Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 5:01 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ti Touko 17, 2016 1:19 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Mitkä ovat ehdottomasti sellaisia juttuja, joita kannattaa kokeilla pelatessa? Pieniä, suuria, keskikokoisia, nopeita, hitaita, massiivisia... pelityylejä, sisustustyylejä, rakennustyylejä, mitä vain! Mikä tuo uutta virtaa, perspektiiviä, ulottuvuutta, hauskuutta, hulluutta pelaamiseen?

Miusta kannattaa ehdottomasti joskus, jonkun aikaa, vaikka vähän aikaa, pelata ilman ladattuja. Tämä ihan jo siksi, että sitten ladatuilla pelaaminen tuntuu vieläkin kivemmalta! Olettaen siis, että pitää ladatuista. Toinen juttu on se, että jos hankkii lisurit pikkuhiljaa, kannattaa miusta asentaa ne yksi kerrallaan, ja pelata aina hetki siinä välissä keskittyen ja nauttien viimeisenä asennetun lisurin ominaisuuksiin - näin uutta tulee useammin. Mikäli on ylen esteetikko, kannattaa kokeilla myös korvaavien ihojen, hiusten, silmien ja vaatteiden lataamista, jo nähdäkseen, paljonko naapurustu muuttuu. Myös erilaiset haasteet, kuten LC (vaikkapa 5 sukupolven pituisena pelattuna, jos 10 tuntuu liialta) ja hullujenhuone ovat kokeilemisen arvoisia.

ViestiLähetetty: Ke Touko 18, 2016 7:22 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mun kestosuosikki ( :D) on yksinhuoltajaäiti, jolla on hirvee katras kakaroita. Haastavaa etenkin, jos ei käytä mitään koodeja! (Yritin joskus, oli täys katastrofi.)
Oon kans teiniraskaushackin myötä kokeillut yksinhuoltajaäitiä teinillä. Sekin oli aikamoinen haaste, kun teini tietenkin haluaa lähteä kouluun, eikä se lastenhoitaja millään tuntunut osaavan tulla ajoissa paikalle. (Ratkaisu: pidä teini paksuna koko ajan, koska silloin peli tulkitsee sen aikuiseksi eikä pakota kouluun :D)

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: To Touko 26, 2016 1:46 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

vaikka oonkin pelannut kakkosta jo n. 11 vuotta (jestas sentään), koen että peli-into on vasta nyt huipussaan. se, etten ole vieläkään kyllästynyt kyseiseen peliin, on vaatinut multa aika paljon aikaa, vaivaa ja ideoita. tässä nyt kourallinen asioita, tapoja ja tavoitteita, jotka innostaa minua pelaamaan.

ensimmäisenä oma naapurusto. alkuun se vaikuttaa aivan liian suurelta projektilta, mutta kannattaa aloittaa yhdellä perheellä ja lisäillä simejä naapurustoon sitä mukaa kun yhdellä perheellä pelaaminen kyllästyttää. itse tein niin, että aloitin lc-perheellä ja lisäsin toki stadin kyseisen naapuruston valikkoon, jotta oli mahdollista käydä valmiilla yhteisötonteilla tapaamassa muita simejä, yms. lisäsin samalla myös yliopistoalueen.

ehdottomana sääntönä perheitä lisätessä olen pitänyt sitä, ettei yhtäkään perhettä saa hylätä. pelaan 3-5 simpäivää aina yhdellä perheellä ja sen jälkeen siirryn seuraavaan perheeseen. olen huomannut, että tällä tavalla yhteen perheeseen kyllästyminen on epätodennäköisempää.

toisena pelin räätälöinti modeilla ja muilla ladattavilla, johon mulla on varmaan uhrautunut yhtä paljon tunteja kuin itse pelaamiseen. on ihan todella tyydyttävää, kun pelistä saa juuri sen näköisen kuin on aina halunnut. nykyään kun on niiiin paljon tyyppejä jotka yhä jaksaa tehdä sisältöä peliin, räätälöiminen on paljon helpompaa kuin muutama vuosi taaksepäin.

