Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Su Elo 18, 2019 7:56 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: La Maalis 26, 2016 4:07 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Taas mä tänne tukin kuvan :D

Mun uusin sim, Fjosa.

ViestiLähetetty: To Huhti 07, 2016 9:59 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Diletan simit on kivoja, Dinahista tykkään etenkin. Näyttää kyllä yllättävän hyvältä tollanen yhdistelmä jossa on vaan osa ladattuja ja osa "maxis matchia" :)
Supersimin Megan on aika badass ja omaa ihanan sukunimen! Bruce on aika sievä papparainen poropaitoineen :D Agnes on selkee suosikki, upea kalpea iho. Bethanyn lintutatskat on upeet.
Jabban Blair on hirveen nätti, alempi hiustyyli sopii Blairille paljon paremmin! Marissa muistuttaa etäisesti jotain julkkista, nyt ei vaan tuu nimeä mieleen. Tytär Sylvia ei ole kyllä äitiinsä tullut, niin etninen ja kaunis. Fjosa on kyllä kunnon ginger, pisamat vaan puuttuu.
Mirkalla on selkeesti oma tyyli simeille, erottuvat kyllä joukosta!
Gabriellen Heatherista tulee mieleen Windeburgin Candy, johtunee tukasta. Sä kyllä taidat ton persoonallisten simien ja rakennusten tekemisen minimaalisilla ladatuilla, iso hatunnosto!
Saturnuksen Paula on teini-ikäiseksi kypsän näkönen, tulee mieleen joku kuuma kirjastontäti!

Mun tämänhetkinen suosikki, skottilainen Ros Islay.
Kuva

Kuva

edit muutama kuva lisää..
Kuva

Kuva

Jenkki-Mongolialainen Tegan Jasrin.
Kuva

Kuva

Persialainen Soraya Sherazi.
Kuva

Kuva

ViestiLähetetty: To Huhti 14, 2016 4:38 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Fjosa on ihanan pirtsakka, kunnon naapurintyttö! noverian kaunotar on kuin suoraan jostain film noir elokuvasta ^^

ViestiLähetetty: La Huhti 23, 2016 1:01 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Vanaattisen hieno topikki ja ihan jokaiselta aika käsittämättömän upeat hahmot! Vietin täällä kuvia katsellen ainakin tunnin ja oudolta vaikka itsestänikin tuntuu, saatoin mahdollisesti keksiä jotain.
Miten porukka suhtautuisi "simien vaihto-osastoon", jos joku semmoisen Radolan sivulla aloittaisi?
Huom. Ei tää oo mitenkään mun keksintö, on sellaisia näkynyt muualla - eikä mulla ole itsellä saumaa juuri osallistua, kun yleensä kauneimmat tai komeimmat simini olen itse juurikin lainannut muilta minua paljon taitavammilta. Toisaalta siksi on helppo ehdotella tämmöisiä ja sen verran uskallan sanoa, etten kenenkään hyväntahtoisen simin tekijän luomuksia kohtelisi pelissä huonosti enkä myöskään rehvakkaasti jakelisi eteenpäin muka omanani. Ikävä kyllä, yhdestäkään toisesta pelaajasta en voi mennä takuuseen, joten kenenkään ei tulisi simin vaihtoon laittaa rakkaimpia super-upeita simejään ja näköispainoksiaan, vaan semmoisia, jotka kestäisi pahimmassakin tapauksessa nähdä myöhemmin jonkun muun käytössä.
Sydämestä tulevat onnittelut ja kiitokset edellä olevien simien laatijoille. En ole hienompia nähnyt missään ulkomaisilla pelisivustoilla, vaikka siellä olen viettänyt erinäisiä päiviä ja öitä.

