Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Touko 23, 2018 2:14 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 313 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 117 18 19 20 21
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Su Marras 19, 2017 1:59 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Simieni luona kävi pitkästä aikaa joulupukki ja se käytti vessaa varmaan sen kymmenen kertaa yön aikana.. En nyt tiedä kuuluuko tuo normaaliin käytökseen, mutta noh.
Joulupukki on minusta yksi parhaista NPC-simeistä The Sims 2:ssa, vaikka sillä taitaa olla allergia pipareita kohtaan, kun se vierailun lopuksi viettää aikansa vessassa perus "Hou hou" ja vessassa ravaamisessa useita kertoja :D !

ViestiLähetetty: Su Marras 19, 2017 11:53 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:

Kuulostaa kivalta. Pitäisi kokeilla perustaa uudelleen liike noidalla. Mulle kakkonen on se addiktoivin peli, mutta kolmonen se omin. Neloseen en jotenkin tunnu pääsevän sisälle, kun tahdon kyllästyä. Toki kakkosesta löytyy kaikki lisäritkin, niin tekemistä riittää.

Simieni luona kävi pitkästä aikaa joulupukki ja se käytti vessaa varmaan sen kymmenen kertaa yön aikana.. En nyt tiedä kuuluuko tuo normaaliin käytökseen, mutta noh.
Siis Sims 2 on vaan jotenki niin ihana =)

Joulupukki ja ylipäätänsä joulupaketti/kamasetti on ihana lisä <3 Lempijuttuni on laittaa simperhe syömään jouluateriaa.

ViestiLähetetty: Ma Marras 20, 2017 2:20 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Harvinaista, että kakkoseen tuli oikee joku minipäivitys, kun avasi originin!

Itte viihdyn kans edellee sims kakkosen parissa eniten. Tällä hetkellä pelaan BaCC- haastetta vähän omilla sovelluksilla :)

ViestiLähetetty: Ma Marras 20, 2017 9:05 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^En ole oikein uskaltanut päivitellä vielä. Vaikka tuskin mitään rikkoisikaan.

Mitä ihmiset muuten käyttää kuvien ottamiseen kakkosesta? Harmittaa, miten pikkuruisia kuvia pelin omalla kameralla saa..

ViestiLähetetty: Ma Marras 20, 2017 9:20 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Print Screenillä. Monet käyttävät sen lisänä jotain kuviksitallennusohjelmaa esim Fraps.

ViestiLähetetty: Ti Marras 21, 2017 7:05 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^Kiitos. Sain tuon toimimaan vihdoin ikkunassa. Pitäisi järjestää simeille häät ja sitten voisin vihdoin matkustaa jonnekin. Kakkosessa oli muistini mukaan parhaat häät, katsotaan onko mielipide muuttunut.

ViestiLähetetty: Ti Marras 21, 2017 8:29 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mullekin Origin tarjosi Sims2 päivitystä, mutta en tehnyt sitä. Epäilen vahvasti sen olevan sellainen päivitys, jonka jälkeen peliä ei voi enää käynnistää kuin Originin kautta. Tällä hetkellä UC:n voi vielä käynnistää suoraan työpöydän kuvakkeesta.

Lisäksi jos nyt päivittäisin, niin todennäköisesti samalla asentuisi uudelleen SecuROM jonka olen vaivalla saanut poistettua koneeltani. SecuROM on muinaisjäänne jota en enää koneelleni halua. Sen lisäksi, että se ei ole turvallinen, se myös aiheuttaa pelin tökkimisen Win10 -koneilla, esim. niin että osto- ja rakenusvalikot latautuvat hiiitaaasti.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 26, 2017 6:27 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

^ Kuulemma tuo päivitys nimenomaan poistaa SecuROMin jotta peli toimii Win10:llä paremmin, mutta se tosin myös sitoo sen Originiin kuten arvelit. Joten jos SecuROMin olet jo poistanut niin turha päivitys.

Itse alan vihdoin lähestyä maalia Project Castawayn kanssa (olen siis muokannut pelin vaatteista erillisiä toppeja ja alaosia), enää teinien ja vanhusten vaatteet ja sitten voisin jopa alkaa luomaan simejä sitä varten. Nyt vaan vähän ahdistaa ajatus siitä että ihan oikeasti pelaisin peliäni vaihteeksi kun olen tottunut siihen että siinä on aina joku projekti tai kymmenen kesken :lol:

ViestiLähetetty: Ke Tammi 03, 2018 9:12 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Just manasin että piru kun ei voi enää pelata kakkosta avaamatta Originia... No multa Origin ei edes kysellyt mitään että haluanko sen ladata, vaan asensi sen automaattisesti enkä aavistanut että mikä sen sisältö on. Tosin silti ihan oma vika, kun selkeästi on automaattiset päivitykset päällä. :D

- - -

Asiasta kukkaruukkuun... Tapahtui mielenkiintoinen juttu tuossa pari päivää sitten: mun ISBI-haasteperheellä ei mene kovin hyvin, ohjattava sim on ollut jotenkin kipeä tms. eikä ole voinut keskittyä hoitamaan perheen taaperoita, lastenhoitajakin mokaili sen verran että sossutäti tuli hakemaan muksut pois. Mulle ei ole käynyt noin vuosikausiin!