kolmantena omat pikku projektit ja tavoitteet. mä esimerkiksi olen ollut aina huono pihojen suunnittelussa, joten viimeisintä taloa rakentaessa tein pihalle muutakin kuin lätkin vain pari puuta sinne tänne. olen myös aina halunnut tehdä itse rivi- tai kerrostalon, joten tein viiden asunnon rivitalon, joka toimii melkein moitteetta. yksi suoritettu projekti on myös naapuruston lelu-, taide- ja kukkakauppa, kaikki samassa toki :D tavoitteena olisi rakentaa tulevalle sukupolvelle ravintola ja vanhuksille vanhainkoti. mikään ei nimittäin ole tylsempää kuin tyytyväisillä vanhuksilla pelaaminen... joten ajattelin että samahan se olisi lykätä ne kaikki samalle tontille :0 hautausmaakin pitäisi tässä pian rakennella. tavoitteena olisi myös väsätä jonkinmoinen kenneli ja teettää siten itse kaikki naapuruston tulevat lemmikit.

neljäntenä tulee pelityyli. mun pelissä vapaa tahto on pois päältä, koska olen melkoinen kontrollifriikki. koska mm. ladattavien avulla haen mahdollisimman realistisen näköistä peliä, koetan myös pelata mahdollisimman realistisella tavalla. esim. kaikkien, myös sottapyttyjen, on pestävä kädet vessassa käynnin jälkeen, hampaat on pestävä ennen nukkumaanmenoa ja jos ehtii, ennen töihin/kouluun lähtöä. aamupalalla syödään aamupalaa, ei grillikylkeä ja syöminen suoritetaan yhdessä koko perheen voimin, vaikka siihen uhrautuisikin liian monta tuntia simien päivästä. kun simien lapset lentää pesästä, ruoanlaittotaitoisempi vanhempi leipoo tai kokkaa jotain ja antaa lahjaksi kotoa pois muuttavalle lapselle (mikäli muuttamassa omaan kämppään, eikä esim. yliopiston asuntolaan).

viidentenä omalta mukavuusalueelta poistuminen. en ole pahemmin pelaillut yliluonnollisilla simeillä, joten koetan pikkuhiljaa lisäillä niitä naapurustooni, ihan sen takia etten tylsistyisi.

ohhoh, tulipas tästä pitkä teksti, enkä varmaan muistanut edes kaikkia seikkoja. tulen perästä lisäilemään jahka muistan jotain uutta :D mutta tässä nyt muutamia juttuja, joita ehkä muidenkin kannattaa kokeilla c:

ViestiLähetetty: To Touko 26, 2016 4:58 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Olen pelannut Sims2:ta aika tasan 9 vuotta. Aluksi tyyli oli täysin maxis-maxis (en vielä tiennyt että on olemassa ladattuja :D) sitten löysin ladatut ja muutama vuosi vierähti semi-realistic tyylillä pelaten. Pari-kolme vuotta sitten kokeilin maxis matchia ja hurahdin täysin, paluuta realistiseen pelityyliin ei todellakaan enää ole. Eli kannattaa kokeilla erilaisia pelityylejä, jos nykyinen pelin ulkoasu kyllästyttää.

Mun legacynaapurusto täytti juuri vuoden ja on yksi pitkäikäisimmistä naapurustoista joita pelissäni on ollut. Pelaan naapuruston kaikilla perheillä, eli myös niillä jotka eivät ole päätyneet perijöiksi ja heidän jälkeläisillä. Mielenkiinto pysyy yllä, kun on monenlaisia perheitä pelattavana, eikä vain se yksi legacyperhe.

Toistaiseksi olen pelannut jokaista taloutta yhden sim-vuorokauden kerrallaan. Nyt kun legacyssa ollaan siirtymässä 5. sukupolveen ja pelattavia perheitä alkaa olla aika paljon, olen suunnitellut siirtyväni pitempiin ajanjaksoihin, esim. 5-7 simvuorokautta per talous, ettei tarvitse jatkuvasti hyppiä talosta toiseen.

