Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Loka 14, 2019 7:39 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Pe Loka 16, 2015 6:42 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Täällä voi kysyä ongelmista, jotka ilmenevät kesken asennuksen, ennen asennusta taikka juuri asentamisen jälkeen.
//Voisin kasata tähän myös jonkinlaisen UKK:n liittyen asennusongelmiin. :)

RATKAISTU Mulle ei nyt selkene, miksei mun kone "lue", että levyasemassa ois levy, kun lykkään sinne ton kolmosen peruspelin? Ei tuu ponnahdusikkunaa, jossa kysyttäis mitä haluan tehdä, kun levy on sisässä. Myöskään koneen tiedostoissa ei näy levyasemaa, pelkästään C-asema. Sen viereen tulee aina muuten kuvake, kun sisällä on levy. :eh: Ihan yhtäkkiä lakannut lukemasta noita levyjä? Ei toimi myöskään, kun kokeilin lisäriä tuonne levyasemaan. Onko mun levyasema hajalla tai jotain?
Kyllä alkaa hurisemaan ja siis selvästi pyörittämään levyä, kun sen sisälle laittaa, mutta pian lopettaa sen eikä tapahdu enää mitään.

Ainiin, enkä saa originin kautta asennettua, kun se hiton koodi "on jo käytetty" :evil:

Muoksmuoks. Käytin koko iltani ongelman selvittämiseen ja sainkin levyaseman näkyviin resurssienhallinnassa*. Jos jollain on sama ongelma, ettei asema lue levyä (eikä kelkassakaan ole vikaa), niin sitten TÄNNE etenemään ohjeitten mukaisesti oikeassa järjestyksessä. Itse olin menettää toivon, kunnes pääsin ratkaisukohtaan 5. (viimeiseen kohtaan) ja loin ohjeiden mukaisesti aliavaimen rekisteriin. Jännitin aika reippaasti, kun kone käynnistyi uudelleen... Mutta luojan kiitos levyasema oli näkyvissä!
Kuva
*Tuota tarkoitin, kun mainitsin, ettei asema näy resurssienhallinnassa C-aseman vieressä. Nyt näkyy c: Ja juu WinTööTTö, koska vanhan naapurin on pakko jättää joku jälki koneeseen, kun on sitä huoltanut :lol:

ViestiLähetetty: Pe Heinä 15, 2016 1:44 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Vuodenajat ei mulla jostain syystä tahdo asentua.. Kesken asennuksen se rupeaa herjaamaan "komponentin siirtovirhettä(CRC) tjsp ja aina se on siinä Fullbuild_p16 -kohassa kun tää virhe tulee.. Muut lisärit on asentuneet ihan nätisti..mikä sitte vaivaakaan. Levyltä siis koetan asentaa eikä tietääkseni oo naarmunen eikä pölynen tm.kun oon moneen kertaan kattonu:/
Tahtoo pelata vuodenajoilla hyy.

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Su Heinä 17, 2016 2:23 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Voit aktivoida ne serialit Originissa, jolloin pystyt lataamaan ja asentamaan pelin sieltä käsin :)

.... mikä ei tosin ole ratkaisu jos et Originiin halua koskea.

ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2017 2:12 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Onkos mitään halua kellään, millä tavalla saisin asennettua tuon Simssin muistipalikalleni, jonka olen hankkinut? Olen yrittänyt uudelleen asentamalla, mutta asennus menee silti koneen omalle muistille, halusin tai en. Missään vaiheessa asennusta ei tule kysymystä, mihin haluan tiedostot asentaa ja jos siirrän ne asennuksen jälkeen, koneen muistille tulee uudet tiedostot joka kerta kun avaan pelin.
Yksinkertaisuudessaan siis kysymys on, että miten saan simssin siirrettyä muistipalikalle niin että se toimii sieltä käsin?

Suurkiitokset sille joka auttaa minua tässä!

ViestiLähetetty: Ke Huhti 05, 2017 6:55 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^Haa löysin sen! Kiitosta paljon!

EDIT:// Eipä onnistunut kuitenkaan. Ensin olin innoissani koska pelit latautu just sinne minne pitikin, mutta sitten avasin käynnistyssovelluksen ja tulee ilmoitus "käynnistyksen aikana tapahtui virhe. Katso lisätietoa lokista."

ViestiLähetetty: To Heinä 06, 2017 1:46 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Moikka!
Piti ihan luoda tunnukset uudestaan kun iski ongelmien ongelma.
Pelaan macilla ja tein juuri suuren ohjelmistopäivityksen, minkä ansiosta Simsini alkoi sitten herjaamaan käynnistettäessä jatkuvasti "Pelilevyn varmennus ei onnistu" tms. - tuttu juttu siis, mutta yleensä ei ole, kun kerran tarvinnut käynnistää uusiksi ja sitten on toiminut, nyt eeei sitten millään.

SIIS! Poistin pelin ja aloitin asennusurakan. Sain peruspelin, 5 lisäosaa ja 3 kamasettiä asennettua, sitten tuli aika asentaa Supernatural. Ja tässä tätä asennellaan edelleen. Asennus jumittuu jostain syystä jatkuvasti joko heti 0/73 tai sitten päästään jopa 2/73, mutta ei todella enempää.

Kuulemma ongelman voisi ratkaista lataamalla pelin Originin kautta, mutta siellä vastaan tulee, että olen käyttänyt jo koodini (luultavasti koska olen rekisteröinyt pelini aikoinaan thesims3.comiin).

Mitä tässä voi tehdä?

EDIT//
Origin-homman sain ratkaistua, mutta vaikeudet jatkuu. Nyt kun yritän Originin kautta asentaa Lemmikit-lisäosaa se jää jumiin 37/104 kohdalle...... oikeesti FML, eikö kenelläkään muulla ole ollut tälläistä ongelmaa? :(

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00