Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Su Touko 31, 2020 10:46 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

TIEDOTUS:
Ylläpito on foorumin hiljentyneen ilmapiirin vuoksi päättänyt ryhtyä museoimistoimiin, joten poksi sekä kommentointi on asetettu pois päältä. Kiitos ymmärryksestänne!

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 284 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 719 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Su Maalis 06, 2016 2:09 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Mitenkä pystyy saada postinkantajan perheeseensä? :D mulla on yhdellä simillä suhde postinkantajan kanssa ja haluaisin kovasti tämän perheeseen. Muhinoineet ja pelehtineet ovat hackin ansiosta, mutta postinkantajalle ei pysty soittamaan ollenkaan, koska sitä ei näy siellä simien puhelinluottelossa ja tälle pystyy flirttailla yms silloin kuin se tulee tuomaan postia, mutta ei ole vaihtoehtona muuttaa yhteen :/ Osaisiko joku auttaa?
Jos et kavahda koodien käyttöä, posteljoonin saa napattua perheeseen boolPropilla. Näin se käy: koodiluukku auki, koodi boolProp testingcheatsEnabled true käyttöön, ja kun postikusti ilmestyy tontille, peli pauselle, klikkaat Shift pohjassa postikustia ja valitset "MAKE SELECTABLE". Koodi voi aiheuttaa bugeja (kun kävin tarkistamassa, mikä se toiminnon sanamuoto olikaan, onnistuin poistamaan simini;D Joskin käytin silloin ihan eri toimintoa kuin tuota make selectablea:P) joten kannattaa tallentaa peli juuri ennen koodilla leikkimistä, ja jos jotain epätoivottua tapahtuu, sitten poistua tontilta tallentamatta. Pahasti peliään tuolla ei saa sotkettua, joten ei se peli räjähdä, jos sitä käyttää. Ja sitten muistaa sulkea koodin "boolProp testingcheatsEnabled false" komennolla.

ViestiLähetetty: Su Maalis 06, 2016 10:27 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Mitenkä pystyy saada postinkantajan perheeseensä? :D mulla on yhdellä simillä suhde postinkantajan kanssa ja haluaisin kovasti tämän perheeseen. Muhinoineet ja pelehtineet ovat hackin ansiosta, mutta postinkantajalle ei pysty soittamaan ollenkaan, koska sitä ei näy siellä simien puhelinluottelossa ja tälle pystyy flirttailla yms silloin kuin se tulee tuomaan postia, mutta ei ole vaihtoehtona muuttaa yhteen :/ Osaisiko joku auttaa?
Jos et kavahda koodien käyttöä, posteljoonin saa napattua perheeseen boolPropilla. Näin se käy: koodiluukku auki, koodi boolProp testingcheatsEnabled true käyttöön, ja kun postikusti ilmestyy tontille, peli pauselle, klikkaat Shift pohjassa postikustia ja valitset "MAKE SELECTABLE". Koodi voi aiheuttaa bugeja (kun kävin tarkistamassa, mikä se toiminnon sanamuoto olikaan, onnistuin poistamaan simini;D Joskin käytin silloin ihan eri toimintoa kuin tuota make selectablea:P) joten kannattaa tallentaa peli juuri ennen koodilla leikkimistä, ja jos jotain epätoivottua tapahtuu, sitten poistua tontilta tallentamatta. Pahasti peliään tuolla ei saa sotkettua, joten ei se peli räjähdä, jos sitä käyttää. Ja sitten muistaa sulkea koodin "boolProp testingcheatsEnabled false" komennolla.
Selvä, kiitos paljon ohjeista! :) Muita koodeja on kyllä tullut kokeiltua, mutta boolProppia en ole ennen käyttänyt, joten kerta se on ensimmäinenkin. Täytyypä heti käydä kokeilemassa!

