Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Su Elo 18, 2019 8:58 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: The sims online (FreeSO)
ViestiLähetetty: Ti Syys 05, 2017 2:03 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

En tiedä missä tynnyrissä olen elänyt mutta kuulen koko pelistä vasta ensikertaa tänään:O

Eli jos joku muukin on elänyt tynnyrissä niin yritän nyt selventää mitä itse tajusin... The sims online on siis alun alkaen julkaistu vuonna 2002 ja pelin pohjana on sims 1, peli eroaa perus simssistä siten että siinä on tarkoitus pelata verkossa yhdessä muiden pelaajien kanssa. Kyseisen pelin tukeminen lopetettiin kuitenkin vuonna 2008 ja se siitä.

Nyt kuitenkin tällainen taho kuin FreeSO on tuonut The sims onlinen takaisin elävien kirjoihin tänä vuonna (enkä ole kuullut asiasta sitten yhtikäs mitään ennen tätä päivää). Taannoin peliin on tehty myös hyvin suuri päivitys ja sims 1 on käännetty 3D versioksi, mielestäni kerrassaan ihmeellistä eikä toteutus ole mielestäni huono mitä nyt yhtään noita pelivideoita YouTubesta katselin.

Siihen päättyykin sitten se tietoni määrä, olen vielä ihan täysin ulapalla asiasta ja koska kaikki tieto on englanniksi se vaikeuttaa ymmärrystäni huomattavasti. Ilmeisesti kuitenkin peli on ilmainen ja sen saa ladattua täältä. http://freeso.org/

Innostukaa joku ja selvittäkää mistä on kysymys tämä asia on liian suuri kohdattavaksi yksin, mikäli tuossa on jotain väärää tietoa saa korjata.

Minulla on hyvin sekalainen olo enkä osaa sanoa mitä edes ajattelen vielä, mutta tahdon ehdottomasti kokeilla tuota kunhan minulle selviytyy miten tämä homma toimii:o

Viestin otsikko: Re: The sims online (FreeSO)
ViestiLähetetty: La Loka 14, 2017 1:09 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Löysin tutoriaalin jolla pääsee alkuun: http://www.tsomania.net/gameguides/getting_started.php
Vaikuttaa ihan kivalta, mutta kauankohan mahtaisin mokomaa pelata ennen kuin kyllästyn kokonaan :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00