Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 9:37 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 107 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Nätein/hirvein nimi
ViestiLähetetty: Ke Syys 21, 2016 6:26 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Törmäsin sellaiseen simiin kuin "J Huntington III" XD ! Pelkkä "J" etunimenä :D !

ViestiLähetetty: Ke Syys 21, 2016 10:51 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mä olen törmännyt Summer Holidayhyn sekä tuohon J Huntington III:seen pelatessani. Itse ihan huvikseni annoin yhdelle hullujen huoneasukille nimeksi Per Saukko. Ja joo, kyllä olen tietoinen miten härö toi nimi on. En sentään tehnyt sille vaimoa tai naisystävää nimeltä Anu.
Muutamia muitakin huvittavia tyyppejä on pyörähdellyt vastaan pelissä aina silloin tällöin. Mä jopa bongasin oman vanhan sukunimeni(siis se mikä mulla oli ennen kuin menin naimisiin ja otin mieheni sukunimen) pelistä ja niitä tuntuu hilluvan naapurustoissa ainakin yhden perheen verran. Lisäksi vastaan on myös pyörähdellyt Tukiaisia. Ei mun tekemiä kylläkään, vaan jotain pelin generoimia ja eivät tosiaankaan ole hullujen huoneessani majailevalle Johanna Tukiaiselle sukua.

Nyt kun huvikseni tuunasin vähän Goottiloita niin huomasin, ettei Johanna Goottila näytä tuntevan Toni Lorulaa ollenkaan, toisin kuin kakkosessa, missä niillä käsittääkseni oli jotain sutinaa keskenään, ennen kuin Johanna otti ja katos.

No eipä tuo haitanne. Lisäksi mulla oli suunnitelmia Kassandran pään menoksi.. eikun siis, tulevaisuudelle. XD

ViestiLähetetty: To Syys 22, 2016 12:41 am 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Lainaa:
No eipä tuo haitanne. Lisäksi mulla oli suunnitelmia Kassandran pään menoksi.. eikun siis, tulevaisuudelle. XD
Taidat tarkoittaa Cassandra :) .

ViestiLähetetty: To Loka 06, 2016 10:06 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Törmäsin sellaiseen simiin kuin "J Huntington III" XD ! Pelkkä "J" etunimenä :D !
Se on tosiaan aika hauska! Liekkö tarkoitukella laitettu pelkkä jii vai onkohan jotain unohtunut... onneksi loppuosa nimestä on sentään pitkä ja komea!

ViestiLähetetty: Pe Loka 07, 2016 10:06 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Onkohan tämä Jasminae Holiday sukua Summer Holidaylle. :D Tuli vaan mieleen tämän kuolleiden päivähaasteen takia.
Ja ot, mutta tuo Jasminae tuo mulle väkisinkin mieleen Tukiaisen sisarukset, kun se nuorimmaisen nimi on milloin kirjoitettu Jasmina milloin Jasmine. :D

Ja Cassandra tai Kassandra, kaunis nimi silti ja nyt neitokainen on liitetty perheeseen. Olen tyyväinen sillä onhan tuo aikas nätti neitonen. :)

Mulla muuten pyörii suomenkielisillä nimiellä olevien simien lisäksi näemmä enkunkielisillä nimillä olevia simejä naapurustoissa. Siis sellaisia joita en ole itse sinne laittanut. Nimittäin pari sellaista tuli vastaan tuon Kuolleidenpäivähaasteen mukana. Mm sellainen kuin Travis Scott.
Ei nimessä mitään vikaa ole, ihan kiva nimi, mutta ei ole minun simejäni, eikä edes lataamiani, joten ihmettelen vain, että mistähän tuo on putkahtanut peliini. Liekö sekin jonkun haasteen mukana ja jäänyt sitten tuonne.

Jaa muuten, on mulla jo mielessä vähän kaikkea Summer Holidayn pään menoksi, kun onhan tuo aika nätin näköinen neitokainen, että jospa sen nappaisi seuraavan miespuolisen perijän puoliskoksi.