E/ Sain tämän postinkantajasimin perheeseeni, mutta tämä haluaa silti edelleen ottaa ja laittaa laskuja postilaatikkoon ja iltapäivällä ilmestyy teksti "leave" tehtäväksi, jota ei voi poistaa tehtäväluettelosta, jolloin simi yrittää kokoajan lähteä vaan tontilta siinä onnistumatta eikä suostu tehdä mitään muuta :/ Eli simi on täysin pelaamaton... Onko tähän mitään keinoa vai onko sittenkin viisaampaa olla ottamatta kyseistä simiä ollenkaan perheeseen?

ViestiLähetetty: Su Maalis 06, 2016 11:38 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Itse tykkään käyttää sellaista hackia kuin control this sim. Sen avulla pystyy ohjaamaan myös NPC-hahmoja ilman koodeja (tosin en tiedä onko hack parempi :D). Perheeseen lisäystä yrittäisin tuon hackin avulla tosin niin, että ottaisin NPC:n ohjailuni alle ja sen jälkeen katsoisin, tuleeko vaihtoehtoihin lisäyksiä. Koska olen huomannut, että kun NPC:n ottaa tuolla hackilla ohjailuun, sille tulee kommunikaatiovaihtoehtoihin kaikki ne, mitä tulisi tavalliselle simille. Jos suhde on hyvä, tuon avulla pitäisi vähintään tulla kihloihin meno, ja naimisiin menemällä sun pitäisi nyt ainakin saada se sim pelattavaksi. Silloin kun simit menee naimisiin (tai jos voit ehdottaa yhteen muuttamista), niin kannattaa poistaa NPC ohjattavista simeistä (ihan varmuuden vuoksi, mun peli on joskus tykännyt kyttyrää kun en ole niin tehnyt).

Itse olen hyödyntänyt Control-This-Simiä etenkin kun olen yrittänyt saada simejä treffeille (ne ei joskus luonnistu kun toinen on pelin ohjailtavissa) ja muutenkin romanttisia suhteita parannettua. Oon tainnut joskus saattaa jonkin parin kihloihinkin tuon avulla, en ole ihan varma... Mutta kannattaa kokeilla, ei tuolla pitäisi mitään menettää. (Pysyvästi tuolla hackilla ei tietääkseni saa simejä perheeseen, mutta sen pitäisi mahdollistaa sulle keinot lisätä se "oikealla tavalla")

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Ma Maalis 07, 2016 8:30 am 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Postinkantajan saa myös paljon hellemmälläkin tavalla eli ilman koodejakin, sillä mulla on itselläni postinkantaja yhdessä taloudessa. Palvelusväkeä, mukaan lukien myös postinkantajaa ei voi kutsua normaalisti puhelimitse. Mutta juhliin niitä voi kutsua, joten jos kutsuu juhliin, niin niillä on samat sosiaalisuus mahdollisuudet kuin kenellä tahansa simillä ;) . Eli esim. "Ehdota; yhteen muuttoa". Siten saa myös johtaja susiakin kutsuttua jos haluaa jostakin ihmissuden :) . Tietenkin jos tuntee sellaisen :D .

On olemassa myös yksi palvelushenkilö, jota ei voi yhteen muuttaa ei edes tällä juhliin kutsumalla. Mm. hotellin sisäköitä ei voi yhteen muuttaa, vaikka niitä voisikin kutsua juhliin, niin niillä on samat sosiaalitoiminnot kuten normaaliksikin on niillä, eli ole mahdollista yhteen muuttaa :/ . Mä kerran yritin saada hänet, mutta yliopisto aikoina kun yritin saada tätä rakastumaan yhteen simiini, treffien jälkeen (tämä tuli siis sokkotreffien seuraurauksena) se jäi sinne asumaan ja meni nukkumaankin johonkin niiden NPC opiskelijoiden huoneesiin :D . Myöhemmin tämän nuoriaikuisen muutettua omaan asuntoon kasvettua aikuiseksi, yritin saada tätä talouteen, mutta se ei onnistunut tämän kyseisen toiminnon puuttuessa ':| ...

