Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Syys 24, 2018 5:00 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ma Syys 21, 2015 6:40 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mä tahtoisin nähdä, minkälaisia rakenteluja ootte saaneet aikaan nelosessa. Voi laittaa kokonaisen talon, huoneen tai jonkun kivan yksityiskohdan. Kunhan kuva liittyy rakentamiseen jotenkin!

Itse aloitan mun ullakkohuoneella. Tämä on ehkä hienointa, mitä oon ikinä nelosessa saanut aikaan. Voitte kuvitella mun tavallisen tason siis. :D Kyseessä on siis huone, jossa on vino katto, mutten millään saanut otettua kuvaa ns. huoneen sisältä. Se on oikeasti hienompi, miltä näyttää! Ja ihan siis käyttökelpoinen, se on mulla aina ykköspriona kun rakennan jotain.

Kuva

ViestiLähetetty: Ti Syys 29, 2015 9:41 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

conleche: Vitsit miten kivan näköinen huone, tykkään etenkin tuosta huoneen kaltevasta katosta, jota olen itse pohtinut, että kuinka saisin sellaisen rakennettua. Täytyy kokeilla seuraavan kerran kun käynnistän pelin.

Mutta tässäpä minun tekemä tönö, jota rakennan parhaillaan omalle alienperheelle :> Sisustaminen on vielä pahasti kesken, jonka vuoksi en ole ottanut vielä sisäkuvia. Pihakin kaipaisi vielä jotain.
Kuva

ViestiLähetetty: Ke Syys 30, 2015 3:33 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

No, minulle on saavutus jo suunnilleen se, että talossa on katto...

ViestiLähetetty: Ke Syys 30, 2015 4:18 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Imagiration: Taisin kyllä muutaman kirosanan vaihtaa itseni kanssa tota huonetta tehdessä. Vino katto ei ollut ihan se helpoin ja nytkin katon läpi muistaakseni näkyy tuota puoliseinää ihan pikkuisen.. :D Mutta se näyttää lähinnä semmoselta tippumisesteeltä! Muistaakseni kattoa piti vain korottaa tarpeeksi ja sitten laittaa semmonen huoneen "lattia" sinne, jotta peli tunnistaa sen huoneeksi. Tuo puoliseinä tais auttaa siinä myöskin, en ole ihan varma. Mutta koodeja en käyttänyt, että ilman onnistui! Ja mitä tuohon sun taloon tulee, se on aivan upea ulkoa! Mä en sitten ikinä saa taloja hienoiksi pihalta katsottuna, joten ei voi kuin ihailla. :)

rado: No mutta eihän täällä tasoa katsota, vaan jokainen laittaa sen oman saavutuksensa näkyville, olkoonkin sitten vaan kuva katosta. :D

ViestiLähetetty: Ke Syys 30, 2015 5:05 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Kuva
Kuva
Erään suosikkiperheeni teinitytön makuuhuone, jonka ottaisin mieluusti itsellenikin tämän ankean kopperon tilalle :D

conlechen ullakkohuone on todella suloinen. Ja vitsit miten upeaa, kun tuo on vielä ihan pelattavakin, tykkään kovasti.

Imagirationin talo on myös oikein näppärän näköinen, ja tuo taloa reunustava pensaikko kivineen on erityisesti todella kivasti toteutettu. Ehkä tuohon etualalle voisi vielä jotakin lisätä, mutta ei sekään aivan välttämätöntä ole, hienolta näyttää nytkin.

ViestiLähetetty: Ke Loka 07, 2015 12:42 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

conlechen ullakkohuoneisto on nätti, mä kaipaisin vähä enemmän väriä vaan. muuten kiva! en oo huomannu että tollasia vinokattohuoneita pystyis rakentamaan, joku uus päivitys vai? :D
imagirationin talo on kivan näkönen! mä oon ite ihan toivoton talojen rakentamisessa joten arvostan kyllä kun joku saa tuollasia aikaseks :) vie hirmuisesti aikaa.
mariposan teinitytön huone on myös nätti ja värejä on tosiaan käytetty paljon!

mä yritin sisustaa yhteisöstä ladatun kerrostalon huoneistoa joka osoittautui aika vaikeaks kun tilaratkaisut oli vähän kummallisia :D

Kuva

Kuva

Kuva

ViestiLähetetty: Ti Loka 20, 2015 5:09 pm 
Poissa
Lumilyhty
Lumilyhty

Conlechen ullakkohuone on söpö ja tosi kiva idea! Itelle tullut ees mieleen, että tuommoisenkin voi tehdä!
Imagiration talo on oikein kiva ja realistisen näköinen!
Mariposan huone on ihan älyttömän kivasti sisustettu, vau! Ihanat värit!
noverian kuvat sisustuksesta on myös tosi kivat! Rauhallinen ja seesteinen tunnelma!

