Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Su Joulu 16, 2018 1:21 pm

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 280 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 619 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ti Helmi 16, 2016 11:34 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Siis mitä ihmettä nyt? mitään en ole koneelta poistanut sen jälkeen kun viimeks pelannut ja silloin toimi kyllä normaalisti ??? D:: äää

ViestiLähetetty: Ti Helmi 16, 2016 1:33 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^tuo on kyllä niin pottumaista, kun olla voi:( mullakin atm herjaa vaan tuota, enkä tosiaan oo mitään poistellu tai siirrellyt...

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Ti Helmi 16, 2016 4:06 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Mä käytän Frapsia kuvien ottamiseen, se tuntuu olevan ainoa ohjelma jolla saa koko näytön tilassa muutakin kuin työpöytäkuvia. Mun käyttöjärjestelmä tosin on seiska, et en tiedä miten kympin kanssa toimii.
Sillon ku mulla vielä oli Windows 7, ni kyllä Gadwin toimi aivan hyvin myös koko näytön tilassa. Ehkä pitää kokeilla tota Frapsia ja toivoa parasta, vaikka vähän luulen ettei se paljoa auta, koska noi kuvankaappausohjelmat kuitenki toimii aika pitkälti samalla logiikalla...

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: Su Helmi 21, 2016 1:53 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mikä on se koodi, mikä mahdollistaa maanmuokkauksen naapurustossa?

ViestiLähetetty: To Helmi 25, 2016 12:41 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Eikö kellään ole mitään hajua ton mun ongelman kanssa? ^ :( ärsyttää tahtoisin pelata. Voiko uudelleenasennus auttaa?

ViestiLähetetty: To Helmi 25, 2016 1:41 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Eikö kellään ole mitään hajua ton mun ongelman kanssa? ^ :( ärsyttää tahtoisin pelata. Voiko uudelleenasennus auttaa?
Miulla oli sama ongelma. Miulla siihen toimi se, että klikkasin pelin kuvaketta Originissa hiiren oikealla napilla ja valitsin aukeavasta valikosta "Korjaa pelin asennus". Se hyrskytteli korjata sitä ehkä kymmenisen minuuttia, ja sitten se toimi taas oikein hyvin.
Toivottavasti ongelmasi ratkeaa! :)
Lainaa:
Mikä on se koodi, mikä mahdollistaa maanmuokkauksen naapurustossa?
Sen pitäisi olla "modifyNeighborhoodTerrain [on/off]" hakasulkeet [ ] nostavat maata, P tasoittaa ja \ tekee jotain mitä en muista.

ViestiLähetetty: To Helmi 25, 2016 2:01 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

hei jee auttoi, kiitos!

ViestiLähetetty: To Helmi 25, 2016 2:12 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
hei jee auttoi, kiitos!
Hienoa että toimi!:) Hyviä pelihetkiä ^^

ViestiLähetetty: To Helmi 25, 2016 3:38 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Kiitos, rado! Mun pari naapurustoa tarvitsi tuota koodia kipeästi, kun toinen on turhan lättänä ja toinen turhan ahdas korkeus erojen takia :) .

ViestiLähetetty: To Helmi 25, 2016 8:36 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Heti perään nyt vähän randomimpi kysymys, kun peli toimii :3 eli sain innostuksen tehdä ns. orvon perheen, ilman vanhempia, semmosella olis mukava pelata koska olis haastetta :D tämmönenhän tuli jossain lisäosassakin, en muista sukunimeä.

Mutta aloin miettimään että jos teen sen tyylillä teen perheen, muutan tontille ja tapatan aikuisen, niin eihän lapset jouda adoptioon? Mikäli ymmärsin oikein niin taloudessa pitäisi olla teini-ikäinen, että näin ei tapahdu, mutta eihän lasta/taaperoa viedä? Onko kenelläkään kokemusta. Tämä valmisperhe (tai sinne perhelootaanhan se tuli) oli tosiaan siellä valmiina ja muutin ne vain tontille.

