Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Joulu 18, 2018 11:43 pm

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Simsblogeja
ViestiLähetetty: Ti Maalis 14, 2017 10:40 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Vähän uppausta tähän. Oon ite nyt taas aktivoitunu ihan tosissani, oon pelannu enemmän ku blogannu, koska oon tarkotuksella julkassu nyt postauksia tahtiin yks per viikko. Joten tervetuloa lukemaan The Another Simsiä! Kommentointikin sallittua ja suotavaakin :p

Onko Radolan muilla käyttäjillä tällä hetkellä aktiivista simsblogia, jota et oo linkannu tänne? Seuraan ite par'aikaa taas varmaan kaikkia aktiivisia (TS3-)blogeja ja lisää vaan tekis mieli koko ajan :D Just nyt tuntuu olevan taas joku kato eikä uusia postauksia tule ku yhteen tai kahteen blogiin ja kommentteja sitäkin vähemmän, lähinnä kommentoidaan toinen toisillemme... Mut niin, nykyään ku ei oo enää Blogilistaa eikä Bloglovinkaan taida ihan toimia silleen ku se alunperin teki, ni on todella vaikee löytää blogeja. Google antaa ne suosituimman JA vanhimmat suositut, joita ei oo päivitetty enää muutamaan vuoteen. Eli ilmotelkaa ittestänne kaikki pienet blogit, seuraan ja kommentoin enemmän ku mielelläni! Toistaseks oon jäjittäny (Bloggerin) pikkublogeja eri blogien kommentoijien ja lukijalistojen kautta, monella näkyy oma blogi profiilissaan, mut on sit mainostanu sitä lähinnä kavereilleen ja muut löytää niitä vaan sattumalta.

Simblreistä en ite oikein välitä, ku jotenkii se Tumblrin konsepti ei sovi ittelle, vaikka muutoin siellä paljon pyörinkin. Mut jotenkii puuttuu siitä se kanssakäyminen. Ja ku ite tykkään kirjottaa ihan liikaa, ni se kuvien asettelu ei oikein natsaa omien ajatusten kanssa. Tässä normiblogit toimii itelle vaan huomattavasti paremmin. + Tumblrissa on ärsyttävää ku haluis selata aina blogin alusta loppuun, varsinkii simsblogien kanssa tykkään alottaa ekasta postauksesta ja edestä kronologisesti, en esim. perhekohtasesti; ja Tumblrissa usein on se et kaikki latautuu samalle sivulle JA vaikka oiskin sivut, pitäs aina rullata sivun alareunaan ja lukee silleen tyhmästi et saa luettuu kronologisesti järjestyksessä, ellei sit klikkaile jostain arkistosta yksitellen niitä auki, ja se taas riippuu ihan blogista et onko siellä arkistoa ollenkaan.
Suurin miinus on kuitenkii se et ite en saa siellä koskaan kunnolla kontaktia ihmisiin (paitsi messageilla...), joten se ei jotenkii alustana sovellu itelle, enkä sen takia jaksa myöskään lukee/selata mitään Simblrejä sellasenaan.

ViestiLähetetty: Ma Maalis 20, 2017 1:56 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Perustin tällaisen: https://simssilly.tumblr.com/ Postailen lähinnä hölmöjä sims-kuvia ja kuvia bugeista yms.

Olen miettinyt, että haluaisin nuo lavastetut ja kunnolla otetut kuvatkin jonnekin, mutta tumblr tuntuu vähän ärsyttävältä siihen tarkoitukseen juuri samaisista syistä, mitä MCRmadness mainitsi. Haluaisin kirjoitella edes pikkasen ja tumbla lisäksi sössii kuvat kiitettävästi.. Bloggerissa mulla on aina ollut ongelmia kuvien asettelussa. En tiedä, miksi se on niin vaikeaa. Monta blogia olen hylännyt just sen takia, että noiden kuvien asettelu tuntuu töisevältä. Joku simblogi on, mutta en ole niitä päivitellyt vuosiin. Katsotaan josko saisin noita päivitettyä. Tuohon simblriin tulee jotain uutta päivittäin, ainakin nyt aluksi.

ViestiLähetetty: To Heinä 06, 2017 11:01 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

https://simplyjoannas.blogspot.fi/

Mulla oli tosiaan parin vuoden tauko Simsistä koneongelmien vuoksi, mut nyt vihdoin oon päässy taas pelaamaan ja perustin tällä kertaa bloginkin. Sisältää lähinnä paljon pelikuvia pienen lätinän kera.

ViestiLähetetty: Ti Heinä 18, 2017 8:53 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
https://simplyjoannas.blogspot.fi/

Mulla oli tosiaan parin vuoden tauko Simsistä koneongelmien vuoksi, mut nyt vihdoin oon päässy taas pelaamaan ja perustin tällä kertaa bloginkin. Sisältää lähinnä paljon pelikuvia pienen lätinän kera.
Voi miten kiva, että koneongelma ratkesi! Onnea uuteen blogiin ja uudelle suvulle ^^ Hihittelen täällä mummovainaan jäämistön makuupussille - kunnon citykarpaasin henkeä Aniellalla!

ViestiLähetetty: La Syys 02, 2017 10:37 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Luulin kirjoittaneeni tähän ketjuun jo ajat sitten, mutt en löydä viestiäni joten ilmeisesti luulin väärin :o

Mulla on tuo Simcat's Simblr, linkki löytyy allekirjoituksesta. Ja sitten tietty legacy-blogi, johon myäs on linkki allekirjoituksessa.

Simblriin poistailen pääasiassa tekemiäni Sims 2 default replacementeja, eli suomeksi sanottuna, pelin omat vaatteet korvaavia vaatteita ym. Laitan postauksiin aina linkit vaatteiden alkuperäisiin latauspaikkoihin, joten blogi toimii samalla myös CC Finds -blogina, jos ei välitä defaulteista :)

ViestiLähetetty: Pe Syys 08, 2017 5:37 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Depistakon simtyttöjä voi vilaukselta tavata uudesta osoitteesta https://depistakos.blogspot.fi/. Samaa vanhaa ja uutena lisäyksenä oman kaupungin väsäilyä joka kenties valmistuessaan vuonna 2080, olisi mahdollista ladata x)

#aiämpäk

ViestiLähetetty: La Marras 04, 2017 12:53 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Ah huomasin, etten olekkaan kirjoittanut tänne vielä. Myös siis minulta löytyy sims blogi, joka tällä hetkellä painottuu todella vahvasti sims 4 peliin, mutta joskus voi tulla muistakin sims peleistä jotain. Blogi on ollut pystyssä kauan ja sen sisältö on enemmän ja vähemmän sekalaista sillisoppaa. Mutta enimmäkseen uutisia ja haasteita siellä taitaa olla tällä hetkellä.

https://virtuaalinukkekoti.blogspot.fi/

ViestiLähetetty: Ti Tammi 02, 2018 12:54 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Voihan Simputin entinen omistaja, aka minä, on vihdoin ja viimein palannut simsseilyn maailmaan, joskin vähän laiskoissa merkeissä :D Vanha blogi on piilotettu muiden silmiltä, ja nyt käytössä on uusi blogi Sims vs. Me

Tervetuloa katselemaan! Simsaiheisia postauksia ei vielä ole ja voi olla että postaustahti on aikas hidas, mutta joka tapauksessa on kiva olla takasin ja jotain muuta jee :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00