ViestiLähetetty: La Huhti 23, 2016 11:31 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Simahtanut, ideaa! Tänne saa toki laittaa omia töitä ladattavaksi näihin luovuusosioihin. Ongelma vaan on nuo muiden tekemät CC:t. Vanhassa Lataamossa täällä Radolassa oli sääntönä, ettei toisten tekemiä ladattuja saanut liittää taloihin ja simeihin. En tiedä, millaisilla säännöillä oisi järkevä nyt lähteä liikkeelle. Toki kaikille pitäisi olla selvää, että ladattavia jaetaan vain ja Ainoastaan, jos alkuperäinen tekijä antaa siihen luvan. Eipä tuo cc:n erikseen linkittäminen ja ladatuttaminen loppujen lopuksi oisi musta iso ongelma. Ladattavat kun muuttavat simejä ja niiden persoonallisuuksia niin reilusti, että ilman ladattuja tuskin tunnistaa:P

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Ti Huhti 26, 2016 4:32 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Simahtanut, ideaa! Tänne saa toki laittaa omia töitä ladattavaksi näihin luovuusosioihin. Ongelma vaan on nuo muiden tekemät CC:t. Vanhassa Lataamossa täällä Radolassa oli sääntönä, ettei toisten tekemiä ladattuja saanut liittää taloihin ja simeihin. En tiedä, millaisilla säännöillä oisi järkevä nyt lähteä liikkeelle. Toki kaikille pitäisi olla selvää, että ladattavia jaetaan vain ja Ainoastaan, jos alkuperäinen tekijä antaa siihen luvan. Eipä tuo cc:n erikseen linkittäminen ja ladatuttaminen loppujen lopuksi oisi musta iso ongelma. Ladattavat kun muuttavat simejä ja niiden persoonallisuuksia niin reilusti, että ilman ladattuja tuskin tunnistaa:P
Kiitos Hilbert! Ounastelin kyllä, että joitakin syitä voipi olla siihen etten ole täällä huomannut tyrkyllä simejä. Olen huolellisesti välttänyt tutustumasta tekijänoikeuksiin, että voisin vedota tietämättömyyteen kiinnijäämisen yhteydessä. Siks ehkä ei tulleet nuo edes mieleen, vaan epäilin taitajien vaatimattomuutta, hurjan korkeaa itsekritiikkiä ynnä muuta sen tapaista.

ViestiLähetetty: La Huhti 30, 2016 4:12 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Kuva

Tässä on Jelena, lempi simini ♥

ViestiLähetetty: Ma Touko 09, 2016 3:48 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

4AMn simi on oikein kaunis, rakastan etenkin Jelenan vaaleanpunaisia hiuksia :D
noverian simit ovat myös ihastuttavia, harvemmin näen realistisen näköisiä Sims 4 simejä jotka onnistuvat vielä olemaan nättejäkin samalla.

Minä pelaan Sims neljää niin vähän etten ole siihen juuri ladattavia hankkinut (hakkeja, kulmakarvoja ja meikkejä lukuunottamatta siis) ja tämä on siis ainoa Simini Haru:

Kuva

Haru on ilkeä rahan ahne tiedemies jonka (minun asettamanani) tavoitteena on hankkia lapsia mahdollisimman monen naisen kanssa jotta näen miten geenit toimivat tässä pelissä. :lol: Tähän mennessä Harulla on jo poika nimeltään Riley ja tytär toisen naisen kanssa syntyy pian. (Tiedän että se on tyttö jonkun hakin avulla) Tällä hetkellä Haru piirittää kolmatta naista ja toivon että löydän jostain vielä pari kivaa naista lisää tähän varsin epäeettiseen geeni tutkimukseeni. ;o

ViestiLähetetty: To Touko 12, 2016 10:49 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Vanaattisen hieno topikki ja ihan jokaiselta aika käsittämättömän upeat hahmot! Vietin täällä kuvia katsellen ainakin tunnin ja oudolta vaikka itsestänikin tuntuu, saatoin mahdollisesti keksiä jotain.
Miten porukka suhtautuisi "simien vaihto-osastoon", jos joku semmoisen Radolan sivulla aloittaisi?
Huom. Ei tää oo mitenkään mun keksintö, on sellaisia näkynyt muualla - eikä mulla ole itsellä saumaa juuri osallistua, kun yleensä kauneimmat tai komeimmat simini olen itse juurikin lainannut muilta minua paljon taitavammilta. Toisaalta siksi on helppo ehdotella tämmöisiä ja sen verran uskallan sanoa, etten kenenkään hyväntahtoisen simin tekijän luomuksia kohtelisi pelissä huonosti enkä myöskään rehvakkaasti jakelisi eteenpäin muka omanani. Ikävä kyllä, yhdestäkään toisesta pelaajasta en voi mennä takuuseen, joten kenenkään ei tulisi simin vaihtoon laittaa rakkaimpia super-upeita simejään ja näköispainoksiaan, vaan semmoisia, jotka kestäisi pahimmassakin tapauksessa nähdä myöhemmin jonkun muun käytössä.
Sydämestä tulevat onnittelut ja kiitokset edellä olevien simien laatijoille. En ole hienompia nähnyt missään ulkomaisilla pelisivustoilla, vaikka siellä olen viettänyt erinäisiä päiviä ja öitä.
Vanaattisen hieno idea! Ja miten upea sana ^^ Hilbi tuossa mainitsikin vanhan Radolan tekijänoikeusjutskista, niitä voisi toki päivittää. Muilla maailman nettisivuilla tuntuu olevan yleistä, että ladattavat ovat simien mukana, mikäli ne on kiltisti listattu alle asiaankuuluvine linkkeineen ja rojalteineen. Ehkäpä se voisi toimia täälläkin.

