Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 9:33 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: La Elo 12, 2017 11:27 am 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Heippahei! Mulla on eräs ongelma simsin kanssa, ja koska en itse löytänyt ratkaisua päätin luoda tilin tänne ihan vain päästäkseni kysymään tätä asiaa vähän kokeneemmilta pelaajilta. :'D

Elikkäs. Oon nyt pari viikkoa pelaillu silleen, että saan pelattua ehkä puoli tuntia ja sitten peli kaatuu itsekseen. Crash Log Analyzerin mukaan ongelma on johtunut joka kerralla jostain Custom Contetista. Mulla on niitä tuollaiset pari sataa, ja ois mukava tietää, mitkä niistä pitää poistaa että saan pelin taas toimimaan kunnolla. Mutta tässä iskee se ongelma.
Mä en tiedä miten xD
Taisiis, en tiedä että miten saan tietää mitkä niistä on viallisia. Tää on eka kerta kun pelin kaatuilut on CCn syytä, ja sen takia oon aika kokematon näissä jutuissa.
Oisko täällä ketään, jolle on käynyt näin ennenkin ja tietää miten homma hoituu?

ViestiLähetetty: La Elo 12, 2017 6:56 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ainakin itse kokeilisin Dashboardia. Sillä voit katsella onko joku korruptoitunut tai muuten ongelmallinen. Jos ei vika löydy tuolla, niin sitten 50/50 metodi: eli jaat ladatut kahteen ja testaat peliä yhdellä puolella ladattuja. Jos kaatuilua ilmenee, niin sitten taas jaat kahteen ja testailet kunnes alkaa paikantua. Useimmiten peli kyllä kaatuu nopeammin kuin puolessa tunnissa, jos ladattu on ainoa ongelma. Mutta tuo on aikalailla ainoa keino, jolla ongelmaladatut saa esille. Muista vaan aina poistaa cachet kun kokeilet noita ladattuja.

Onko nuo kaatumiset muuten aina samassa tallennuksessa vai onko ongelma myös muiden tallenusten kohdalla? Joskus oikein isoksi kasvanut tallennus aiheuttaa tuollaista kaatuilua, joka ei tapahdu ihan heti..

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00