Anyways, kaikki muksut muka lähti tädin mukana, mutta yksi niistä jäi silti tontille. Arvelin että peli vaan bugittaa ja se viimeinenkin mukelo häipyy kun menen naapurustonäkymään ja sieltä takaisin perheen luo.. Eip. Siellä se tenava oli edelleen. Se ei ole mitenkään jumissa tms., ihan normaali sim, pystyy toimimaan, muut voi sen kanssa jutella jne.
Se siis selvisi sossutädin hyökkäyksestä! :D Vau!

ViestiLähetetty: To Tammi 04, 2018 11:37 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Hei mullekin on käynyt kerran noin :D Sossu tuli hakemaan muka kaikki kakarat, mutta yhden vauvan se unohti ottaa mukaansa XD Se jäi, ja kasvoi tapahtuneen jälkeen ihan normaalisti, ainakin niin pitkään kun jaksoin sillä perheellä pelata.

Ei ne sossutkaan kaikkeen kykene, näköjään :'D

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Ti Maalis 27, 2018 8:12 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mulla on käyny sosiaalitäti vaan pari kertaa, ja kaikilla kerroilla se on vieny kaikki lapset pois.

Oon nyt innostunut pelaamaan valmisperheillä. Toni ja Cassandra menivät naimisiin ja saivat kaksi lasta. Naitin myös Tiinan Janukselle ja heille syntyi yksi lapsi. Valitettavasti Janus ehti kuolla vanhuuteen ennen vauvan tuloa. Tiinan synnytyksen jälkeen myös Tiina kuoli, ja enkä ole yhtään varma että mihin, kun olin keskittynyt muihin asioihin. Luulen että syynä oli nälkä. No, Cassandra ja Toni nyt sitten "adoptoivat" tämän lapsen itselleen. Hiukan karu kohtalo tietenkin tolla lapsella, mutta ihan mielenkiintoinen asetelma.

ViestiLähetetty: Ti Touko 01, 2018 12:33 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mun legacy täytti huhtikuussa kolme vuotta! Kahdeksas sukupolvi on parhaillaan aikuistumassa, joten saapa nähdä vieläkö leacy ehtii viettää nelivuotispäiviään vai joko vuoden kuluttua olisi 10 sukupolvea täynnä. Mun pelitahdilla synttäreitä on kyllä varmaan luvassa vielä monet, niin hitaasti peli on edennyt viime aikoina...

Ehkä vähän motivaatipulaa nyt ollut ja kauheasti houkuttaisi jo aloitella kaikkea uutta pelissä. Olenpa yhden uuden naapuruston jo kyhännytkin. Mutta kun luonto ei anna periksi luovuttaa legacyn kanssa enää tässä vaiheessa. Pusken sen loppuun vaikka väkisin. Kunpa saisin vain jostain ammennettua vähän lisää insipiraatiota näihin viimeisiin sukupolviin.

ViestiLähetetty: To Touko 03, 2018 12:01 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Onnea legacylle <3 Olen ollut huomaavinani Myrskyluotojen elämässä jonkinlaista kaavaa, joten toivottavasti keino tehdä pelaamisesta vielä hetkeksi mielenkiintoista on keksittävissä inhimillisin ponnistuksin! Vanhassa radolassa oli aikoinaan pitkä ketju peli-ideoita, mutta nykyään kannattavinta lienee inspiraation etsiminen englanninkielisistä yhteisöistä.

Minulla on ikävä Simsiä :( Asensin alkuvuodesta MTS:stä Polgannonin, mutta onnistuin ilmeisesti korruptoimaan naapuruston liki saman tien enkä ole "ehtinyt" yrittää uudelleen. Ajatus tuoreesta omasta naapurustostakin on toki kummitellut jo melko kauan, mutta yritän aloittaa pehmeästi eli lähinnä välttää tyydyttävän toteutuksen vaatimaa puurtamista XD Inhoan rakentamista. Onneksi toiset viitsivät jakaa luomuksiaan.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 313 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 117 18 19 20 21

Kaikki ajat ovat UTC+03:00