ViestiLähetetty: La Loka 08, 2016 9:13 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Mulla muuten pyörii suomenkielisillä nimiellä olevien simien lisäksi näemmä enkunkielisillä nimillä olevia simejä naapurustoissa. Siis sellaisia joita en ole itse sinne laittanut. Nimittäin pari sellaista tuli vastaan tuon Kuolleidenpäivähaasteen mukana. Mm sellainen kuin Travis Scott.
Ei nimessä mitään vikaa ole, ihan kiva nimi, mutta ei ole minun simejäni, eikä edes lataamiani, joten ihmettelen vain, että mistähän tuo on putkahtanut peliini. Liekö sekin jonkun haasteen mukana ja jäänyt sitten tuonne.
Tuo Travis asuu Willow Creekissä kämppäkavereinaan juurikin Summer Holiday ja Liberty Lee. Ihan peruspelin mukana tuli tuo perhe, Travis oli minun ihka ensimmäisen luomani simin puoliso:D

ViestiLähetetty: La Marras 05, 2016 6:28 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Törmäsin kerran mies simiin kuin "Klemetti Mahtivähälä" :) . Minusta se on vähän outo, sillä ekana tuli mieleen Klementiini :D !

ViestiLähetetty: Su Marras 06, 2016 12:19 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mun legacynaapurustossa asustaa myös yksi Mahtivähälä :D Tosin hänenen etunimensä on Aleksei. Olen parhaillaan naittamassa häntä yhdelle legacyperheen kaukaisemmalle sukualaiselle, koska sukunimi on niin mainio :D

ViestiLähetetty: La Marras 12, 2016 2:18 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Tänään tuli Sim cityn yliopistolla Aina Ruoho :-D Kyllä nauratti kun mietin kirjaimellista käännöstä tälle nimelle: "Hi, I'm Always Weed!"

ViestiLähetetty: Ke Marras 23, 2016 12:26 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Sunlit Tidesissa näyttää olevan sellainen naissim kuin "Maarika-rintaneula Waterson". Kun huomasin nimen, niin samaa sukunimeä kantavia ei ole muita samassa lähiössä. Tuosta nimestä kyllä tulee mieleen jokin käännösvirhe vahvasti.

ViestiLähetetty: Ke Marras 23, 2016 4:10 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Seuraavaksi taas lemmikkiennimien kermaa:

Maks-koira (Mulla kesti hetki tajuta mikä tossa nimessä mättää :D)
Tau-Heppa
BeBe-Kissa
Hiphop-heppa (Tää on tätä musateemaa, mitä kaks ylempääkin on)
Kaasu-Heppa (tulee mieleen vaan hali)
Possu-koira

+ Tenho Parturi. Tämä simi on ilmeisesti aika kova parturoimaan?

ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2016 4:58 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Tuli kerran pieni vahinko ja uuni syttyi tuleen. No sieltä tuli sitten palomies nimeltään Lilan Gore. Hmm.. mikähän tässä nimessä onkaan hivenen hupaisaa. (Jos et vielä älynnyt niin jatäppä se toinen l - kirjain ppis ja googlaa gore)

ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2016 8:19 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Appaloosa Plainsissa tuli vastaan mies nimeltä Kenji Midden. :-D mahtaneekohan olla otettu vaikutteita Good Charlotten kitaristi Benji Maddenista? :-D

ViestiLähetetty: Su Tammi 01, 2017 11:31 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Twinbrookilaispariskuntani tuli ryöstämään joku jonka sukunimi oli muistaakseni Pöhköberg :lol:

ViestiLähetetty: Ke Tammi 11, 2017 12:36 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mun naapurustossa on sen niminen townienainen kuin Perttu :D Ihan ihmeellisiä nimiä vääntänyt muutenkin uuteen naapurustoon, pitää joku kerta pelatessa ottaa ylös :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 107 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00