Tässä muutamia mitä oon rakennellu ja joista sain otettua kuvat, kun sattuivat olemaan samalla naapurusto alueella kun pelaamani simperhe!

ViestiLähetetty: To Marras 19, 2015 8:25 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

conleche: Aivan ihana idea tuollainen ullakkohuone. Mukavan simppeli, mutta silti kodikas. :)

Imagiration: Kaunis talo! Olen itsekin joskus rakentanut tuon tyylisiä, hieman modernihkoja (onkotuoedessana? :D), mutta silti perinteisiä. Tykkään myös pihastasi, istuu hienosti tuohon ympäristöön.

Mariposa: Ihanaa että joku käyttää kirkkaita värejä - ja vielä niin ettei ne sodi keskenään. Erittäin pirtsakka huone!

noveria: Aivan ihana huoneisto! Tuollaisessa asunnossa voisin itsekin viihtyä. Mistä muuten nuo viimeisen kuvan verhot?

Kattisims: Tuo laivatalo on mielenkiintoinen. Olisi kiva nähdä millainen se on sisältä. Onko se sieltäkin laivamainen, vai ihan tavallinen? Tuo kartano on upea!

Itse asensin Sims nelosen uudelleen ja koitan uudelleen, josko tästä innostuisi. Rakennusominaisuus tässä on ihanaihana ja aloin rakentamaan sitä tyhjää naapurustoa. Tässä ensimmäinen sinne itse rakentamani talo:

Kuva

MUOKS! Sisäkuvia:

Keittiötä

Kuva

Kuva

Keittiöstä kulku tuollaiseen "avoimeen" huoneeseen, joka on jaoteltu erillisiksi osioiksi. Ensin on tuollainen pieni kirjastonurkkaus:

Kuva

Sen vieressä on pieni oleskelutila ja ovi kylppäriin:

Kuva

Olohuonetta:

Kuva

Olkkari jatkuu takkahuoneena:

Kuva

Erillisenä huoneena työhuone, josta kulku terassille ja takapihalle:

Kuva

Makuuhuonetta:

Kuva

Ylhäällä on toinenkin makuuhuone, mutta se on vielä kesken. Talossa on kaksi kylppäriä ja iso eteinen, mutta en laita niistä nyt kuvia. :)

ViestiLähetetty: Ma Joulu 07, 2015 11:46 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Magia : aivan ihana talo! ja sisustuskin kohdallaan,tykkään! :)

Kattisims: taidokkaasti toteutettu tuo laiva,kauan meni rakentaessa? ja tuo kartano on todella ihanan näköinen myös :)

noveria : oi mikä ihana sisustus,tulee mieleen normi suomalainen koti :)

mariposa : osaisimpa minäkin sisustaa yhtä värikkääksi huoneet :3

Ps : tässä omaa kokeilua,näyttää ulkoa hulppeemmalta mitä sisältä on :C .. noh jospa tässä oppisi sisustamaan jossain vaiheessa

ViestiLähetetty: Ma Joulu 07, 2015 11:48 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

tässä siis äskeinen talo ulkoa

ViestiLähetetty: Ti Tammi 05, 2016 4:22 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ääh, siis miten te rakennatte tämmösiä ihanuuksia! Vaikka kuinka päättäisin alkuun, että nyt teen talon ihan vain upeuteen panostaen niin eih. Siitä tulee ihan kökkö ja jotenkin tyhjän tylsä. :D

Erityisesti noverian asunto on todella kaunis ja jotenkin aidon näköinen. Magian ensimmäinen talo on ulkoa tosi hieno, uskomatonta, että sait heti ekasta tollasen. :D Vau! Samaten se on sisältä ihanan yhtenäinen ja kauniisti sisustettu. Kattisimsin kerrostaloa en voi kuin ihailla. Luovaa, modernia ja upeaa.

