Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Syys 23, 2020 12:07 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

TIEDOTUS:
Ylläpito on foorumin hiljentyneen ilmapiirin vuoksi päättänyt ryhtyä museoimistoimiin, joten poksi sekä kommentointi on asetettu pois päältä. Kiitos ymmärryksestänne!

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 284 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 519 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ma Joulu 07, 2015 3:36 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Mulla on Windows 7 koneessa, eikä sims2packien asentamisessa ole mitään ongelmaa, eli siitä ei pitäisi koitua ongelmia muillekaan.

ViestiLähetetty: Pe Joulu 25, 2015 9:02 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Onko mahdollista, että simillä ei ole lempiharrastusta? Otin pelattavakseni yhden NPC-simin (vanhuksen), ja kävin hänellä läpi kaikki harrastukset, mutta yhdenkään kohdalla ei tullut sitä bling-ääntä ja palkki ei muuttunut hopeiseksi. Mielestäni kävin ihan kaikki harrastukset ja vielä useammilla eri keinoilla (esim. kirjallisuus/elokuvat-harrastusta sekä lukemalla kirjaa että katsomalla elokuvaa), mutta mikään ei soitellut herralla kelloja.

Eihän tuo nyt mitenkään vakavaa ole, mutta jäin vain miettimään, ovatko tällaiset "harrastuksettomat" simit ihan normioloissa mahdollinen juttu? (eli ei siis bugi tms.)

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: La Joulu 26, 2015 7:28 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

siis se ääni ja hopeiseksi muuttuminenhan tulee vasta silloin kun harrastusinto on täynnä, eikös se näin ole? :D

ViestiLähetetty: La Joulu 26, 2015 8:58 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Eiku meinasin sitä ekaa ilmoitusta, että sim on löytänyt lempiharrastuksensa. Siitähän kuuluu se bling-ääni ja kyseinen harrastuspalkki muuttuu vaaleammaksi kuin muut. Ja yläkulmaan pitäisi tulla teksti-ilmoitus siitä, miten tiede/urheilu/yms. on niin kivaa. Mutta tolla yhdellä simillä ei mitään mistään!

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: La Joulu 26, 2015 9:03 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

varmaan bugi, kyllä väittäisin että kaikilla simeillä on se lempiharrastus. kokeile resettää simi ja käy kaikki uudestaan läpi.

ViestiLähetetty: Ke Tammi 13, 2016 6:32 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Muistaakseni täällä oli joskus keskustelua Body shopista, että miten sen saa Uc:hen, en itse silti koskaan sitä saanut, tai siis että sitä eilöytynyt sieltä kansiosta, missä sen olis pitänyt olla. Eli voisko joku vielä kerrata mistä se pitäis löytyä?:D

ViestiLähetetty: Ke Tammi 13, 2016 6:39 pm 
Poissa
Hanipuppeli
Hanipuppeli

C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 2 Ultimate Collection\Fun with Pets\SP9\CSBin Pitäisi löytyä täältä.

ViestiLähetetty: Ti Tammi 19, 2016 12:32 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Onko kellään kokemusta, miten kakkonen toimii Windows 10:n kanssa? En tiedä, uskallanko asentaa sen vai en :p

ViestiLähetetty: Ti Tammi 19, 2016 9:19 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mulla on Windows 10 ja peli toimii hyvin. Tosin mulla on Ultimate Collection, joten en tarvitse pelilevyjä pelin käynnistämiseen/asentamiseen. Joillakin ilmeisesti ollut niiden levyjen kanssa ongelmaa.

Graphic Rules Maker piti ladata, että sain pelin grafiikat kohdilleen. Mutta näihin grafiikkajuttuihin vaikuttanee enemmän koneen tekniset ominaisuudet kuin käyttöjärjestelmä.

ViestiLähetetty: Ke Tammi 20, 2016 8:30 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Mulla on Windows 10 ja peli toimii hyvin. Tosin mulla on Ultimate Collection, joten en tarvitse pelilevyjä pelin käynnistämiseen/asentamiseen. Joillakin ilmeisesti ollut niiden levyjen kanssa ongelmaa.

Graphic Rules Maker piti ladata, että sain pelin grafiikat kohdilleen. Mutta näihin grafiikkajuttuihin vaikuttanee enemmän koneen tekniset ominaisuudet kuin käyttöjärjestelmä.
Okei, kiitos. Mulla on levyversio, mutta olen myös ladannut Ultimate Collectionin, joten ei kai pitäisi olla hätää. Otan nyt kuitenkin varmuuden vuoksi varmuuskopiot ennen kuin asentelen uutta käyttistä :D

ViestiLähetetty: To Tammi 28, 2016 12:56 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Lainaa:
Onko kellään kokemusta, miten kakkonen toimii Windows 10:n kanssa? En tiedä, uskallanko asentaa sen vai en :p
Toimii! Ostin uuden koneen vanhan tilalle (W10 jo valmiiks asennettuna) ja valmistauduin henkisesti sanomaan hyvästit Sims 2:lle. Mulla kyllä oli se Ultimate Collection jostain syystä Originissa, mutta koska olen hieman konservatiivinen ja perinteitä kunnioittava ihminen, halusin asentaa pelin levyiltä. Eikä ollu mitään ongelmaa! Kaikki (paitsi se Juhlien!-kamasetti, tietenkin) asentu hienosti ja peli on toiminu hyvin. Ainut ongelma, mikä on tullu, oli se musta laatikko simien alla sisätiloissa ja sekin lähti toisella käynnistyskerralla, kun näyttoasetuksista sai otettua varjostustason pois.