Viimeksi muokannut Oddish_98, Su Maalis 13, 2016 1:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Ma Maalis 07, 2016 3:22 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Täytyykin kokeilla! Kiitos kummallekkin! :) Voisin ensin yrittää tuota juhlakikkaa, mutta jos se ei toimi jostakin syystä, niin sitten voisin ladata ton hackin. Hassua etten oo ennen siihen törmännyt :D'

E/ Juhlakikka toimi ja nyt mulla on postinkantaja perheessä! :)

Viimeksi muokannut Usvis, Ti Maalis 08, 2016 8:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Ma Maalis 07, 2016 4:05 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Onko olemassa koodia tai hackia millä saa simin muutettua vihersimiksi? Oon jostain ladannut jotain "pulloja", joita juomalla muuttu vampyyriks, ihmissudeks ja noidaks, mutta vihersim-vaihtoehtoa ei niissä pulloissa ollut :/ ja boolpropinkin jo tarkistin ja siellä oli kans vaan "make me a vampire" ja "werewolf". Toinen kysymys: miten saa simin muutettua townieksi? Siihenkin olin ladannut jonkun häkkyrän, mutta ilmeisesti oon vahingossa poistanut sen.

ViestiLähetetty: Ma Maalis 07, 2016 5:47 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Onko olemassa koodia tai hackia millä saa simin muutettua vihersimiksi? Oon jostain ladannut jotain "pulloja", joita juomalla muuttu vampyyriks, ihmissudeks ja noidaks, mutta vihersim-vaihtoehtoa ei niissä pulloissa ollut :/ ja boolpropinkin jo tarkistin ja siellä oli kans vaan "make me a vampire" ja "werewolf". Toinen kysymys: miten saa simin muutettua townieksi? Siihenkin olin ladannut jonkun häkkyrän, mutta ilmeisesti oon vahingossa poistanut sen.
Pescadon Batboxilla (tunnetaan myös nimellä Lot Debugger) onnistuu ainakin tuo vihersimiksi muuttaminen. Lataat tuon hackin, sit sijoitat sen tontille (löytyy ostotilassa "Sekalaiset.../Sekalaiset" heti ensimmäisenä, musta laatikko jossa Batman-logo, maksaa muistaakseni yhden simoleonin), jossa vihersimiksi tahtomasi sim asuu. Valitset hänet ja klikkaat Batboxia, sieltä vaihtoehto "Make Me.../Plantsim". :)

"Townioittaminen" taas onnistuu Sim Blenderillä. Tuolta löytyy sekä latauslinkki että ohjeet kyseiseen toimintoon.

ViestiLähetetty: Ma Maalis 07, 2016 11:50 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^^ Jos puhut Parsimoniousin taikaolentojuomista, niin niitä on kyllä olemassa myös vihersimeille (itselläni on ne pelissä ja toimivat). Täältä voi ladata sen (sekä muuttajan että parannuslitkun) ja muidenkin olentojen juomat, jos ne puuttuvat ja haluaa itselleen.

ViestiLähetetty: Ke Maalis 09, 2016 4:34 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Lainaa:
Onko olemassa koodia tai hackia millä saa simin muutettua vihersimiksi? Oon jostain ladannut jotain "pulloja", joita juomalla muuttu vampyyriks, ihmissudeks ja noidaks, mutta vihersim-vaihtoehtoa ei niissä pulloissa ollut :/ ja boolpropinkin jo tarkistin ja siellä oli kans vaan "make me a vampire" ja "werewolf".
Mulla on iät ja ajat ollu käytössä tää taulu, jolla simin saa melkein mikskä vaan erikoissimiks. Löytyy muistaakseni maalauksista ja maksaa yhden simoleonin.

ViestiLähetetty: To Maalis 17, 2016 11:19 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Hassua sinänsä, ettei vihresimeyttämistä löydy boolPropista, kun suunnilleen kaikki muu mahdollinen (ja mahdoton) löytyy. Accessoryhack boolPropilla on kiva, jos ei jaksa ladata tonnetteinnain pientä sisustussälää, vaan voi pamautella sieltä esimerkiksi palloja ja muropaketteja simien kodin epäsomistukseksi...