ViestiLähetetty: To Tammi 07, 2016 4:20 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Kaikilla todella hienoja rakennelmia! Erityisesti Kattisimsin rakennukset pistivät hyvällä tavalla silmään, todella kivan näköisiä ja mielikuvitusta on kyllä käytetty! :)

Tässäpä omia talojani, joita olen tässä nelosen omistuksen aikana rakennellut ja joihin olen ollut tyytyväinen. :D Saa nähdä kauan pärjään vielä ilman ladattuja, ainakin tähän saakka ihan hyvin pärjätty.

Kuva
Tässä pienehkö kahden makuuhuoneen omakotitalo. Kuvat jäi ottamatta toisesta vessasta, työhuoneesta ja yläkerran aulasta.
Kuva
Tykkään itse paljon tuosta makkarista!
Kuva
Kuva

Kuva
Pari muuta taloa. Ylempi on suht iso suurperheen talo, sisustuksesta jäi ottamatta kuvia, mutta laitan ne ehkä joskus! :D Alempi talo on sitten vähän vanhempi

Kuva
Ja tämän hetken ''projekti''! Pahasti kesken vielä, pihakin ihan tyhjä. Lähes koko alakerta on sisustettu
Kuva
Kuva
Alakerran isoin wc. Innostuin kovin noista suihkukaappien teosta ja nyt jokaisessa wc'ssä on semmoiset :D

ViestiLähetetty: La Tammi 09, 2016 5:57 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Vitsi nää on kaikki on oikeesti ihan sikkehienoi :D ite oon viel aika amatööri ton rakentamisen kans :eh:

ViestiLähetetty: Ma Tammi 11, 2016 8:14 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Ihan mielettömiä luomuksia kaikilla!

conlechen ullakkohuone on söpö, pitää itekin kokeilla väkertää tuommoinen. (:
Imagirationin alienperheen talo on upea, oon itekin isojen ikkunoiden ystävä. Ja noi istutukset on mahtavat!
Mariposan teinitytön huone on ihanan värikäs, tollaiset lakanat huolisin omaankin sänkyyn.
noverian kerrostaloasunto on tosi realistisen näköinen ja värimaailma kivan harmoninen.
Kattisimsin risteilyalus on veikeä keksintö. :D On varmaan mennyt aikaa rakentaa tuollainen kokonaisuus. Kerrostalokin on sievä, sopivasti moderni. Kaupunkikartano taas on ihan täydellinen jenkkiunelmatalo, tajuttoman upea rakennus.
Magian talon ulkoasussa on kivan pohjoismainen tunnelma ja sisustus näyttää kodikkaalta.
Supersimin kartanon sisustus näyttää tosi toimivalta. Kylppäri on ihanan tilava, ite tuppaan rakentaa ihan liian ahtaita kylppäreitä. Kiva, että piha on rajattu pensasaidalla, sopii talon tyyliin hyvin. (:
lay.erin omakotitalo on hurjan mielenkiintoisen näköinen ulkoa, erkkerit ja terassit näyttää kivoilta. Huippua että joku jaksaa rakentaa eteisenkin, mun simien taloista ne aina unohtuu. :D Tykkään tuosta keittiön ja ruokasalin välissä olevasta puoliseinäratkaisusta. Muutkin talot on persoonallisen näköisiä. Keskeneräisestä talosta tulee varmasti upea!

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Tietenkin tässä vaiheessa huomaan, että kattojen päädyistä puuttuu maalia... Tällainen talo kuitenkin on perheellä, jolla tällä hetkellä pelaan. Ei ehkä sisustuksellisesti maailman ihmeellisin, mutta on ainakin toimiva.

Kuva
Hitusen taiteellisempi vielä keskeneräinen kyhäelmä.

ViestiLähetetty: La Helmi 06, 2016 6:23 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Damn jotkut sitten osaa! Overialla on todella upeasti sisustettu ja kalustettu asunto! Tykkään myös ihan hurjasti Magian ja Gabriellen tarkoista ja kauniista, sanoisinko jopa kiiltokuvamaisista kuvista. Voisi olla suoraan jostain lehden katalogista!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00