Kun asettaa sopivsti tavoitteita simin jokaiseen elämänvaiheeseen, mielenkiinto pysyy paremmin yllä. Mulla on omia sääntöjä, joita noudatan aika pilkuntarkasti. Esim. taaperon pitää oppia pottailu, kävely ja puhuminen ennen kuin kasvaa lapseksi. Lapsen pitää saada kympin todistus ja päästä yksityiskouluun miellellään ennen teiniksi kasvamista. Teinin pitää saavuttaa teiniuran huippu ja saada ensisuudelma ennen kuin lähtee yliopistoon. Kaikki teinit menevät yliopistoon. Yliopisto pitää läpäistä joutumatta kertaakaan koeajalle. Yliopistosta valmistuttuaan simin täytyy saavuttaa elämäntoiveensa ennen kuin kuolema korjaa eli lopullinen tavoite on platinahauta.

Mulla on tavoitteena hankkia legacynaapurustoon jossain vaiheessa ns.yliluonnollisia simejä. Toistaiseksi siellä on vaan alien-simejä, mutta suunnittelmissa olisi jossain vaiheessa tehdä ainakin jostakin simistä ihmissusi,joita mulla ei ole ollut pelissäni vielä koskaan. Myöskään noidilla ja vampyyreilla en ole pahemmin pelannut ja niidenkin suhteen on suunnitelmia.

ViestiLähetetty: Pe Touko 27, 2016 8:46 am 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Lainaa:
Kun asettaa sopivsti tavoitteita simin jokaiseen elämänvaiheeseen, mielenkiinto pysyy paremmin yllä. Mulla on omia sääntöjä, joita noudatan aika pilkuntarkasti. Esim. taaperon pitää oppia pottailu, kävely ja puhuminen ennen kuin kasvaa lapseksi. Lapsen pitää saada kympin todistus ja päästä yksityiskouluun miellellään ennen teiniksi kasvamista. Teinin pitää saavuttaa teiniuran huippu ja saada ensisuudelma ennen kuin lähtee yliopistoon. Kaikki teinit menevät yliopistoon. Yliopisto pitää läpäistä joutumatta kertaakaan koeajalle. Yliopistosta valmistuttuaan simin täytyy saavuttaa elämäntoiveensa ennen kuin kuolema korjaa eli lopullinen tavoite on platinahauta.
Minäkin olen palannut suunnilleen noin, mutta itse huomasin myöhemmin sen, että liika täydellisyys ei pidä peli-intoani yllä. Yritän monesti vähentää palveluiden käyttöä, kuten ruoka ostosten tuonti lähettyksellä. Pyrin lähes aina käymään useammin yhteistonteillä hakemassa tarvittavan ja korjaan kaikki kodinkoneet ja vesilaitteet omin simin voimin. Vaikka kuulostaisikin kurjalta, että mahdollisuus menettää sim, jos taitopisteet on vähäiset mutta siten teen simien elämästä paljon mielenkiintoisen ja teen sen vähän tarinan mielessä.

Yritän myös parhaan mukaan (vaikka se on todella hankalaa, ainakin minulla) pitää todistukset hillitynä niin lapsilla kuin teineinä eli pidän ne 7-8 lukemissa. Se on vähän hankalaan kun kumminkaan en haluaisi menettää yhden yhtä lasta vaikka sekin tekisi pientä tarina. En myöskään enään tee yliopistolla simeillä lopputyötä, paitsi jos sim itse toivoo sitä, en muulloin.

Vähennän toisinaan yliopisto käyntejä, jotta simien vanhemmat eivät kuolisi liian äkkiä jotta he näkisivät lapsenlapsensa. Voisisin myös vähentää elämänhaaveen toteutusta sillä ainoa asiahan siinä on se platina mieliala ja sitä kautta platina hauta. Sen saa myös jos "toteuttaa" elämän perus edellytyksiä, niin "saada esikoinen" tai "mennä naimisiin", niin saa sen toisen palkin täysin ylös, jotta tulis pysyvä platina mieliala.

Tosaalta on ihan mielenkiintoista tehdä myös valmissimien kaltaisia hahmoja, kuten suunnittelen jo omaa Olivia Vainajaa, jolla olisi myös iso hautausmaa täynnä vanhoja aviomiehiä :) .

