Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Joulu 12, 2019 4:45 pm

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: La Loka 03, 2015 7:08 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

On tullut ainakin Sims-tarinat, Castway ja Medieval, mutta haluaisitko jonkun muunkin lisän sims-tuoteperheeseen?

Minä olen haaveillut sellaisesta, jossa sinulla olisi yksi kivikautinen sim. (tai simyhteisö) Sen pitäisi lisääntyä ja suvun jatkua. Tämä saattaa kuulostaa legacylta, mutta pointti on siinä, että aika muuttuu. Simit oppivat erilaisia taitoja, omaksuvat uusia innovaatioita ja saattavat olla osana vaikuttamassa historiaan. Simisi voi olla keksijä, joka keksii sähkön. Tuleeko menestys? Tahkoaako hän sillä tonneja vai myykö keksintönsä pilkkahinnasta? Simisi voi olla antiikin sotapäällikkö tai kuningas joka johtaa valtakunnan kukoistukseen. Tai sitten aivan tavallinen talonpoika, joka joutuu sopeutumaan uuteen hallitsijaan hänen valloitettua maansa.
Olisi vain niin mahtavaa, jos simssissä kokea historian suurtapahtumat. Tai vaikka ohjata historian haluamaansa suuntaan...

ViestiLähetetty: Ti Loka 06, 2015 5:33 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Tuo kuulostaa siltä kuin haluaisit jollain tavalla jalostaa sporea simssiin:D Jos itse saisin päättää millainen sims tehtäisiin olisi se The sims bugiton&pölytön:D Mulla menee hermo siihen ku nykyään kaikki ts2 uudemmat simssit bugittaa niin törkeästi, mutta silti kaipaisin niin paljon kaikkea uutta ja ennennäkemätöntä simssiin, kun on sellainen olo kuin kaikki uudet osat jäljittelisivät tavalla tai toisella vanhaa...

ViestiLähetetty: Su Marras 08, 2015 11:30 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Urbz. Sims in the city 2. Eli niille jotka ei Urbzista tiedä nii Sims jossa pääasiana maineen hankkiminen ja kaupungissa menestyminen. Urbz on nimittäin omasta mielestä ehkä legendaarisin Sims mitä on ;D

ViestiLähetetty: Ma Tammi 25, 2016 11:41 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Hieno topikki. Tykkään siitä, mitä edellä on sanottu ja haluaisin lisätä jotain fiksua. Ajatus käväisikin jo päässäni, mutta havaittuaan paikan tyhjäksi se meni pois.
Kaikissa tähänastisissa Sims-peleissä on jotain oikein hienoa. Lueskelin tänään monta tuntia vanhoja Sims-foorumeiden juttuja ja yhdelläkin niistä keskusteltiin mm. TS2, TS3 ja TS4 keskinäisestä paremmuudesta. Joku hiukan leuhka kaveri väitti ylimielisesti nelosen olevan vain kakkosen ja kolmosen välimuoto. Siitä eräs kaikkia simejä pelannut fani otti pikkasen porot nenään ja pelkkiä peruspelejä vertailemalla esitti listan kakkosen useista ominaisuuksista, joita nelkussa ei ole toistaiseksi näkynyt edes lisärit ja kamapakit mukaanlukien. Teki muhun aika syvän vaikutuksen ja aloin miettiä tätä topaa täällä.
Juuri nyt musta tuntuu, että mä toivoisin kakkosen tunnelmaa kolmosen kartoilla (plus mahdollisesti rakentamisella) ja nelosen hahmonluonnilla. Jos nelonen olis ollut se, mitä EA ennakkoon mainosti, niin se olisi mulle ollut täysin riittävä. Sitähän se ei mun mielestä ole viereenkään, joten vitoselle olisi kyllä tilausta. Harmikseni en usko sellaista enää itse pelaavani,vaikka se joskus julkaistaisiinkin.

