Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Su Syys 22, 2019 4:55 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: To Touko 04, 2017 6:51 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

En pääse pelaamaan sims kolmosta koska käynnistyssovellus ilmoittaa että "MSVCP100.dll puuttuu ja samoin MSVCR100.dll puuttuu.

Mikä neuvoksi? :(

Oon yrittänyt asentaa simsin kokonaan uusiksi sekä originin että levyjen kautta, mutta ei se vaan toimi. Peli ei myöskään anna mun ladata storesta enää mitään. Oon jopa poistanut sims nelosen ja yrittänyt sen jälkeen kolmosta uudestaan.

// edit: niin ja oon jopa uudelleenasentanut originin ja yrittänyt sen jälkeen uudestaan, mutta mikään ei vaan auta...

ViestiLähetetty: To Touko 04, 2017 7:40 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Vika on Windowsin puolella. Täällä on ohjeet englanniksi.
E/ Edellyttäen, että sinulla on Windows 10.

ViestiLähetetty: To Touko 04, 2017 7:47 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Lainaa:
Vika on Windowsin puolella. Täällä on ohjeet englanniksi.
E/ Edellyttäen, että sinulla on Windows 10.
Mun on tosi vaikee ymmärtää tota ku se on englanniks. En tajuu mistään mitään :(

ViestiLähetetty: To Touko 04, 2017 7:56 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Mikä käyttöjärjestelmä on koneessasi? Ja onko se x32 vai x64 bittinen?

ViestiLähetetty: To Touko 04, 2017 7:59 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Lainaa:
Mikä käyttöjärjestelmä on koneessasi? Ja onko se x32 vai x64 bittinen?
x64 bittinen

btw. oon täs jo 3 päivää yrittäny asennella noita linkin Windows cc+ mikälie tiedostoja ja ne on ihan asentunu joo ja kaiken pitäis toimii mut simsin käynnistyssovellus valittaa edelleen et msvcp100.dll puuttuu. alkaa mennä pikkuhiljaa jo hermot ;_;

ViestiLähetetty: To Touko 04, 2017 8:04 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Nyt pistit pahaksi, jos olet kerran jo noita tiedostoja asentanut. Kokeile vaikka puhdistaa rekisteri tällä ohjelmalla, jos se auttaisi.

ViestiLähetetty: To Touko 04, 2017 8:17 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Lainaa:
Nyt pistit pahaksi, jos olet kerran jo noita tiedostoja asentanut. Kokeile vaikka puhdistaa rekisteri tällä ohjelmalla, jos se auttaisi.
Okei kokeilen sitte seuraavaksi sitä :) kiitos avusta!

// edit: en ymmärrä miten tota sovellusta käytetään :/
annanko sen vaan poistaa tiedostoja?

ViestiLähetetty: To Touko 04, 2017 8:27 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Rekisterin siivous CCleanerilla: Sivupalkista rekisteri -> Alanurkasta etsi rekisteriongelmia -> Ohjelman skannattua paina vain kyllä ja korjaa kaikki ongelmat.

ViestiLähetetty: To Touko 04, 2017 8:40 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Ei toimi vieläkään :( vieläkin valittaa että tiedostoja puuttuu

ViestiLähetetty: To Touko 04, 2017 9:11 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Siinä tapauksessa en osaa auttaa. Kannattaa kysellä Microsoftin tuesta.

ViestiLähetetty: Su Touko 14, 2017 6:24 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Pakko "päteä" heti tähän alkuun :DDD Jos puhutaan et onko kone 32- vai 64-bittinen, ni sitä x:ää ei tarvii siihen eteen. Itseasiassa kirjotin tähän jo hienon tietopaketin ja sit menin googlaamaan ja totesin et olin ite ihan väärässä :::DDDddd Mut siis 64-bittinen = x64 ja 32-bittinen = x86, jotka ei siis tarkota periaatteessa samaa vaan... noh, en oo ees ite ihan varma, mitä se x siinä meinaa, mut tätähän ei normikäytössä nää ku lähinnä kansion nimenä eli ei oo niin vakava asia kuitenkaan :p

Pääsetkö pelaamaan ilman käynnistymissovellusta? Polku on se kansio, mihin oot simssin asentanu, mut oletusarvosesti se on:

C:/Program Files (x86)/Electronic Arts/The Sims 3/Game/Bin
(Jos Windows on 32-bittinen, sillon siellä on vaan yks Program Files -kansio.)