ViestiLähetetty: Ma Touko 30, 2016 2:01 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Tässä mun toisen LC:n kantaäiti, hänellä enää pari päivää vanhuuteen. :(

Kuva

ViestiLähetetty: La Kesä 04, 2016 7:01 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Noveria: Tosi upeita simejä! Saanko kysyä mistä oot ladannut noita meikkejä ja ihoja? Tuntuu et oon joka paikan kahlannut läpi mutta en vaan löydä :(

ViestiLähetetty: Su Kesä 05, 2016 6:42 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

---

Viimeksi muokannut stina, Ke Maalis 28, 2018 6:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Pe Kesä 17, 2016 8:19 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Todella upeita simejä teillä täällä. Erityisesti ihastuin Noverianin simeihin. Saanko udella, että mistähän simineitosiesi silmät ja ihot mahtaisivat löytyä.
Ja kuten jo sanoin, upeita simejä muillakin. Täytyy vain ihailla teidän taitojanne, sillä jokainen simi näyttäisi olevan omanlaisensa persoona, jossa näkyy tekijänsä kädenjälki vahvana. :)

Tässä pari omaani, pahoittelen että on aikas yksinkertaiset kuvat, mutta mä olenkin nelosen suhteen vielä vähän ensikertalainen, joten siinä syy mahdolliseen kuvien kökköyteen.

Kuva
Ensimmäisen perheen rouva, Susanne Robinson

Kuva
Ja toisen perheeni pää, Richard MacBear ja joo päätin tehdä mun MacBearit Neloselle, joskin vain nykyaikaisiksi versioiksi ja lisäksi lisäsin Erikille pikkuveljen. Tosin he ovat saamassa vielä yhden sisaruksen ja lisäksi Erik on kiinnostunut Cassandra Goottilasta(joo onnistuneesti sijoitin ekan ja tän perheen naapurustoon jossa Goottilat, Lorulat ja muut tutut tyypit hengailee). ;D

ViestiLähetetty: Su Heinä 03, 2016 8:42 pm 
Poissa
Pajunkissa
Pajunkissa

jabba siis toi eka simi todella kaunis ja nätti on tytärkin! Fjosalla on kiva maanläheinen tyyli ja söpö porkkanan värinen tukka.
supersim neidossasi on asennetta, hienot tatskat.
noveria oi joi ompas lumoavia simejä! Huomaa kyllä, että olet nähnyt vaivaa paljon vaatteiden, koristeiden mikä tekee kummastakin simeistäsi monipuolisen ja ns. "elävän" oloisen ja näköisen.
yavannah tuosta se nelosen peluu lähtee, harjoitusta vaan :). Miespuolinen simisi on wau!

Tässä sitten minun uusin simini...Krystal, joka haluaa olla rikas kartanoparonitar.

Kuva
Kuva
Kuva

ViestiLähetetty: Ti Heinä 12, 2016 8:09 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

noverian Tegan, tosi nätti, ja niin muutkin.
Ihana myös toi Jadeleinen Krystal :)

Mun on pakko laittaa tänne Gavin Richards, se kirjailija, joka asuu kämppikset asunnossa.
Muokkasin sitä vähän ja siitä tuli niin hyvännäköinen :eh:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00