Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Huhti 24, 2018 9:28 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Ladatuilla vai ilman?
ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2017 11:18 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

http://a3ru.tumblr.com/post/10440358528 ... -yaf-i-had asusteena?

ViestiLähetetty: Ma Kesä 19, 2017 9:55 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Tää nyt ei tavallaan liity ladattuihin, mutta sain juuri kuulla että sims 4 galleria tullaan sulkemaan:O Eli galleria on se paikka mistä voi ladata toisten pelaajien tekemiä simejä ja taloja yms.

Olen aika järkyttynyt tästä asiasta itse käytän galleriaa aina silloin tällöin ja olen hyvin pettynyt että se lopetetaan vaikka sims 4 on yhä kesken (eli uusi sims 5 ei ole syrjäyttänyt sitä). Ihmettelen kyllä kovasti miksi näin tehdään:( Gallerian käyttö oli niin helppoa!

Onko galleria ollut jollekin muullekin tärkeä ominaisuus vai järkyttääkö tämä asia ainoastaan minua?

ViestiLähetetty: Ti Kesä 20, 2017 10:09 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Tää nyt ei tavallaan liity ladattuihin, mutta sain juuri kuulla että sims 4 galleria tullaan sulkemaan:O Eli galleria on se paikka mistä voi ladata toisten pelaajien tekemiä simejä ja taloja yms.

Olen aika järkyttynyt tästä asiasta itse käytän galleriaa aina silloin tällöin ja olen hyvin pettynyt että se lopetetaan vaikka sims 4 on yhä kesken (eli uusi sims 5 ei ole syrjäyttänyt sitä). Ihmettelen kyllä kovasti miksi näin tehdään:( Gallerian käyttö oli niin helppoa!

Onko galleria ollut jollekin muullekin tärkeä ominaisuus vai järkyttääkö tämä asia ainoastaan minua?
"Tee tai älä tee, Electronic Arts! Yrittämistä ei ole. Sinä hallitset, Sinä määräät..." jne.

"Sul Sul Simmers. Electronic Arts has recently updated their Service Updates page and sadly they have stated that they’ll be shutting down The Sims 4 Gallery App on August 11th, 2017."
(lähde: http://sims-online.com/ea-will-be-shutt ... llery-app/)

Ihan normaali asiakkaisiin kohdistettu kostotoimi. Eräs monista, lisää tulossa varmaan myöhemmin.
(Piti kaivaa tuo linkki esille, kun en itekkään ollut si[l]miäni uskoa. Järkyttäis jonkun muun pelifirman tekemänä, mut sopinee EA:n touhuun.)

ViestiLähetetty: Ti Kesä 20, 2017 10:57 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

^ Mut tuollahan sanotaan, että koskee vain puhelinversiota.

Siis tätä: https://itunes.apple.com/us/app/the-sim ... 53430?mt=8

Savustettu Hilbertin ja Damiskan toimesta, koska sana "savustettu" on näköjään muotia

ViestiLähetetty: Ti Kesä 20, 2017 8:09 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
^ Mut tuollahan sanotaan, että koskee vain puhelinversiota.

Siis tätä: https://itunes.apple.com/us/app/the-sim ... 53430?mt=8
No niinpä onkin! Kiitos, Irvis - tuo huojensi melkoisesti. Käytän puhelinta enimmäkseen taskulamppuna, kompassina, kirjanmerkkinä ja kärpäslätkänä, joten en älynnyt epäillä tuota gallerian mobiilisovellusta.

ViestiLähetetty: Ti Kesä 20, 2017 11:48 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

No huh hyvä että joku paremmin lukemaansa ymmärtävä nyt selvensi tän! Ehdin jo järkyttyä:D

ViestiLähetetty: To Heinä 20, 2017 10:24 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Olen vähentänyt huimasti lataamista ja vaihdoin tässä välissäkin maxis matchiin mutta nyt, kun packeista tulleita tavaroita on aika huimasti, olen tullut tulokseen että pärjään korvaavalla iholla ja parilla hiustupsulla. Tunnen pelin olevan jotenkin "raikkaampi" näin