Onhan se toki koneesta kiinni sitten jaksaako se pyörittää, mutta jos sulla on jo entuudestaan hyväksi havaittu tietokone, ei sen Windows 10:n pitäis siihen vaikuttaa. Yhen kerran mulle on pelatessa tullu se "Virhe sovelluksen toiminnassa, sovellus suljetaan"-ilmotus ja avokkini mietti sen ehkä johtuvan siitä, että peli ja käyttöjärjestelmä on epäsopivia keskenään. Ei muuta ku tallentaminen kymmenen minuutin välein, tuo aukeaa niin nopeesti nykyään, että ei haittaa jos uudestaan heittää pihalle. Eipähän pelitallennukset monelta tunnilta karkaa mihinkään.

Eli kyllä, toimii!

E// Niin ja vanhalta koneelta siirsin pelitallennukset kovalevylle, jotka sitten siirsin uudelle koneelle. Tadaa, sain kaikki naapurustot simeineen ja tontteineen taas pelattavaksi ja olen todella onnellinen siitä, että sekin mahdollisuus on olemassa! Ei tarvinnu vieläkään heivata monta vuotta kestäneitä pelitallennuksia. Sims-onnellisuus <3

ViestiLähetetty: Su Helmi 14, 2016 1:03 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Toimii! Ostin uuden koneen vanhan tilalle (W10 jo valmiiks asennettuna) ja valmistauduin henkisesti sanomaan hyvästit Sims 2:lle. Mulla kyllä oli se Ultimate Collection jostain syystä Originissa, mutta koska olen hieman konservatiivinen ja perinteitä kunnioittava ihminen, halusin asentaa pelin levyiltä. Eikä ollu mitään ongelmaa! Kaikki (paitsi se Juhlien!-kamasetti, tietenkin) asentu hienosti ja peli on toiminu hyvin. Ainut ongelma, mikä on tullu, oli se musta laatikko simien alla sisätiloissa ja sekin lähti toisella käynnistyskerralla, kun näyttoasetuksista sai otettua varjostustason pois.

Onhan se toki koneesta kiinni sitten jaksaako se pyörittää, mutta jos sulla on jo entuudestaan hyväksi havaittu tietokone, ei sen Windows 10:n pitäis siihen vaikuttaa. Yhen kerran mulle on pelatessa tullu se "Virhe sovelluksen toiminnassa, sovellus suljetaan"-ilmotus ja avokkini mietti sen ehkä johtuvan siitä, että peli ja käyttöjärjestelmä on epäsopivia keskenään. Ei muuta ku tallentaminen kymmenen minuutin välein, tuo aukeaa niin nopeesti nykyään, että ei haittaa jos uudestaan heittää pihalle. Eipähän pelitallennukset monelta tunnilta karkaa mihinkään.

Eli kyllä, toimii!

E// Niin ja vanhalta koneelta siirsin pelitallennukset kovalevylle, jotka sitten siirsin uudelle koneelle. Tadaa, sain kaikki naapurustot simeineen ja tontteineen taas pelattavaksi ja olen todella onnellinen siitä, että sekin mahdollisuus on olemassa! Ei tarvinnu vieläkään heivata monta vuotta kestäneitä pelitallennuksia. Sims-onnellisuus <3
Kiitos sullekin vastauksesta, tänään kokeilin ja peli toimi kyllä aivan mainiosti tuota mainitsemaasi mustaa laatikkoa lukuun ottamatta :D Mutta nyt huomasin toisen probleeman: en saa Gadwin Printscreen -sovellusta toimimaan. Kun yritän ottaa näyttökuvaa, se ottaa kuvan vain työpöydästäni. Yritin etsiä pelin ominaisuuksista sitä "poista käytöstä työpöydän asettelu"-kohtaa, mutta sitä ei ole siellä enää D: Millä minä nyt otan kuvia LC:täni varten?

ViestiLähetetty: Su Helmi 14, 2016 4:28 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^ Minä käytän myöskin Gadwinia kuvien ottamiseen ja pelaan ikkunatilassa ottaakseni kuvat legacya varten. Koko näytön tilassa mullakin tulee kuvia vain työpöydästä.

ViestiLähetetty: Su Helmi 14, 2016 6:07 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
^ Minä käytän myöskin Gadwinia kuvien ottamiseen ja pelaan ikkunatilassa ottaakseni kuvat legacya varten. Koko näytön tilassa mullakin tulee kuvia vain työpöydästä.
Mäkin käytän myös nyt hätävarana ikkunatilaa, mutta en tykkää tästä yhtään. Googlailu ei kuitenkaan antanut parempiakaan vaihtoehtoja, joten tällä mennään, kunnes joku keksii jotain.

ViestiLähetetty: Su Helmi 14, 2016 8:16 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mä käytän Frapsia kuvien ottamiseen, se tuntuu olevan ainoa ohjelma jolla saa koko näytön tilassa muutakin kuin työpöytäkuvia. Mun käyttöjärjestelmä tosin on seiska, et en tiedä miten kympin kanssa toimii.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 284 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 519 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00