Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 5:04 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: TS2: Legacy Challenge
ViestiLähetetty: Ti Loka 13, 2015 1:57 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Aivan mahtavaa työtä :) Selkeästi rakennettu. Osa noista rajoituksista on itselleni aivan uusia, pitääkin kokeilla kun aloitan uuden LC:n :)

ViestiLähetetty: Ti Loka 13, 2015 3:34 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Parista kohtaa huomaa kyllä lähtökielen (ja sen alkuperäisen ohjeen tuskastuttavan pitkät virkkeet...), mutta minun silmääni käännös on kuitenkin oikein selkeä ja hyvä tarkoitukseensa. Itse en tosiaan tainnut edes julkaista noiden lisärajoitteiden käännöksiä, joten tässä on myös täysin uutta materiaalia. Kokonaisuutena siis vähemmän hämmentävä kuin edellänen versio, toivottavasti sen työstäminen ei potuttanut liikaa. ;p

Laarumin kanssa yhtä mieltä siitä, että etenkin foorumin rajoitukset huomioiden myös itse viestistä tuli oikein hieno ja hyvin etenevä. Edellisenhän saattoi kätevimmin jakaa lyhyehköihin osiin...

ViestiLähetetty: Ti Loka 13, 2015 11:02 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Mahtava juttu, että jaksoit suomentaa kaiken!

ViestiLähetetty: Ke Loka 14, 2015 7:05 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Ah, kiitos kiitos kiitos! Nyt pääsee tän kanssa taas puuhailemaan. :D

ava by chihuli

ViestiLähetetty: Ke Loka 14, 2015 8:49 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Wau, hienot säännöt ja nyt tekee taas mieli pelailla lc:tä. Tosin itse aina sovellan, että olis sopivan vaikeaa, muttei kuitenkaan liikaa.

Ai joo tuolla oli Apocalypse haasteesta maininta. Milloinkohan joku jaksaisi sen tuonne väkerrellä. Itseäni se kiinnostaa, koska sen avulla saa värkkäiltyä sopivasti kaikenlaisia maailmanloppu/zombie skenaarioita. :)

Niin ja piti kysyä, miten noita lc-sääntöjä voi soveltaa kaupunkikämppä lisärin kanssa. Itselläni kun sekin on, samoin se kartano&puutarha kamasetti. Kartano&Puutarhan mukana ei muistaakseni mitään uusia toimintoja tullut, mutta kaupunkikämpän mukana tuli. Ainakin tuo kerrostalo ominaisuus.

Eli entä jos legacyn haluaisikin aloittaa kerrostalosta, joko tosi isosta, varakkaiden kerrostalosta tai ehkä köyhältä slummialueelta. Entäpä sitten?
Vai onko tuo 5x5 kokoinen tontti se ehdoton aloituspaikka yliopiston lisäksi?
Tosin jos pelaan perustontilla, käytän itse pienempää, koska ainakin mulla jossain vaiheessa isompi tontti alkaa tökkiä, jos sillä on tavaraa ja simejä liikaa. Voi johtua koneesta ja/tai ladattujen määrästä.

Mutta joo, kiva kun tämän sait tehtyä. Nyt tosiaan jään odottamaan sitä Apocalypse lc-ohjeistusta, joka muistaakseni oli aikalailla sama kuin perus legacy challengessa, mutta silti siinäkin oli jotain omia juttuja, mitä jokaisen sukupolven piti vuorollaan suorittaa, että simimaailma saatiin taas kohdalleen, kymmenenteen sukupolveen mennessä.

Ai joo ja toinen minkä ohjeistusta vielä odottelen on Royal Kindom Challenge. Sopii hyvin jos ei halua ihan ns nykyaikaa pelata, vaan sen voi kätevästi soveltaa mm keskiaikaan, rokokoo aikaan, viikinkeihin tai vaikkapa Victorian aikaan tai ehkä 1900-luvun alkupuoleen.

Hienoa silti, että nämäkin alkavat tulla. :)

ViestiLähetetty: Ke Loka 14, 2015 3:49 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Ehkei kukaan sitten ehtinyt tehdä ohjeita kaupunkikämppää varten, kun kolmonenhan tuli lähestulkoon samoihin aikoihin markkinoille, kuin tuo kaupunki kämppä ja kartano&puutarha lisäri ja huomio kiintyi sitten siihen.

ViestiLähetetty: To Loka 15, 2015 11:56 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Järjen mukaan suvun voi aloittaa kerrostalossakin, kunhan pitää huolen, että rahaa jää käyttöön yhtä vähän kuin tontilla aloittaessa. Tilanpuutehan on vain hyvä lisäväri... :) itse olen aina aloittanut pienemmällä tontilla (ja jatkanut sillä) kun iso tontti bugittaa niin helposti.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00