Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Su Elo 18, 2019 8:58 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Oletko saavuttanut 10 sukupolvea
Kyllä 12%  12%  [ 4 ]
Puoleenväliin 30%  30%  [ 10 ]
En 58%  58%  [ 19 ]
Ääniä yhteensä: 33
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Pe Marras 25, 2016 12:03 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

En oo ikinä pelannut läpi, vaikka tavote on kyllä ollut. Muistaakseni olin päässyt viidenteen sukupolveen parhaimmillaan ja se tapahtui TS2:sen aikoihin. Tykkään kyllä kasvattaa sukupuuta, mutta haluan tarinankerronnallista pelaamista joten pyrin pelaamaan kaikilla suvun jäsenillä tasapuolisesti. :-)

ViestiLähetetty: To Joulu 08, 2016 10:43 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
En oo ikinä pelannut läpi, vaikka tavote on kyllä ollut. Muistaakseni olin päässyt viidenteen sukupolveen parhaimmillaan ja se tapahtui TS2:sen aikoihin. Tykkään kyllä kasvattaa sukupuuta, mutta haluan tarinankerronnallista pelaamista joten pyrin pelaamaan kaikilla suvun jäsenillä tasapuolisesti. :-)
Miul taas jää hetkessä pelaamatta kaikki he, jotka eivät ole perijöitä tms. Hyvä kun saan edes muutettua ne omaan taloonsa.... (Tämä on yleensä toki kakkosessa pakko tehdä, että heille voi soitella/säilyttää suhteet)

ViestiLähetetty: Ma Joulu 26, 2016 12:47 am 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Olen pelannut legacyn läpi ts3:ssa. Ts2:sta viisastuneena aloitin peruspelissä vain yhden legacyn jota pelasin monta vuotta kunnes pääsin loppuun asti. Aloitin Sunset Valleyssä ja kun se bugiintui muutin Wycliffet uuteen Sunset Valleyhin joka sitten ajan mittaan myöskin bugiintui ja perhe pelastautui Appaloosa Plainsiin. Kun AP bugiintui muutti perhe viimeisen kerran uuteen Starlight Shoresiin jossa kymmenes sukupolvi lopulta syntyi sen jälkeen kun Vuodenajat olivat ilmestyneet. Aivan täsmälleen sääntöjen mukaan kaikki ei mennyt, osin kyse oli tietämättömyydestä, osin omista kämmeistä ja osin pelin bugiintumisesta. Kauan kesti, ts3 julkaistiin 2009 ja Vuodenajat 2012 mutta loppuun pääsin kuitenkin.

ViestiLähetetty: Su Tammi 15, 2017 12:29 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Yhden TS2-legacyn oon saanut pelattua läpi :) Aloitin sen pelaamisen huhtikuussa 2011 ja se valmistui vuoden 2013 maaliskuussa.

Toki sen pelaamisessa oli isojakin taukoja kun kiinnostus meinasi loppua välillä, mutta onnistuinpas sentään! Oli se melkoinen kokemus ja koettelemus. :D Se sim-perhe oli kyllä mulle ihan erityinen ja tärkeä, niillä pikselityypeillä on aina paikka sydämessäni! <3

Olisi kiva saada nyt käynnissä oleva legacyni kymppiin asti myös, mutta saas nähdä riittääkö mielenkiinto/jaksaminen moiseen suoritukseen enää, oon niin kovin wanha ja väsynyt :D :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+03:00