ViestiLähetetty: To Kesä 16, 2016 4:27 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:

kolmantena omat pikku projektit ja tavoitteet. mä esimerkiksi olen ollut aina huono pihojen suunnittelussa, joten viimeisintä taloa rakentaessa tein pihalle muutakin kuin lätkin vain pari puuta sinne tänne. olen myös aina halunnut tehdä itse rivi- tai kerrostalon, joten tein viiden asunnon rivitalon, joka toimii melkein moitteetta. yksi suoritettu projekti on myös naapuruston lelu-, taide- ja kukkakauppa, kaikki samassa toki :D tavoitteena olisi rakentaa tulevalle sukupolvelle ravintola ja vanhuksille vanhainkoti. mikään ei nimittäin ole tylsempää kuin tyytyväisillä vanhuksilla pelaaminen... joten ajattelin että samahan se olisi lykätä ne kaikki samalle tontille :0 hautausmaakin pitäisi tässä pian rakennella. tavoitteena olisi myös väsätä jonkinmoinen kenneli ja teettää siten itse kaikki naapuruston tulevat lemmikit.
Toi vanhainkoti on hyvä ja hauska idea joka säästää paljon aikaa :D Jos itselleni on tullut vanhainkodilla pelattaessa tylsää, olen aina kehitellyt jotain suhdesotkuja :D

- tein kerran naapuruston, jossa asui ainoastaan vihersimejä. Ensin piti muuttaa yksi tavallinen sim vihersimiksi, se vei aika paljon aikaa mutta alkuun tarvitaan vain se yksi sim, eli ei tarvitse muuttaa monia :D Sitten pyöräytin muutamat vihervauvat, ja lähdin valloittamaan naapurustoa jälkeläisillä :D Tuli aika hurja sukupuu. Aikani kuluksi simit maalaili, kirjotti romaaneita, harrasti ja hoiti puutarhaa tms, aikaa riitti :D

- myös se, että tekee yksinhuoltajaäidin ja monta lasta ja pelaa ilman koodeja, on kovin haastavaa mutta hauskaa

- ja tässä vielä yksi mistä pidin kovasti! C: Tein perheen joka ei omistanut jääkaappia, vaan sellaisen teepöydän. Joka päivä ne kokoontu monia kertoja pöydän ääreen juomaan teetä ja nälkä täyttyi (aika hitaasti kylläkin), se oli hauskaa :D

ViestiLähetetty: To Kesä 16, 2016 7:30 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Oi, tollainen vanhainkoti kuulostaa kivalta toteutettavalta! Mulla on paikoitellen se ongelma, etten jaksais pelata vanhuksilla... Yleensä olen vain antanut niiden olla tonteilla nuorempien sukuun kuuluvien kanssa, mutta jos laittais ne kaikki samaan syssyyn... :D Vois toimia.

ViestiLähetetty: Pe Heinä 01, 2016 3:47 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Itse yritän kans pelata suht koht realistisesti (ruoka kamppeet haetaan itse ruokakaupasta, siivoojaa ei ole yms...). Olen ladattavien kanssa huomannut sen että hankin peliin 1-2 ladattua juttua tietyn väliajoin. Itselläni mielenkiinto pysyy, kun peliin tulee kokoajan "jotain uutta", kun pistää sinne taas uuden ladatun tavaran.

Myös yritän jokaisesta simistä tehdä erilaisia persoonia, mikä myös näkyis sisustuksessa. Aikas usein jämähdän vaan yhteen tyyliin, mutta onneks sellaisesta sovelluksesta kun Houzz löytää uusia vinkkejä ja inspiraatioita. Myös tikkurilan värikarttaa käytän jonkun verran apuna.