ViestiLähetetty: To Helmi 25, 2016 9:38 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Jos sinulla on kaupunkikämppä lisäosa, voit muuttaa perheen vuokratontille ja ennen asunnon valitsemista tapattaa vanhemmat. Tällöin jäljelle jäävä talous (lapset) pitäisi olla mahdollista muuttaa minne vaan naapurustossa. Tämän tiedon kuitenkin löysin googlaamalla, eli omaa kokemusta ei ole. Koodeilla, hackeilla ja kikkailulla saa paljon aikaan, mutta toimivuudesta ei voi mennä takuuseen. Valmistaudu siis bugeihin.

Itse olisin kakkosessa lähtenyt varmaankin yrittämään tätä tämän avulla:
http://www.insimenator.org/index.php?topic=100226.0
Lataa OBJ Edition (keskimmäinen), tämä kuitenkin tuo peliisi muitakin hack esineitä ja hackit voivat aina sekoittaa pelin, joten lataa omalla vastuulla!
Mene pelissäsi talouden tontille ja osto-tilaan:
Elektroniikka-->Kaikki elektroniikka (esineet eivät löydy erillisistä osioista).
Etsi bonsai jonka nimi on FamilyTreeAdjuster, tämän jälkeen valitse ensiksi vaikka lapsi ja esinettä klikatessasi valitse "Sever family ties" ja pura lapsen suhde vanhempiin, tämän jälkeen pura samalla tavalla vanhempien/vanhemman suhde lapseen.

Tämän jälkeen voit kokeilla mitä peli sanoisi vanhempien muuttamisesta pois tontilta. Itselläni ei valitettavasti ole enää mahdollisuutta pelata kakkosta, muuten olisin voinut toimia vaikka koekaniinina. Toivottavasti oli jotain apua, ilmoittele onnistuiko tai löysitkö toisen tavan!

ViestiLähetetty: Pe Helmi 26, 2016 8:28 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Se perhe mikä tuli siinä Kaupunkikämppä-lisäosassa jossa ei ole aikuisia, niin sen sukunimi on Nyppälä.

ViestiLähetetty: Pe Helmi 26, 2016 2:04 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

^ joo niitä juuri tarkoitin :D

ja mä nyt sit lyhyesti vaan lisäsin perheeseen äidin, jonka sit tapoin saman tien kun olin muuttanu nuo tontille D: pelkäsin tosiaan sitä että lapset sitten tulee sossutantta hakemaan sen jälkeen, mutta ei ilmeisesti jos taloudessa on teini.

ViestiLähetetty: Su Helmi 28, 2016 11:20 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Sen pitäisi olla "modifyNeighborhoodTerrain [on/off]" hakasulkeet [ ] nostavat maata, P tasoittaa ja \ tekee jotain mitä en muista.
Pitkään ihmettelin, kun mulla ei tämä koodi jostain syystä toiminut pelissäni. Vaikka kuinka hakkasin hakasulkeita, ei tapahtunut yhtään mitään. Vasta äskettäin hokasin, että mun pelissä ne onkin ´ ja å painikkeet joilla korkeutta pystyy muokkaamaan. Eli jos hakasulkeilla ei tapahdu mitään, suosittelen kokeilemaan noita.

ViestiLähetetty: La Maalis 05, 2016 6:56 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mitenkä pystyy saada postinkantajan perheeseensä? :D mulla on yhdellä simillä suhde postinkantajan kanssa ja haluaisin kovasti tämän perheeseen. Muhinoineet ja pelehtineet ovat hackin ansiosta, mutta postinkantajalle ei pysty soittamaan ollenkaan, koska sitä ei näy siellä simien puhelinluottelossa ja tälle pystyy flirttailla yms silloin kuin se tulee tuomaan postia, mutta ei ole vaihtoehtona muuttaa yhteen :/ Osaisiko joku auttaa?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 280 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 619 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00