ViestiLähetetty: Ke Huhti 13, 2016 7:30 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Olisi kivaa jos voisi joskus keksiä sellainen Sims peli, missä voisi olla The Sims 1:sen alkuperäisyys, The Sims 2:sen pienet erikoistoiminnot ja asiat mitkä toi hieman realismia, kuten auton avautuvat ovet ja luonteiden tuomia erilaisuuksia, esim. siistit simit siivoavat pyytämättä ja sottapytyt laittavat ruokaa sotkuisesti. Sitten olisi The Sims 3:sen laaja maailma ja hienot ominaisuudet, esim. pääsee näkemään kun sim tepastelee töihin ja se että voi silloinkin määrätä mitä se tekee silloin mm. työskentelee ahkerasti tai juttelee työtovereille. Ja tietenkin The Sims 4:sen helpon sim luonnin ja hienot tunteet ja mielentilat. Sen lisäksi myös sen mahdollisuuden, että voi laittaa hatun erikseen. Ja tietenkin ne kaikki urat mitkä ovat minusta todella tärkeitä kuten ne mitkä on ollut aina The Sims 1 asti, kuten armeija, lääkäri, opettaja (lisäosan mukana) ja tiede. Hurjasti asioita mitä tuli uutena mahdollisuutena on otettu pois 3 ja 4. Ominaisuudet ja muut ovat niissä hienoa, mutta niissä on menty sen Sims pelien periaatteiden yli, minun mielestäni. Simien ei tarvitsisi olla täysin realistisia sillä sehän on Sims eikä mikään "Ihmiset" peli :) . Mutta liika on aina liikaa kuten The Sims 4:sen Simien liika hymyilyä. Minusta tämä keskustelu aihe alue olikin sitten tosi hyvä, kun tässä sai aika paljolti juttua aikaiseksi :D !

ViestiLähetetty: La Huhti 16, 2016 10:18 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Palasin kiittämään Ruusupapua. Tää topikki on ollut mulla tosi usein mielessä viime aikoina, kun olen pelaillut vuoroin nelosta ja kolmosta (ja vieläkin hiukan kaihaillut kakkosen perään).
Aika mahtava ajatus tuo historian läpi kulkeva simssailu tai 'sivilisaatio-juoni' Sims-peliin, mutta luultavasti liian haastava EA:lle sellaisena kuin esimerkiksi minä tuon firman kuvittelen.
Oddishin kanssa ihan samaa mieltä joka kohdassa, paitsi jonkin verran eri linjoilla tuon realismiin pyrkimisen suhteen. Musta elämäsimulaatio saisi lähtökohtaisesti jäljitellä todellisuutta; ei inhotuksiin ja kamaluuksiin asti, mut silti pikkasen parodiasta poiketen. Jos joku tosiaan haluaa simiensä olevan tosiaan esimerkiksi tulenkestäviä tai fanaattisen hyväntuulisia kotinsa roihutessa ilmiliekeissä, niin siihen saisi minusta sitten käyttää modia, eikä niin, että modeilla joutuu hakemaan sitä 'normaalia' hermoilua.
Oikein tarkkaan kun yritän ajatella, on alkuperäisyyden vaatimuskin kyllä jotenkin ristiriidassa tuon minun peräänkuuluttaman realistisuuden kanssa, mut hymyilyn määrästä vois tosiaan ajoittain tinkiä - ainaskin noissa katastrofi-tilanteissa! Tulee nimittäin mulle outoja aatoksia, kun simi vetäisee oikein iloisen virneen naamalleen omaa tai naapurin onnettomuutta seuratessaan. Varsinkin, ellei sillä mitenkään voi olla esimerkiks tuhopolttajan taipumuksia asennettuna tai terroristia ammattina. :oho:
Empatiaa vois olla musta enemmän, vaiks se onkin kai vanhanaikaista - ja siihen hymy on varmaan aika hyväkin juttu. Nelkussa mä juuri vastikään kokeilin asiaa. Laitoin oikein perus-tyytyväisen näköisen simin ja sillä oli yllättävän mukavaa pelata. =)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00