ViestiLähetetty: La Heinä 02, 2016 12:13 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Jos omistaa yliopiston suosittelen kokeilemaan ison kommuunin luomista mahdollisimman erinäköisillä ja tyylisillä simeillä, niin että jokaiselle luo oman tarinansa (miksi opiskelee tiettyä ainetta, miten menestyy, mihin painottaa vapaa-aikansa, mihin "ryhmään" kuuluu jne). Luodessa simejä voi päättää yhden jota eniten hallitsee ja jolla jatkaa pelaamista yliopiston jälkeen (tietenkin voi valita enemmänkin tai päättää vasta valmistuessa).
Tämän jälkeen käytä rahakoodia (yliopistosta kerääntyneet varat eivät siirry mukaasi kun valmistut, joten huijaus on vaan hetkellinen) ja rakenna valtava osakuntatalo baareineen, uima-allas osastoineen, kuntosaleineen ja vaikka kasvihuoneineen! Luo osakunta ja yritä jonkinverran edistää kaikkien simien opintoja, vaikka keskittyisit yhteen simiin. Osakunnassa voi tapahtua mitä vain haluatkaan hurjista toogabileistä ahkeraan opiskeluun osakunnan kirjastossa. Mielestäni hulppeassa osakuntatalossa pelaaminen kommuunin ympäröimänä on todella mielenkiintoinen tapa läpäistä yliopisto ja kaipaan tätä neloseen kovasti.

Joitain vinkkejä miten tehdä tästä vielä mielenkiintoisempaa:

- Muista yksilöllisyys! Pelaaminen on heti kiehtovampaa kun kommuunista löytyy persoonallisia simejä erilaisin tavottein ja tyylein. Älä siis luo pelkästään joukkoa häikäiseviä cheerleadereita vaan hae monimuotoisuutta erilaisilla "kasteilla".
- boolProp testingcheatsEnabled_true koodilla klikkaa siminluonnissa shift+N niin saat käyttöösi alienihot ja npc vaatteet (myös yliopiston cheerleadereiden ja maskottien). Tällä saat kommuuniisi lisää väriä.
- Panosta rakennukseen tekemällä siitä asuntolatyylinen ja sisällytä sinne kuntosali, kirjasto, uima-allas, baaritiskejä, yhteinen keittiö, juoma ja ruoka-automaatteja, opiskelutila, vaatehuoneita ja mitä ikinä keksitkään!
- Hyödynnä tilaisuutta ja hankkiudu salaseuraan tutustumalla kolmeen salaseuran jäseneen (jäseniä on monia ja ne tunnistaa puvuista, jossa suunnilleen rinnan kohdalla on laaman naama). Kun ystävystyt kolmen jäsenen kanssa sinut noudetaan salaseuran rakennukseen yöllä.
- Arvosanojen ei tarvitse olla täydellisiä. Simit kyllä saavat töitä ilman Laudaturin yleisarvosanaa, joten tutustu yliopisto naapurustoon ja suhteisiin kommuunissasi.
- Luo monimutkaisia romanttisia suhteita simien välille ja aiheuta draamaa kommuunissa. Kaikki pieni lisämaku tuo uutta innostusta pelaamiseen.

ViestiLähetetty: Su Heinä 03, 2016 2:42 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Jos ostaa sopivasti esineitä ja myy ne muuton jälkeen ne rahat siirtyvät yliopiston jälkeiselle aikuisen elämälle ;) .

Simistä voi myös tulla omalaatuista, jos simin ulkonäkö ei ole sama kuin mikä sopisi luonteeseen tai tavoiteeseen :) .

ViestiLähetetty: Ma Tammi 23, 2017 11:25 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Itse yritän kans pelata suht koht realistisesti (ruoka kamppeet haetaan itse ruokakaupasta, siivoojaa ei ole yms...). Olen ladattavien kanssa huomannut sen että hankin peliin 1-2 ladattua juttua tietyn väliajoin. Itselläni mielenkiinto pysyy, kun peliin tulee kokoajan "jotain uutta", kun pistää sinne taas uuden ladatun tavaran.
Jep, nämä on näppäriä, joskin tuo vaikkapa ruokatavaroiden haku tuntuu välillä työläältä ja hitaammalla koneella kestää ja kestää latausaikojen takia :D Lisäpontta saa myös sillä, että laatii naapurustoonsa oikein superhuolella ne yhteisötontit, eikä tee vain yhtä ruokakauppaa vaan pari, kolme, ikäänkuin "oikeassa elämässä", samoin laittelee sievät puistot sun muut joiden ansiosta yhteisötonteilla tulee käytyä tiuhempaan.