ViestiLähetetty: Pe Maalis 18, 2016 1:13 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Oliks Accessoryhack se laatikko, josta sai esiin kaikenlaista tilpehööriä? Muistan kokeilleeni sellaista kerran ja onnistuin jotenkin tyhjentämään parilla klikkauksella koko laatikon :D Siinä oli sitten koko simien tontti täynnä pikkusälää... XD Never again.

ViestiLähetetty: La Maalis 19, 2016 4:09 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Oliks Accessoryhack se laatikko, josta sai esiin kaikenlaista tilpehööriä? Muistan kokeilleeni sellaista kerran ja onnistuin jotenkin tyhjentämään parilla klikkauksella koko laatikon :D Siinä oli sitten koko simien tontti täynnä pikkusälää... XD Never again.
Jep, juurikin tuo. Sieltä saa tupsautettua tavarat joko kerralla tai sitten yksi kerrallaan, ja tämä viimeksi mainittu on se tapa, jota suosin..:D

ViestiLähetetty: La Maalis 19, 2016 11:32 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Yksittäin se onkin kannattavaa. Tai no, mikäs siinä jos haluaa koko tontin täyteen roinaa :D En muista, halusinko nähdä, mitä kaikkea sieltä lootasta saakaan, vai oliko se vahinkoklikkaus vaiko vain -, mutta kaduin sitä heti kohtalokkaan klikkauksen jälkeen XD Mut ainakin näin, mitä kaikkea siellä lootassa onkaan. En muista, mitä sen jälkeen sitten tein. Onnistuinko poistamaan kaiken turhan vai peräti hylkäämään tontin? Olis kiva muistaa, mitä joskus kahdeksan vuotta sitten teki...

ViestiLähetetty: La Huhti 02, 2016 1:23 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Yksittäin se onkin kannattavaa. Tai no, mikäs siinä jos haluaa koko tontin täyteen roinaa :D En muista, halusinko nähdä, mitä kaikkea sieltä lootasta saakaan, vai oliko se vahinkoklikkaus vaiko vain -, mutta kaduin sitä heti kohtalokkaan klikkauksen jälkeen XD Mut ainakin näin, mitä kaikkea siellä lootassa onkaan. En muista, mitä sen jälkeen sitten tein. Onnistuinko poistamaan kaiken turhan vai peräti hylkäämään tontin? Olis kiva muistaa, mitä joskus kahdeksan vuotta sitten teki...

...itse aikanaan poistin yksitellen kaiken tupsauttamani, ja opin kerrasta, että "ÄLÄ ENÄÄ TUJAUTA KAIKKEVA KERRALLA!", oli se semmonen savotta:P Mutta kaikkea kivaa sieltä kyllä löytyy, ei sen puolehen! Etenkin, jos tarinoisi simsin avuilla, olisi se melkoinen aarreaitan avain.

ViestiLähetetty: Su Huhti 03, 2016 4:23 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Miten saa poistettua karanneen kissan pelattavien simien ja lemmikkien joukosta?

Mulla karkas kissa heti aluksi, kun aloitin perheellä pelaamaan ja sen jälkeen se on näkynyt vaan "karkuteillä" mutta yhdessä välissä poliisi ilmoitti similleni, että kissa oli löytynyt ja että tuo sen minulle, mutta koskaan silti tää tyyppi ei tullut sitä tuomaan takaisin vaan kissa näkyy edelleen "karkuteillä" ja tarpeet on täysin punaisella eli kaiken järjen mukaan kissan pitäisi olla myös kuollut :o Ilmeisesti siis bugi, että kissaa ei tuotukaan koskaan takaisin? Tämä kissa vaan vie ärsyttävästi tilaa perheen simi/lemmikkimäärässä ja on muutenkin hyödytön :/

Viimeksi muokannut Usvis, La Huhti 09, 2016 3:26 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 284 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 719 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00