Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Loka 16, 2019 8:11 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: The Sims Mobile
ViestiLähetetty: Su Heinä 08, 2018 12:47 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Onko muita Mobilen pelaajia?

Itse hetken mielijohteesta tämän puhelimeeni latasin joskus keväällä ja onhan tätä tullut pelailtua. Tosin mun pelaaminen on lähinnä sitä, että napautan simit suorittamaan jotain tehtäviä (tehtävät saattavat kestää useitakin tunteja) tai sitten vaan sisustelen simien kotia.

Tätä peliä on ymmärtääkseni aika lailla huonoksi haukuttu. Ei tämä peli minun mielestä ihan niin huono kuitenkaan ole, tosin pelaan niin äärimmäisen vähän mitään mobiilipelejä, että ei oikein ole mitään vertailukohtaa.

Nopeastihan tämä peli käy aika tylsäksi. Olen jo nyt päässyt korkeimmalle XP levelille (40) sekä saanut suoritettua jotakuinkin kaikki pelin suhde-, ura- ja harrastustarinat. Enkä todellakaan ole sijoittanut peliin lainkaan rahaa. Peli jaksaakin tässä vaiheessa innostaa enää lähinnä erikoistapahtumien aikana, joita on tarjolla ehkä noin kerran kuussa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00