LC:stä tulee paaljon haastavampi, jos sitä pelaa yksinhuoltajana - huh huh, menoa riittää! Kannattaa kokeilla.

ViestiLähetetty: La Maalis 18, 2017 10:22 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Voin kyllä lämpimästi suositella "breed out the ugly challengea". Elikkä tavallaan Legacy, mutta ideana on luoda mahdollismman ruma ja kummallisen näköinen sim, ja sitten katsoa kuinka monta sukupolvea kestää, että sen rumuuden saa pois geeniperimästä :D Hupia siitä saa ainakin aikaan kun innolla odottaa, että minkälainen muksu sieltä tupsahtaa. Jokaisessa kasvuvaiheessa kiinnostus pysyy yllä. Itsellä on vähän liian usein tapana legacyssä hylätä tai vaan raa'asti tappaa pois simit jotka ei ole tarpeeksi viehättäviä :( olen aika kamala...

ViestiLähetetty: Su Maalis 19, 2017 2:39 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mä oon joskus miettinyt, uskaltaisko kokeilla tota "rumuudesta" eroon pääsemistä simeillä :D Vois kyllä sopia mulle, kun tykkään ihan hirveästi vain "kasvattaa ja jalostaa" simejä ihan normisti pelatessakin. Muistan kans joskus lueskelleeni netistä sellaista Legacya, jossa oli pohjalla "hävitä ruma geeni" -haaste. Se oli hauskaa luettavaa (ja oli kiva jännätä ihan lukijanakin, miltä ne muksut oikein tulee näyttämään :D)

ViestiLähetetty: Ke Maalis 22, 2017 9:48 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Itsekin löysin joskus tosiaan youtubesta tollasen haasteen :D kannattaa käydä etsimässä. Löytynee hakusanalla The sims breed out the ugly challenge, tai jotain vastaavaa.

Ajattelin itsekin kokeilla tuota taas pian, jos alkaa pelkkä nykyisen legacy suvun edistäminen kyllästyttää. Sain siitä jo vähän esimakua tässä, kun loin omaan legacy naapurustoon uuden perheen. Tein siis naisen ja miehen, ja sitten lähdin niiden geeneillä tekemään vauvaa. Ajattelin, että niille nyt varmasti tulee sieviä jälkeläisiä. Aina kun sillä tutti työkalulla teen geneettisiä jälkeläisiä, niin haluan asettaa iän aikuiseksi, että näkee lopullisen ulkonäön. NOH. Ensimmäiset kaksi oli oikeastaan aikalailla äitinsä kopoita....Mutta....Kaikki muut oli ihan järkyttäviä sekasikiöitä :D Olin tosi hämmentynyt, että miten voi kahdesta kauniista tulla näin rumaa jälkeä. Sitten se selvisi. Olin sen isän naamaa muokannut vain vähän "ylös", koska sillä oli minun mielestä aika korkea otsa. Se oli hirveä virhe :D Jos pelkästään sillä saa aikaan jo sellasia hirvityksiä, kuin mitä ne muut jälkeläiset oli sillä geenityökalulla, niin innolla kyllä haluan tietää mitä tulee, jos luo ensin 2 oikeaa rumilusta ;D

ViestiLähetetty: Ke Maalis 22, 2017 11:11 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Minusta CASissa luodut lapset ovat usein jotenkin korostuneen rumia verrattuna samoille vanhemmille pelissä syntyviin pikselipentuihin. Ehkä tämä on vain sentimentaalinen harha... tai sitten teen loppuun asti ainoastaan täydellisen tylsiä, piirteettömiä simejä, joiden geenit hukkuvat hetkessä townie-virtaan. Kieltämättä kasvuhetkissä on silti usein tietty jännityksen elementti, jos simien ulkonäkö kiinnostaa. :-) Eikös tästä hävitä ruma geeni -haasteesta ollut joskus olemassa myös käänteinen versio?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00