Ja jos peli on täysin päivitetty jne., sillon voi pelata ihan vaan peruspelin kuvakkeen kautta, eli eti tuolta kansiosta tiedosto nimeltä TS3W(.exe) ja kokeile, lähteekö siitä peli käyntiin; tää avaa siis suoraan pelin ja jättää käynnistysmissovelluksen välistä. Vika kun voi olla myös pelkässä käynnistymissovelluksessa, se herjaa nykyään sitä sun tätä ja ite en oo enää vuosiin käyttäny sitä edes. Toivottavasti olis apua tästä!

ViestiLähetetty: Su Touko 14, 2017 6:45 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Ilman käynnistyssovellusta ei voi pelata, jos on päivittänyt 1.69 päivitykseen, joka tulee mm. automaattisesti jos asentaa pelin Originin kautta. Ainoa tapa jäädä 1.67 päivitystasolle on asentaa levyjen kautta. OP on maininnut asentaneensa molempien kautta kokeillessaan, joten jos hän on viimeksi asentanut Originin kautta, hänen pitäisi ensin asentaa levyjen avulla uudelleen, pitää huolta, ettei asenna päivitystä 1.69 ja sitten kokeilla käynnistyssovelluksen sivuuttamista.

ViestiLähetetty: Ma Touko 15, 2017 5:52 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ahaaaaaa, ite kun en Originia käytä ollenkaan enkä oo päivittäny myöskään tuohon 1.69-päivitykseen, ni en ees muistanu sen olemassaoloa, my bad. Eli meikäläisen versiolla tuosta sovellusnimikkeestä (mikä ihme on virallinen termi/vastine exe:lle???) aukee suoraan peli; enkä tienny et tolla ihan uusimmalla päivityksellä poistuu kokonaan mahollisuus käynnistyssovelluksettomaan elämään o_o

Tässä tapauksessa en siis valitettavasti osaa sanoa muuta. (Enkä kyllä osaa auttaa Windows 7:aa uudempien käyttistenkään kanssa, ku oon ite tykästyny tähän 7:aan enkä uudempia juurikaan käyttäny.)

Offtopic///
Lainaa:
Lainaa:
Pakko "päteä" heti tähän alkuun :DDD Jos puhutaan et onko kone 32- vai 64-bittinen, ni sitä x:ää ei tarvii siihen eteen. Itseasiassa kirjotin tähän jo hienon tietopaketin ja sit menin googlaamaan ja totesin et olin ite ihan väärässä :::DDDddd Mut siis 64-bittinen = x64 ja 32-bittinen = x86, jotka ei siis tarkota periaatteessa samaa vaan... noh, en oo ees ite ihan varma, mitä se x siinä meinaa, mut tätähän ei normikäytössä nää ku lähinnä kansion nimenä eli ei oo niin vakava asia kuitenkaan :p
En tiedä mikä taho mua oikein käski, mutta siis munkin on nyt ihan täysin pakko päteä juuri nyt. Mun mielestä on ihan sama onko se x64 vai amd64 vai 486, kunhan asia tulee ymmärretyksi ja ongelma ratkaistuksi.
No se nyt oli vaan heitto, sen takia se olikin lainausmerkeissä ja pienellä ja käytin liikaa tyhmiä hymiöitä. Mut miusta on ihan ystävällistäkin korjata pienetkin virheet, arvostan itekin sitä jos sanon jotain väärin tai käytän väärää termiä ja sit joku ystävällisesti huomauttaa siitä. Joka tapauksessa joku todennäkösesti tulee joskus aiheesta ku aiheesta ihmiselle mainitsemaan, ni kai se on sama, kuka sen sitten tekee?

ViestiLähetetty: Ke Touko 24, 2017 11:56 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Heh joo nyt jostain syystä rupes toimimaan, kiitti kaikille avusta :p

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00