ViestiLähetetty: Pe Marras 17, 2017 1:17 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
Mun mielestä yksi parhaista jutuista simssissä on nimenomaan se, että jokainen saa valita itse miten peliään muokkaa, kukin ostaa lisäosat ja tälläiset omien mieltymysten mukaan ja niille jotka haluavat on olemassa huimasti ladattavaa sisältöä netissä ja sitä voi tehdä itsekkin, mutta kenenkään ei ole pakko muokata peliään ellei halua. Mun mielestä on tosi hienoa, että vaikka kyseessä on super suosittu peli niin jokaisen peli on silti niin henkilökohtainen eikä ole olemassa kahta samanlaista simssiä. .
Veit sanat näppäimistöltäni, eli oon samaa mieltä! Se on tosiaan hienoa että jokainen voi pelata juuri omien mieltymystensä mukaan =)

Mä pelaan Nelosta ilman ladattuja (ja ilman modeja) ja oon vakaasti päättänyt että en tule lataamaankaan mitään missään vaiheessa. Tykkään Nelosessa kaikesta sellaisenaan, ja kun mulla on monia lisäosia, game packeja ja kamasettejä niin niiden mukana on tullut mukavasti lisää hiustyylejä, vaatteita, huonekaluja, tavaroita yms, joten ne riittävät mulle hyvin. Varmasti ladattavissa olisi paljon upeita juttuja, mutta mä oon vaan nyt aatellut pysyä totaalisesti erossa ladatuista =)

Kakkosessa taas (pelaan sitäkin vielä välillä, joskin hieman harvemmin nykyisin kun Nelonen on vienyt nyt niin vahvasti mennessään) ladatut on tosi tärkeitä, enkä osais/haluais pelata ilman niitä. Kakkoseen mulla onkin kertynyt ihan kiva määrä ladattuja XD

(Ava: allavatars.com by Blue_saturn)

ViestiLähetetty: Ti Helmi 06, 2018 7:30 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ladatuilla! Käytän varsinkin vaatteita ja hiuksia jne. Muuten peli käy läpi liian tylsäks ja kaikki simit näyttää vielä enemmän samanlaisilta. Huonekalut on kolmoses kivoi ja tykkään siitä väriympyrästä. Jotain sisustussälää mulla on kans, mut ei nii paljoo.
Sit joku hack löytyy kans

ViestiLähetetty: Ti Maalis 27, 2018 8:23 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ilman. Itse pärjään vallan mainiosti valmis tavaroilla. Täytyy kyllä myöntää, että on tullut pienoinen houkutus ladata Harry Potter teemaisia tavaroita...

ViestiLähetetty: Ma Huhti 02, 2018 10:10 am 
Poissa
Lumilyhty
Lumilyhty

Sen jälkeen ku minua valaistettiin ladattujen olemassaololla niin en oo pelannu peliä ilman ladattuja. Vuosien saatossa ladattuja on kertynyt muutamia tuhansia (oho), ja olen jopa tehnyt radikaaleja "poistan kaikki ladatut ja etsin uudestaan #turhatladatut" -operaatioita. Mikä taas tekee sen että muistan suosikkiladattavani ulkoa. Harmillisesti jotku lähteet on kuollu ja kuopattu joten enää ei uskalla kaikkia poistaa :D

Jos jostain syystä pitäisi vähentää radikaalisti ladattuja ni korvaavat silmät + ihot, hiukset ja modit olisi minulle ehdottomia. Lisäosien ja kamasettien seurauksesta vaatevalikoimat on melko laajat ja jopa laadukkaat, joten niillä pärjäisi. Okei lisätään vielä muutama hyvä meikki ni oon ehkä tyytyväinen. :D

Yhteen väliin tykkäsin pelata ajatuksella että sisustelin koteja vain pelin omilla huonekaluilla, mutta sekin kävi loppujen lopuksi melko tylsäksi. :D Huonekaluja minulla ladattuina on kylläkin melko vähän muutenkin, mutta kaikki kivat pikkuesineet mitä pelissä alunperin on melko vähän.

Eli yksi The Sims 3 ladatuilla, kiitos :3

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+03:00