monia

Sitten pyöräytin muutamat vihervauvat, ja lähdin valloittamaan naapurustoa jälkeläisillä

Tuli aika hurja sukupuu. Aikani kuluksi simit maalaili, kirjotti romaaneita, harrasti ja hoiti puutarhaa tms, aikaa riitti
- myös se, että tekee yksinhuoltajaäidin ja monta lasta ja pelaa ilman koodeja, on kovin haastavaa mutta hauskaa
- ja tässä vielä yksi mistä pidin kovasti! C: Tein perheen joka ei omistanut jääkaappia, vaan sellaisen teepöydän. Joka päivä ne kokoontu monia kertoja pöydän ääreen juomaan teetä ja nälkä täyttyi (aika hitaasti kylläkin), se oli hauskaa