Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Joulu 12, 2019 4:43 pm

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: To Elo 03, 2017 6:29 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Hiljattain tuli kirpparilla vastaan selviytymistarinat, joten päätinpä napata sen mukaan. On kivaa vaihtelua normaalin Simsiin, kun peli keskittyy saarelle ja mukana on juonellisia pelivaihtoehtoja. Hieman huvitti huomata, että osa esineistä oli suoria kopioita alkuperäisistä, vain teemaan sopivammilla ulkomuodoilla.

Olen vasta pelaamassa Jessikan tarinaa, en ole vapaa tilaa vielä kokeillut. Toi tarina on musta hyvin suunniteltu. Paljon sopivia juonenkäänteitä ja alueita. On kyllä yks parhaista Sims peleistä mitä oon pelannu.

Elämätarinat ja Lemmikkitarinat kiinnostaa myös kovasti, eli aiompa niitäkin katella:)

Edit: Yavannah, mäkin otin suurin piirtein kaiken sieltä Lykkylaguunista mukaan. En todellakaan halunnu jättää mun tavaroita niille. Ja se Huuko, se on oikeesti ärsyttävä, kuten ne kaikki muutkin. Ja mä tiesin alusta asti, että siinä professorissa on jotain outoa.

ViestiLähetetty: Ke Elo 09, 2017 1:31 am 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Lainaa:
Lainaa:
Löysin kirpareilta Elämäntarinat ja asensin sen, mutta se ei avaudu. Kokeilin asentaa pari kertaa uudelleen, mutta ei auttanut. Voisisiko joku kertoa, mitä voin tehdä :( .
Saattaa johtua käyttöjärjestelmästä, sillä esim. Windows kympillä ei pyöri kovin vanha simssi, muuta en oikein tiedä. Kannattaa mennä EA:n tukeen kysymään apua.
Mulla on Windows 7, minkä ei pitäsi estää sen toimimisen.
Lainaa:
Minulla on Win10 on kyllä pyörittänyt tarinapelejä ja koneenikin on uudehko (pari vuotta vanha).

Millä tavalla peli ei käynnisty, antaako jonkun virheilmoituksen tms?

Suosittelen käymään läpi ohjeet, joita on annettu Win10 ja Sims2 -ongelmiin, sillä hyvin pitkälti samat temput toimii näihin tarinapeleihinkin. Esim. graphic rules makerilla muistaakseni jouduin ainakin korjamaan grafikka-asetukset, ennen kuin tarinapelit suostuivat toimimaan.
Peli ei niin kun käynnisty lainkaan. Se hetken hyrrää jotain, mutta se ei avaa edes sitä pelin ns. Nimi ruutua, missä on sen logo. Kun yritän laittaa sen päälle manualisesti, eli valitsen työtyöpöydältä sen pikakuvakkeesta, niin tällöin se nimi ruutu aukeaa, mutta muuta eroa ei ole :/ .

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00